Kaj pakte mijn heupen vast en kuste me en zijn vingers gingen onder mijn truitje en hij zei ik ben echt zo blij met je !
Ik ook met jou schat
ik dacht aan de andere kant van wat gebeurd hier maar t voelde goed en fijn ik keek hem aan en kuste hem.
Kaj trok mijn truitje uit en ik zei zachtjes kunnen we dat niet beter op onze kamer doen schat.
Hij zette zijn vingers tegen mijn lippen en hij zweeg.
Ik zei zachtjes kaj wil je dit echt je moet t niet alleen om mij doen.
Kaj kuste me en kuste zachtjes naar beneden en hij gaf nu een kus in mijn nek en ik kreunde zachtjes Kaj stop dit.
Kaj ging gewoon door en ik werd gek. Kaj stop please zei ik zachtjes.
Kaj keek me aan en zei oké dan stop ik wel helemaal en liep weg.
Ik liep achter hem aan en zei heb ik je nou beledigd?
Kaj zei niks hij negeerde me gewoon.
Ik liep naar de kamer en pakte mijn spullen en zag Sarah liggen slapen.
Kaj kwam aangelopen en zei wat ga je doen?
Ik zei verdrietig nu kan je wel wat tegen me zeggen maar als ik wat zeg reageer je niet dan ben ik weg.
Oke sorry da ik je in je nek Kuste Ik Dacht Dat Je T Lekker Vond?
Vind ik ook schat maar als ik zeg stop dan stop je niet terwijl ik t bijna niet meer trok.
Kaj keek naar beneden en zei sorry bae ik ben gewoon zenuwachtig.
Ik keek hem aan en vroeg waarvoor liefje?
Daar praat ik liever nog niet over.
Sam was beneden en liep de trap op en hoorde dit en zag ons staan in de kamer en hij zag dat ik een mooie bh aan had omdat Kaj mijn truitje uit had gedaan ik schrok en bedekte mijn bh en schaamde me en kreeg blozende wangen.
Kaj keek me aan en zei je bent perfect je hoeft je niet te schamen schat.
Sam zei je bent beeldschoon niet schamen meid.
Kaj is onzeker als het gaat om dingen met sex en zoenen.
En bedankt Sam 😣😞 kaj liep weg en ik probeerde hem tegen te houden en riep liefje het is niet erg.
Kaj liep de trap af en naar buiten.
Ik vroeg waarom is die onzeker hij is prachtig en perfect hij hoeft echt niet onzeker te zijn over zijn lichaam.
Ik huilde zachtjes en snapte er helemaal niks meer van.
Ik ging naar beneden en liep naar buiten.
Kaj zat op een bankje aan het meer bij het vondelpark.
Ik liep met een gebroken hart naar het park en zag Kaj er zitten met zijn handen voor zijn ogen.
Ik zei hee liefje.
Ga weg je weet nu dus waarom ik zo deed.
Sttt kaj luister is naar mij schat.
Kaj keek me aan en ik zag mijn vriend huilend voor me het brak in mij. Kaj zei t spijt me zo liefje ik wil je geen pijn doen.
Weet ik schat maar ik ben ook onzeker over mijn lichaam dus ik snap hoe je je voelt liefje en we komen er wel samen uit.
Hij keek bedroeft maar hij zei ook jij hoeft echt niet onzeker te zijn bae je bent gewoon prachtig lieverd.
Jij ook liefje maar ik krijg het er niet echt uit mijn gevoel is zo spijt mij ook.
Zullen we weer terug gaan naar ons huisje? Ik knikte en hij pakte mijn hand en we liepen hand in hand naar ons villa.
Daar aangekomen zagen we dat Sarah en Sam elkaar kuste Kaj liep met mij naar het zwembad en hij stond stil voor mij en keek mij in mijn ogen aan en kuste mij.
Kaj vroeg wil je het wel proberen of wil je alleen knuffelen en kussen?
Ik knikte en zei wil t graag proberen maar ook alleen als jij t wilt anders niet liefje.
Kaj zei ja ik wil t proberen maar je moet niet boos worden oke?
Nee schat hij knuffelde mij en zei waar waren we gebleven.
Ik zei wil je t bij het zwembad doen of in de slaapkamer?
Kaj pakte mij op en nam me mee naar de slaapkamer en duwde me tegen de muur en kuste me zachtjes en zijn lippen zaten precies perfect erop en hij wilde toestemming en ik gaf die hij zei niet onzeker zijn liefje je bent prachtig.
Ik liep naar het bed en ging er op liggen op een sexy pose hij keek me super zwoel en sexy aan hij kwam naar mij toegelopen en kuste me gelijk en ik ging terug liggen en hij kwam ook liggen en hij knuffelde mij en ik kuste hem en probeerde zijn overhemd uit te doen hij keek bezorgd en ik zei rustig schat het komt goed.
Kaj keek mij aan en zei srry ik ben gewoon onzeker.
Geeft niet liefje ik zei je bent echt prachtig.
Zijn overhemd was uit en ik keek er naar en ik staarde en Kaj zei schat bevalt het 😊 ik knikte en zei This Is The Best Body Ever hij pakte mijn handen en legde die op zijn buik ik kreeg buikpijn van de spanning kaj zei gaat het echt schat? Ik knikte en zei je hebt echt een te mooie sixpack.
Kaj kuste me snel en ik deed voorzichtig zijn broek iets lager want ze wist niet hoe kaj zal reageren ik kuste hem opnieuw en ging naar beneden kussend en ik gaf hem een kus in zijn nek en daarna gaf ik hem een zuigzoen Kaj kreunde en zei oml😳
Kaj werd geil en wilde meer hij dwong nu ciara meer te laten doen
Ciara kuste hem en het werd een liefdevolle en gepassioneerde zoen.
Kaj deed nu mijn broek uit en kuste me van mijn lippen naar mijn nek en op mijn buik.
Het werd ciara teveel en pakte Kaj zijn voorhoofd vast en bracht zijn gezicht voor die van mij en kuste hem.
JE LEEST
A Perfect Life Feat Kaj Leroy
RomanceCiara is een meisje die naar Petra gaat in Lesbos Ze gaat helemaal alleen op vakantie om Vincent weer te zien. Hij is super cutee. En hij ziet mij dan opeens en ik ga die avond bij zijn tent eten maar wist niet dat hij daar werkte. De volgende dag h...