is that what you want!

32 4 1
                                    

Kaj keek om en zag dat de kast open stond en het raam open stond en rende er naar toe en schreeuwde Ciara

Ik was uit het raam geklommen en was toen gevallen.
Kaj rende naar buiten en zag mij er liggen met bloedkrasse op mijn voorhoofd hij pakte me op en liep naar de auto en stapte in en reed voorzichtig naar zijn villa.
Hij pakte mij op en deed de deur open en legde me neer op bed en deed voorzichtig mijn overhemd uit en hij zei waarom ben je uit het raam gesprongen?
Het werd me gewoon teveel zei ik zachtjes zei ze toen ze naar beneden keek.
Kijk me is aan bae.
Ik keek hem aan en hij zei niet meer zulke enge dingen doen.
T spijt me babey zei ik met tranen.
Is er iets wat ik kan doen babey.
Ik keek hem aan en pakte met mijn handen zijn gezicht vast en bracht die dichtbij mijn gezicht en kuste hem.
Ik zei Kaj wat is er tussen jou en Kim gebeurt?
Kaj zei zachtjes ik heb een one night stand gehad.
Maar wist niet met wie en nu stalkt ze me constant.
Kaj zei ik ga al weg bye.
Hij liep de trap af en dacht in zichzelf ik moest het zeggen ik wil niet liegen.
Ik riep Kaj blijf bij me aub.
Kaj reageerde niet en liep door.
Ik stapte van bed en liep wankelend naar de trap en zei kaj ik ben niet boos wil je even komen.
Er kwam een jongen helemaal in t zwart naar boven en hij stond nu voor me en pakte me bij me keel vast. Ik kreeg tranen en geen lucht meer hij sloeg me nu in mijn buik en pakte een van mijn polsen ennkeek er naar en zei bevelend pak een groot mes en snij en steek je in je pols nu!. Ik schudde nee en probeerde te gillen of geluid te maken en zag nu opeens dat hij een mes vast had ik werd bang en wilde weg weg van dit pijnlijke gebeuren weg van alles weg van mijn liefde weg van Jai gewoon alles.
Kaj rende de trap op en zag mij in de lucht hangen Door de jongen en daarna zag hij de jongen zelf hij belde beneden naar de politie en zei mijn meisje word gekipnapped jullie moeten nu snel komen hij drukt haar keel fijn dat ze niet meer kan ademen zo.
We komen eraan meneer.
Even later rende hij de trap op naar zijn meisje en hij kreeg erge tranen hij zag dat ze overal onder het bloed zat en klappen kreeg en haar keel nog steeds dicht geknepen werd.
Kaj hoorde de sirenes al en rende terug naar de deur en de politie kwam binnen stormen en kaj zei hij is boven met mijn meisje ik weet niet wat ik moet doen.
Een politie agent zei je moet nu als eerst rustig en kalm worden wij halen de kipnapper naar beneden en jij kan dan naar je meisje toe.
Mijn meisje zit onder het bloed en strepen enz zei Kaj.
We bellen wel een ambulance.
De kipnapper was gepakt  en kaj rende naar zijn meisje en zei omfg ik moest gewoon bij je blijven dan was er niks gebeurt.
De kipnapper schopte kaj nog  en viel naar achter en hij had zoveel pijn hij kreunde zachtjes van de pijn.
De kipnapper werd meegenomen Door de politie en een politie agent zei er staat een ambulance te wachten op je vriendin.
De broeders kwamen naar binnen en zeide  komen jullie mee ik moest op de brancard liggen en werd naar de ambulance auto gereden kaj zat naast me en pakte me hand vast en zei t spijt me zo van alles ik ben gewoon niet een goede vriend voor je.
Ik zei ssttt je bent wel een geweldig vriendje voor me en blijf alsjeblieft nu bij me zei ik trillend en met tranen.
Kaj knikte zachtjes en zei ik blijf voortaan bij je.
Alleen ben wel teleurgesteld dat je een one night stand heb gehad maar ben blij dat je het toch verteld en niet dat ik er achter moet komen.
Kaj zei sorry lieffie ik had het ook echt niet verwacht ik had gewoon teveel aan mijn hoofd en toen ben ik gaan drinken en toen was t gebeurd t spijt me zo.
Ik kuste hem en zei t is al goed liefje.
Kaj zei had je nog wat gehoord gisteravond wat ik zei tegen je?
Ik schudde nee ik was in slaap gevallen wat zei je dan,
Nee niks schat.
Ik wil t graag weten schat anders ga ik niet naar het ziekenhuis!!
Ik werd uit de auto gehaald met de brancard en ze reden me naar binnen.
Ik zei stop heel effe tegen de broeder.
De broeder stopte en ik zei Kaj zeg het me please.
De broeder werd Door de zuster aangesproken dat ze me naar binnen moeten rijden en hij reed verder kaj liep mee en de zuster zei je moet hier heel even wachten.
Ze zette de brancard neer en ze legde mij met ze alle op het ziekenhuis bed.
Kaj was zo bloed nerveus en Fedoua kwam aangelopen en zei hee hoe is het met jou en met Ciara?
Waar is Ciara eigenlijk?
Ja t gaat ik ben alleen bloed nerveus en Ciara is binnen ze word nagekeken er was net een kipnapper bij ons huisje.
Fedoua schrok en zei wat hebben ze met der gedaan?
De zuster zei je mag naar binnen Meneer van der voort.
Kaj liep naar binnen en hij vroeg mag haar beste vriendin ook naar binnen?
Van mij wel maar t moet niet te gek worden met bezoeken zei de zuster.
Kaj riep fedoua en ze liepen samen naar binnen en Fedoua schrok en liep snel naar mij toe.
Ze zei wat is er gebeurd met je.
De zuster vroeg aan Kaj mag ik jou even spreken?
Ja natuurlijk zei die en hij liep mee.
De zuster zei je moet echt goed op der gaan Letten ze heeft je nodig en ze houd echt super veel van je.
Ik ook van haar zei Kaj.
Gaat het al wat beter met der?
Ja t gaat wel wat beter maar niet zo helemaal zoals het eigenlijk hoort.
Kaj schrok en keek van het raam naar mij en kreeg tranen en zei maar komt het ooit wel goed met der het is mijn schuld dat ik niet bij haar was toen de kipnapper haar sloeg en haar keel dicht trok zei Kaj bedroefd.
Ja het komt egt wel goed alleen het heeft tijd nodig.
Ga maar naar je vriendin toe.
Kaj liep naar binnen en ging op het bed zitten en ik pakte zijn hand vast.
Even later kwam Jai aangelopen met de kleintjes en kaj zei ik wacht wel buiten.
Ik zei nee schat je blijft gewoon bij me. Kaj zei er kunnen niet 6 mensen in je kamer dat word teveel dat heeft de zuster net tegen me gezegd.
En je kunt de drukte nog niet zo aan.
Kaj pakte mijn gezicht zachtjes en voorzichtig vast en gaf een kus en ik wilde hem kussen en kuste hem verder.
Kaj zei t is niet erg ik kom zo weer.
Charlotte en Mowgli kwamen naar me toe gerend en gingen op t bed zitten en ze knuffelde met me.
Kaj keek vanaf het raam naar mij en zag dat ze toch gelukkig was met kindjes.
Kaj bedacht zich en wilde eigenlijk ook wel kindjes met Ciara maar hij kreeg tranen  ze zou t toch niet willen nu van mij.
Ze heeft t nog te druk met de kleintjes van hun.
De zuster kwam aangelopen en zei zijn dat jou kindjes zei ze verliefd.
Kaj schudde zijn hoofd en zei nee die zijn niet van mij.
Ze zijn wel super schattig moet ik zeggen.
Weet ik zei Kaj zacht.
Hee wat is er nou?
Ik ben best wel jaloers nu op hun!
Hij is mijn beste vriend en dat is zijn ex en ze hebben kindjes en ik vind ze zo schattig.
Waarom nemen jullie dan nu geen kindjes?
Omdat mijn beste vriend en ik gevochten hebben omdat hij zei dat hij wel kindjes heeft en ik niet en nu wil ik t eigenlijk super graag omdat ze zo schattig zijn. Heb je het er al over gehad dan Meneer?
Kaj schudde zijn hoofd en zei ja ik heb t wel 1x gezegd maar toen viel ze in slaap maar ben bang dat ze het niet wilt en ik wil haar niet kwijt omdat ze echt alles voor me is.

A Perfect Life Feat Kaj Leroy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu