Love Is The Most Beautiful Thing

49 6 3
                                    

P.O.V Ciara

Ik lig nog steeds in het ziekenhuis.

Jai belde en appte mij de hele tijd

Ik dacht waarom belt die elke dag wel.

Ik nam op en zei Hallo met Ciara.

Hee Ciara zei Jai vriendelijk.

Ik zei hee hoe is het?

P.O.V Jai

Ik belde Ciara om te vragen hoe het met der gaat en ik miss haar echt heel erg.

Jai zei gaat alles goed met je?

Mwah gaat wel met jou?

Wat is er met je je klinkt heel verdrietig.

Jai zei kan ik langskomen?

Ik zei wat jezelf wilt maar je neemt die trut niet mee zei ik best kwaad.

  Jai zei nee ik heb niet meer met haar ze wilde iets anders dan echte liefde.

Jai hing op  en liep snel naar het ziekenhuis en zag daar mij liggen en keek me aan met traanogen.

Jai liep naar mij toe en zei gaat het met je?

Ik schudde nee en zei ik heb een hele zware operatie gehad en de kindjes zijn weggehaald zei ik zachtjes en huilend.
Jai huilde zachtjes en keek naar het raam en hij vroeg waarom deed je dat dan?

Ik was gevallen en het zou niet goedkomen met ze en met mij ook niet dus heb ik ze weg laten halen sorry Jai.

Jai kwam op het bed zitten en keek me aan met medelijden en zei het is al goed ik snap je wel.

P.O.V Kaj

Kaj belde naar Jai en zei waar ben je we moeten zo al naar het concert in Preston Palace.

Jai zei oh shit ik kom eraan.

Jai gaf me een kus op mijn wang en zei ik kom vanmiddag weer terug als het concert afgelopen is.

Wat jezelf wilt zei ik weer.

Kaj was een beetje bezorgd om Jai want hij at bijna niks meer en hij klonk verdrietig.

Jai was onderweg naar de jongens en hij was er en Kaj zei kom we gaan  we zaten in de auto en en Jai keek naar buiten en Kaj zei wat is er bro?

Jai zei er is niks ik zie het aan je zei Kaj.

De baby's heeft ze weggehaald ze is een erge zware operatie ondergaan en ze moest de kindjes redden en ze zijn weggehaald en ik heb weer gevoelens voor der ik kan dit niet meer aan ik word gek van mezelf,

Kaj gaf hem een knuffel en zei het komt goed.

P.O.V Sanne & Lian

Sanne belde mij en vroeg gaat het een beetje?

Kan ik langskomen.

Natuurlijk liefste zusje kom maar met Sarah of iemand anders maar het kan niet te druk worden.

Ze stond al met Lian voor de deur van het ziekenhuis.

Ze liepen met de zuster mee naar binnen en Sanne en Lian rende naar mijn bed en zeiden we hebben je zo gemist!!

Het gaat wel en met jullie?

Er rolde een traan over mijn wang en Lian zei is er iets gebeurd?

Ik zei ja Ik heb een zware operatie ondergaan en de Baby's zijn weggehaald en Jai was er net nog,

Hij heeft nu een concert in Preston Palace,

Hoe gaat het nu tussen jullie?

Hij heeft niet meer met die trut ze wilde iets heel anders dan echte liefde.

A Perfect Life Feat Kaj Leroy Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu