De Bevalling <3

39 1 0
                                    

Kaj kuste mij en zei het komt goed lieverd maar we moeten het niet te snel gaan doen schat jij moet nu uitrusten en we gaan leuke kleertjes kopen voor haar!

Huh krijgen we een Meisje dan?

Ja lieve schat!

Heeft de Arts dat nog niet verteld dan?

Nee schudde ik en ik keek blij en trots naar Kaj.

Kaj kwam naast mij zitten en kuste mij en zei ik ben echt heel trots op je bae en we gaan een mooie kind op de wereld zetten en ze zal heel mooi worden net zoals jou<3

Ik boog omhoog en pakte zijn gezicht vast en kuste hem heel lang en de Arts kwam en zei uhm Kaj je hoort te gaan slapen ze moet rusten want morgen begint de bevalling en het zal zwaar worden voor haar dus ze moet nu echt gaan slapen.

Ciaar sliep al snel en Kaj ging in het andere bed liggen en sliep ook wel snel en dacht na over morgen de Bevalling.

Ik werd huilend wakker van de pijn en het was 2 uur snachts en ik kon niet meer liggen en ik keek langs me naar Kaj maar hij lag te slapen en ik maakte geluid dat ik zoveel pijn had en Kaj werd wakker en liep snel naar me toe en vroeg gaat het?

Ik zei wat denk je zelf ik heb weeën Kaj drukte snel op de knop voor de arts en zusters en die kwamen al snel aangelopen en zei je had gedrukt!

Kaj zei ze kan niet meer liggen ze heeft zoveel pijn en ze krijgt weeën.

Ze reden mij naar de Bevallingskamer en Kaj mocht daar ook in en hij hield mijn hand vast en zei alles komt goed wij krijgen het mooiste kind!

Het werd te zwaar voor Ciaar en de zuster zei puf maar alles uit en Kaj hield me hand stevig vast en zei je doet t geweldig en je vriend is erbij.

Het duurde echt veelste lang maar uiteindelijk kwam er een mooi hoofdje van ons kindje.

Ciaar pufte alles uit en daar kwam het hoofdje van ons kleine meid,

De zusters vroegen hebben jullie al een naam voor jullie prinsesje?

Kaj zei ze gaat Jaylinn heten ik vind dat wel een mooie naam voor ons meisje zei Kaj.

Ik knikte en ik was erg moe en het was 9 uur in de ochtend het heeft echt veelste lang geduurd tot ik bevallen was en haar mocht zien.

Kaj had Jaylinn eerst vast en hij was echt heel trots op zijn meisje en kindje.

Kaj gaf haar aan mij en zei kijk ons prachtige kind <3

Kaj kuste haar en hun kindje op haar hoofdje ze was klein maar echt een prachtplaatje.

Kaj kuste haar en hun kindje op haar hoofdje ze was klein maar echt een prachtplaatje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

het was vroeg in de morgen en de arts zei als het goed gaat mag je morgen naar huis!

Kaj kuste mij en zei je moet wel rustig aandoen des te sneller kan je naar ons huisje en de andere zien.

Opeens hoorde we geblaf en zagen we Machoo naar binnen rennen en hij sprong op het ziekenhuis bed waar ik op lag en likte mij en de baby en Kaj zei rustig aan he Macho.

Sam en Dioni kwamen binnen en zagen Kaj met de kleine in zijn handen en ze zeiden gefeliciteerd schat tegen mij en ze gaven een bro hug aan Kaj zachtjes dan!

Kaj zei tegen mij heb je honger lieverd?

ik knikte en hij zei dan ga ik even wat halen voor je ik kom zo terug en hij gaf Jaylinn aan mij en gaf een kus op mijn voorhoofd en zei doe rustig aan lieffie.

Dioni kwam naast mij zitten en zei ik ben echt zo ontzettend trots op jullie beide echtwaar ik hoop dat jullie ook heel lang samen blijven en nog heel gelukkig worden en gaf mij een kus op mijn wang.

Sam zat aan de andere kant en keek lief naar me en zei wat een mooi plaatje hebben jullie gekregen wees er trots op want het is nu jullie kindje.

Kaj kwam aangelopen met wat te eten en legde het op mijn schoot en pakte eerst Jaylinn op en gaf het toen aan mij wat ik opat.

Sam keek de hele tijd naar me en zei niks en was best stil Kaj was echt heel trots dat was echt te zien.

Dioni zei opeens uit t niets dat Samuel gaat trouwen met Lois.

Ik keek Sam aan en dacht daarom is die zo stil denkik.

Samuel zei hou je mond het was een verassing voor als ze het ziekenhuis uit was weet je nog zei hij teleurgesteld.

Ik kwam omhoog en wou Samuel een knuffel geven en zei gefeliciteerd met jullie trouwerij wanneer gaan jullie trouwen.

In april we sturen nog een uitnodiging naar jullie!

Is goed zei Kaj en gaf zijn mooie meid een kus en zei ga maar slapen we gaan morgenvroeg naar huis.

Ik zei ik kan nu echt niet slapen.

Kaj zei tegen Dioni en Sam van is er al een Babyshower gehouden of gepland?

Nee niet dat ik weet zei Dioni.

Zullen wij dat doen zeiden Sam en Dioni tegelijk.

Kaj was blij om dat te horen en Kaj zei ik wist niet dat je met Lois hebt?

Uhm lang verhaal zei Sam gelijk hij liep naar binnen waar ik lag en zei hee rustig aan meid je mag morgen vroeg lekker naar huis met je mooie prinsesje ze is echt heel mooi.

Kaj en Dioni dachten van dit is niet goed wat Sam heeft hij doet best vaag maar geen idee wat er met hem aan de hand is en hoe lang hij dit blijft doen zei Dioni.

Zal ik straks even met hem praten zei Dioni tegen Kaj?



Hope you liked it en als jullie tips hebben hoe het beter kan let me know please

Love u all perfect Beebz



A Perfect Life Feat Kaj Leroy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu