Multide Miray ve Barış var :) İyi okumalar :*
Gözlerimi açtığımda yatakta olduğumu fark ettim yanımda hala uyuyan Açelyaya baktım. Dün gece aklıma gelince birden yerimden kalktım üzerimde hala dünki kıyafetler vardı. "Allahım ne olur rüya olmasın" dedim ve ayağıya kalktım. Hızlıca aşağıya inerken Oğuzu mutfakta gördüm kahvaltı hazırlıyordu. Bana bakınca yine yüzünü çevirdi "Günaydın" dediğinde küçük bir küfür mırıldandım. "Günaydın" dedim bende. Sanırım herşey bir rüyaydı. "Ne oldu" diye sorduğunda hala yumurtalarla uğraşıyordu. "Şey yani ben" diye mırıldanırken yumurtayı alıp masaya bıraktı ve yanıma geldi "Sen ne" dediğinde dudağımı ısırdım ve gözlerimi yere çevirdim. Gülümsedi ve eliyle başımı kaldırdı "Dün gerçekti sevgilim" dediğinde gözlerim dolundu. "Sen nerden biliyorsun dünden bahsettiğimi" diye sordum. "Tahmin ettim" deyip alnımdan öptü. Ona sarıldım "Bi an rüyaydı diye korktum" dediğimde gülümsedi "Fark ettim" dediğinde bende güldüm. "Ben yukarıya çıkıp giyineyim" dedigimde başını salladı "Olur bende kahvaltıyı bırakacam" dediğinde başımı salladım ve yukarıya çıktım. Açelya uyanmıştı ve giyinmişti bile ona aldığım mini şortu üzerinede askılı bir üst giymişti "Günaydın annecim" diye cıvıldadığında karşılık verdim bende "Günaydın küçüğüm" dedim ve dolaba yöneldim dün kıyafetlerimiz yerleştirilmişti "Dün nerdeydin bi ara uyandığımda seni göremedimde" diye sorduğunda aklıma oğuz geldi. Ve sanırım o beni yatağa getirmisti. "Oğuzla barıştık " diye mırıldandığımda gülümsedi "Sevindim annecim ama Cenk abi üzelecek" dediginde yüzümü Açelyaya cevirdim. Haklıydı ama susmayı tercih ettim "Ne giyeyim canım" dediğimde eline pembe eteğimi aldı. Üzerinede beyaz delikli bir bluz aldı sandaletleride bana verince Acelyaya baktım.

"Seni moda okuluna yazdıracam" dediğimde güldü "Olur annecim çokta güzel olur" dediğinde güldüm oda güldü. Aşağıya indiğimizde herkesin bakışları bana döndü. Tabi uzun zamandır kapalı giyinince şaşırmışlarsı Alp elinde çay taşıyordu takılınca çayı berkilin üzerine döktü. Kahkaha atarken berkil bana ölümcül bakışlar attı. Gözlerimi devirirken Oğuz hariç herkesin masada olduğunu fark ettim. Bakışlarımla Oğuzu ararken mutfaktan elinde kahvaltı tabaklarıyla çıktı. Beni görmesiyle gözlerini açtı ve küfür mırıldandı. "Lan bu eteğin devamını nerde unutun" diye tısladı. Alpin boğazında ekmek kalırken güldüm. Berkilin gözleri şaşkınca açılırken Melek kaşlarını çattı "Sanane" deyip çayını içecekken Oğuzun ağzından dökülen kelimelerle çayı püskürmesi bir oldu "Biz barıştık ters bakanın yamuk yapanın yanlışlıkla çarpanın dünyasını evire çevire beceririm anlatabiliyormuyum" dediğinde beceririm kısmını bastırmıştı. Gülmem artarken Melek ve Cenk şok olmuşlardı "Niye bana söylemedin" diyen Cenke baktım "Yeni oldu zaten" dedim omuz silkti ve başını salladı. Alp bana baktı "Hayırlı olsun kanki" dediğinde gülümsedim. "Banada söyleseydin keşke" dediğinde Miraya baktım ve burda olduğunu yeni fark ettim. "Varlığınla yokluğun bir ilerliyor be tatlım" deyip tam yerime gececekken Oğuz kolumdan tuttu "Bu eteğin devamı nerde yada bunun altına pantolon giyiliyorda giymeyimi unuttun" diye tısladı. "Abartma okadarda kısa degil" dediğimde bana ve eteğime baktı "Haklısın kalçanı kapatması buyuk başarı" dediğinde omuzuna vurdum. "Terbiyesiz" dediğimde bana baktı "Bu halde ben terbiyesiz oluyorum sen bide seni bu halde görüpte hayal kuranları düşün" dediğinde bi an hayal kurdumda kurmamla bırakmam bir oldu "Olsun kalacam böyle" dediğimde bahceden havlayan köpüşümün sesini duydum. Bahceye çıkarken gündüz daha bir güzel göründüğünü fark ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar Küresi
Novela JuvenilBenim ilklerim önemli değildi. ama sonum en özel gündü kim bilebilirki bir sonun yeni bir hikayenin başlangıcı olduğunu... Ben Mısra aksu sizce bir intikam ne kadar ileriye gidebilir ben bu intikamı ne kadar sürdürebilirim. kimler olacak bu intikamd...