We gingen naar bed en Jai kuste me en zei ik hou echt heel veel van je.
We sliepen samen en het was erg romantisch en Jai zei sorry schat dat ik zo deed tegen je maar wat de jongens zeggen als je weggaat zou ik echt heel ziek worden.
Ik wil niet dat ik je kwijtraak babey hij kuste me gepassioneerd en zei je bent me alles.
Ik vond het al erg genoeg toen je weg was bij me toen op vakantie.
De volgende morgen gingen we ons omkleden en ontbijten Kaj kwam naar mij toegelopen en zei heey Ciara en gaf een knipoog dat ik alleen zag en zei heej en gaf hem een knuffel,
Kaj vroeg heb je lekker geslapen?
Ja een beetje en jij?
Ja heerlyk en gaf mij een knuffel.
Jai en ik liepen naar de supermarkt en gingen drinken en eten kopen.
Jai vroeg uit het niets Kaj vind je wel super zie ik.
Nou en wat is er ben je jaloers ofs?
Jij speelt straks in een video en ik moet wachten tot je weer klaar bent hij is gewoon lieff voor me verder is er niks aan de hand lieverd.
We hadden betaald en liepen weer naar de kamer en we kwamen Shereen tegen en ze zei hee lieverd hoe is het?
Ja gaat goed hoor met jou?
Ja super goed ik heb met Cameron Dallas.
Nice schat en gaf der een knuffel en zei ben blij voor je!
Jai zei kom je liefje we gaan zo naar de studio om de nieuwe videoclip te maken.
Ja schat ik liep met hem mee en we kwamen binnen en ik zette het op tafel en ging naar mijn kamer en had een beetje tranen en ging me omkleden en me zusje belde me en ik nam op en zei hee lieverd hoe is het daar?
Ja saai zonder jou ik miss je heel erg en ik kreeg meer tranen en ik wilde niet huilen Kaj kwam binnen en zei oeps sorry ik ga wel anders en ik zei nee kom maar.
Sanne hier is Kaj bij mij zeg maar iets tegen hem.
Hee knapperd van me ik miss je heel erg.
Ik jou ook zei Kaj en keek mij bezorgd aan.
Ik zei schat ik ga hangen ze gaan zo een nieuwe videoclip maken waar Bbrave in speelt zal wel zeggen als het super leuk en mooi is.
Is goed lieve zus hou van jou en van Kaj.
En ze verbrak de verbinding en Kaj zei wat is er?
Ik huilde in zijn armen en zei zachtjes ik miss mijn zusjes heel erg en Jai is waarschijnlijk jaloers op je?
Kaj zei what waarom nou weer?
Omdat je me zo lief behandelt waarschijnlijk.
Sorry meid maar je bent gewoon meer gaan betekenen voor iedereen van ons ik kan daar niet veel aan doen sorry.
Ik zei het is niet erg alleen hij ziet het.
Kaj zei maak je klaar we gaan zo weg.
Is er nog iets anders lieverd?
Nee het gaat prima verder.
Brooklyn belde er na gelijk op en zei schat gaat alles goed ik miss je super erg
Ja t gaat wel ze hoorde dat ik een beetje verdrietig klonk maar even later was dat weg en ik reageerde wat leuker en zei sorry lieverd we gaan zo weg en ja alles gaat goed ik miss jou ook en ik hou van je.
JE LEEST
A Perfect Life Feat Kaj Leroy
RomanceCiara is een meisje die naar Petra gaat in Lesbos Ze gaat helemaal alleen op vakantie om Vincent weer te zien. Hij is super cutee. En hij ziet mij dan opeens en ik ga die avond bij zijn tent eten maar wist niet dat hij daar werkte. De volgende dag h...