Miray hemen yanımdan kalkıp yarın için herkezi uyarmaya gitti. Yani uyarmak dedimse gerçek anlamda uyarmak onlara tam olarak şunu sôyleyecekmiş "Bana bakın eğer gelmeyen olursa onu bi kümese bağlarım sırt üstü uzandırırım üstüne yem dökerim ve günlerce aç kalmış tavukları üstüne salarım beni deli etmeyin!" bunu ilk olarak bana sordugununda güzelmi kanka dedi. Ona verdiğim tek cevap "Burayı hemen terket yoksa testereye yeni seri eklerim" oldu :) Yanımdan ayrılalı yarim saat olmuştu. Bende tam sıkıldım kalkıyordum ki yanıma Melek geldi "Şşş canım hayırdır yarın toplantı varmış Miray sabahtandır saçma sapan tehtidlerini millete savuruyor " demesiyle kahkaha attı bende ona eşlik ettim "evet ya özlemişim Alpin replerini öyle toplanalım istedim" Bana karşında çocukmu var bakışları yolayınca gözlerimi devirdim "Hadi mısra sen Oğuzun şarkı soylemesini özlemişsin senin yanında oturtup sana bakarak gitar çalmasını ...." hemen lafını kesip "Alakası yok yarın yeni bir oyun oynayacam eymende gelecek sevgili oldugumuzu açıklayacam " dedim "Bak mısra herzaman yanındayım bunu biliyorsun umarım pişman olmazsın" dedi. Yerimden kalkıp ona öpücük yolladım "Merak etme herşey çok guzel olacak" deyip el salladım bu kızlar zekiliklerini bana karşı tekmi kullanıyorlar anlamıyorumki okuldan çıkmak istedim biraz toparlanmalıydım galiba bi parka gittim oturdum oturdum...
Sanırım artık bişeyde düsünemiyordum ne yapacagımı bilmiyordum galiba kaybetmiştim ama neyi kimi hiç kazanmadığım birinimi. Aslında sormam gereken tek soru ben kimim olmalı kaybettiklerim kazandıklarım degil bir sifir ne kazanır ne kaybeder. Peki ben bir sıfırmıydım etkisiz eleman geçmişimi hatırlamıyorum yani belkide istemiyorum pek parlak olmayan geçmişten bi parlaklık aramak aptallara göreydi. Telefonumun sesiyle düşüncelerimden uzaklaştım Eymen arıyordu "Efendim Eymen" "Güzelik yarın sevgili olduğumuzu açıklıyormuşuz ne mutlu bana" ahhhh mellekk!!! "Evet eymencim yarın açıklıyoruz neyse ben eve geçiyorumda yarın görüşürüz" "Tamam mısra yarın alayımmı seni" off eymen off bu ne ısrar ya "gerek yok kızlarla geçecem" "tamam oyleyse görüşürüz" demesiyle telefonu kapatım ve biraz daha oturmaya devam ettim saatte bakmak için telefonumu aldım elime lanet olsun şarjım bitmişti bu karanlıktan dışarda tekim ve şarjım yok daha kötüsü ol... ya varya şansımı bebekken kapatmışlar yağmurun başlayacağı başka zaman yoktu sanki :/ off ya hemen kalkıp yürümeye başladım evin yakınında olduğum için arabaya binmeye gerek duymadım eve vardığımda arabaları polis arabasını bagırma seslerini duydum hemen eve koştum annem hıçkıra hıçkara ağlıyordu lanet olsun hemen içeriye girdim hepsinin yüzü bana dogru döndü ve hepsinin yüzünde bi şaşkınlık vardı bende hemen arkama baktım ve yine önüme döndüm "neye bakıyorsunuz" dedim Oğuz bana laf atarak "aptalmisin lan sen hangi cehhenemdesin saat kaç biliyormusun" diye çıkışınca saatte baktım saat gece 23.00 olmuştu off birazcik geç kalmişim "ne diyorsun ya sen! kimsinki sen defol lan evimden istemiyorum seni burda ben. ne isin var burda! " dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar Küresi
Fiksi RemajaBenim ilklerim önemli değildi. ama sonum en özel gündü kim bilebilirki bir sonun yeni bir hikayenin başlangıcı olduğunu... Ben Mısra aksu sizce bir intikam ne kadar ileriye gidebilir ben bu intikamı ne kadar sürdürebilirim. kimler olacak bu intikamd...