VII.

7.1K 398 18
                                    

„ÁÁÁÁ!" zařvala jsem a vyskočila z mokré postele. Z vlasů mi odkapávala voda, stejně jako z oblečení , a byla mi neuvěřitelná zima. Holky se kousek ode mě smály jak pominuté.

„Vypadáš jako zmoklá slepice," vydolovala ze sebe Lily a začala se ještě víc smát. Všechny jsem je obdařila vražedným pohledem, který zajistil jejich úprk z pokoje. Povzdechla jsem si a sebrala zpod polštáře hůlku.

Siccato," řekla jsem a namířila hůlku na postel. Potom jsem zamířila do koupelny, abych se osprchovala. Stejně už jsem byla mokrá.

Jakmile jsem byla hotová a měla i vysušené vlasy, byl akorát čas na to, abych se oblékla a šla dolů na snídani. Vzala jsem si tašku, do které jsem naházela učebnice nejpravděpodobnějších předmětů, a zamířila na snídani. Holky ani Poberti ve společence nebyli. V duchu jsem děkovala Merlinovi, že cesta do Velké síně nebyla nijak složitá.

Byla jsem téměř u vchodu do síně, když mi cestu zastoupila nějaká holka. Podle hábitu patřila do Zmijozelu. Ruce měla zkřížené na prsou a ve tváři povýšený výraz. Blonďaté vlasy měla rovné a rozpuštěné.

„Zajímavé," poznamenala zamyšleně.

„Cože?" zeptala jsem se nechápavě.

„Je zajímavé, že oba tvoji sourozenci jsou ve Zmijozelu, zatímco ty jsi u těch krvezrádců a mudlovských šmejdů," vysvětlila, jako kdybych se zeptala na nějakou pitomost.

„Budu dělat, že jsem tě neslyšela a pokračovat dál na snídani," řekla jsem a mile se usmála. „Ráda jsem tě poznala, i když jsi mi neřekla své jméno."

Chtěla jsem odejít, když mě zastavila její ruka na té mé.

„Být tebou, tak si dávám pozor, s kým se bavím. Lehce by se z tebe mohl stát krvezrádce a to nechceš. Přestože jsi v Nebelvíru, mohli bychom tě přijmout mezi sebe. Jsi z čistokrevné rodiny, tak si toho važ a nezahazuj se s nickama."

Její hlas byl ledový s náznakem varování. Kdo to sakra je?

„Odpal, Malfoyová." Otočila jsem se a spatřila Siriuse s Jamesem, jak stojí kousek za mnou. Strnula jsem v pohybu. Malfoyová? Že by měl Lucius Malfoy sestru?

„Táhni Blacku," odsekla a pustila mou ruku. „Nikdo se tě na nic neptal a nežádal si tvoji přítomnost."

„Ani tu tvoji," řekl James a probodl ji pohledem. Malfoyová si odfrkla a odešla pryč. Vděčně jsem se podívala na kluky.

„Díky," poděkovala jsem a přešla blíž k nim.

„Co ti říkala?" zeptal se James. Očividně ten rozhovor neslyšeli celý.

„Že si mám dávat pozor, s kým se bavím, protože by se ze mě mohl lehce stát krvezrádce. A kdybych chtěla, tak by mě vzali mezi sebe, přestože chodím do jiné koleje. Dál si mám vážit toho, že jsem z čistokrevné rodiny a nezahazovat se s nickama."

Pokrčila jsem nezúčastněně rameny. Vážně jsem nehodlala brát takové výhružky vážně.

„Nic si z toho nedělej, někdy je horší než její bratr," řekl Sirius a hodil znechuceným pohledem ke zmijozelskému stolu. To mi připomnělo, že bych měla jít za sourozenci a ujistit se, že se mnou ještě mluví.

Odpojila jsem se od Siriuse a Jamese a zamířila k Alectě a Amycusovi. Když si mě sestra všimla, pousmála se.

„Jakou jsi měla první noc na hradě?" zeptala se mě. Pohledy blízko ní se okamžitě přesměrovaly na mě. Nervózně jsem se ošila, ale snažila se to nedat příliš najevo.

Beginning [#1; CZ HPFF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat