Het was 12 uur en de girls en ik gingen shoppen voor het grote moment!!
Dit had ik aan!
Lian en Brooklyn & de girls die mee gingen zeiden waarom is Vincent hier?
Ik zei ik weet het echt niet ik heb al heel lang geen contact met hem !!!
Brooklyn zei Jai snapte er niks van? ik kreeg tranen en Lian liep naast mij en zei schat je bent van Jai kies daar voor ik snap dat het effe pijnlijk is om Vincent weer te zien maar je gaat bijna trouwen!!!
Ik eigenlijk ook niet zei ik zachtjes kom lieverds we gaan mooie jurken passen en ergens lunchen.
Het was 1 uur net geweest en we gingen allemaal kleding passen en ook trouwjurkjes.
Brooklyn had een paar mooie uitgekozen en ze zat even later en keek naar de mooie jurken die ik allemaal aan moest doen om te passen en ze zei je bent echt een Prachtige Bruid zeiden Lian en Roos en Brooklyn Charlotte en Mowgli keken naar mij en zeiden het staat je super mooi mama!!
Mama zei Charlotte en ik keek haar aan en pakte haar vast en knuffelde haar en ze zei zachtjes je bent een mooie mama.
Mowgli wilde ook knuffelen Lian pakte hem op en hij knuffelde met Lian.
Lian zei even later zullen we zo ergens gaan lunchen.
Ja doen we ik heb best wel honger.
Lian en Brooklyn zeiden we zijn zo jaloers op jee.
Amber gaf me een kus op mijn wang want die kwam net aangelopen en zei hee ben ik te laat?
Nee we gaan nu net eten ga je mee?
Amber zei ja gezellig en we reden met de buggy's naar een restaurant.
P.O.V Bbrave<3
Dioni en Kaj zeiden waarom is Vincent hier?
Jai zei ik heb echt geen idee i
k snap het zelf niet eens wat er tussen hun is gebeurt.Ik ga het straks vragen als ik haar zie.
Kaj die zei je moet nu aan jullie trouwerij denken en niet aan hem.
Nee weet ik zei Jai maar wil gewoon weten wat er is gebeurt.
Dioni en Kaj zeiden dat is begrijpelijk.
Zullen we zo ergens gaan lunchen en een mooie pak uitkiezen voor ons allemaal?
Jai zei ja dat gaan we zeker doen want het is al bijnaaaa.
Kan niet meer wachten zei Jai.
Dat moet toch even het is bijna tijd zeiden Kaj en Dioni en Cassius en Sam.
Je moet geduld hebben zei Kaj.
P.O.V Ciara en de Girls.
We gingen ergens zitten bij een restaurant en we kregen de kaart en we bestelde drinken en even later kwam het drinken en ik zei zachtjes tegen Brooklyn wil je mijn bruidsmeisje zijn?
JE LEEST
A Perfect Life Feat Kaj Leroy
RomanceCiara is een meisje die naar Petra gaat in Lesbos Ze gaat helemaal alleen op vakantie om Vincent weer te zien. Hij is super cutee. En hij ziet mij dan opeens en ik ga die avond bij zijn tent eten maar wist niet dat hij daar werkte. De volgende dag h...