Oyun bitti

155 10 2
                                    

Multide emre var :) iyi okumalar :*

Açelya bana bakınca yüzümü ona çevirdim "Ne oluyor Mısra anne" diye sordu "Hani sana demiştim ya bu abinin kim olduğunu akşam öğrenecem diye işte şimdi öğrenme vakti geldi" dedim ve Açelyanın saçlarından öptüm. Berkil bana baktı ve başladı "Herşey yılbaşı gecesi oldu. Biz görmedik intaharından sonra olayı bize oğuz anlattı neyse senle oğuz yılbaşı gecesi aşkınızı itiraf ettiniz bir kaç saat sonrada sen yeniden oğuzun yanına gitiğinde eylülle öpüştüğünü gördün" dediğinde sadece bana bakıyordu. Rol yapmam geekiyorsu farkındaydım ama yapamıyordum sanki birşey beni baglamıştı aniden ayağıya kalktım ve yürümeye başladım bi yukarı gidiyordum bi aşağı. Beni izleyen açelyaya bakınca durdum. Yeniden bakışlarımı Berkile çevirdim "Tabi görünce kriz geçirdin ve intahar ettin sonrası zaten belli hafıza kaybı güven sorunu falan" dedi. Daha önce hiç böyle düşünmedim hep oyun bitmesin diye kaçtığımı sanıyordum ama öyle degilmiş ben herşeyi yeniden hatırlamaktan korkmuşum. Berkil bunları anlatınca herşey yeniden gözümün önüne geldi. Kar küresini kırmam, Pemceredem atlamam o soğuk hava başımdan akan kanın sıcaklığı ağlama sesleri çığlıklar ambulansın sesi, annemin hıçkırıkları. birden başım dönünce koltuğun kenarına tuttundum "Anne" diye mırıldandım ve ağlamaya başladım "Evet annende çok üzüldü Oğuz ondan izin almıştı Eylüle yakındınız. Ha tabi bide kırdığın kar küresi var. Zaten yılbaşından sonra o kar küresi gibi parçalandınız sizde birdahada toparlayamadınız" dedi. Elimle koltuğu sıkarken Açelya yanıma koştu "Ağlama annecim" dedi bana bakarak Mirayda yanıma geldi "Yeter bu kadar yüklenmeyin kıza" dedi elimi tuttup. Ne garip uzun zamandır yanımda bile değildi. Zor günlerimde ağladığım zamanlarda ne o ne melek nede barış vardı. Meleğe bakışlarımı çevirince sabit bir şekilde bana baktığını gördüm hiçbirşey yapmıyordu. Bakışlarımı Oğuza çevirince göz göze geldik. Sadece gözlerine baktım en derinine inmeye çalıştım gördüğüm şey sadece ihanetti. Oyun oynamak daha kolay gelmişti. Ozaman herşeyi gizleyebiliyordum. "Kanki hatırladınmı birşeyler" diye soran Alpe baktım ve başımı salladım "Çığlıklar göz yaşları hayal kırıklıkları herşeyi hatırlıyorum Alp" dedim "Bedensel ağrıya kadar herşeyi" diye devam etirdigimde elimi yanağıma verdim ve berkile baktım. Kaşlarını çattı çünkü ne demek istediğimi anlamıştı. Ve sinirle yeniden yüzünü çevirdi "Peki benim anlamadığım şu ben kimi yaktım" diye sordum. Berkil bana tekrar bakınca "Şöyle diyeyim bu intikam oyunun akılıcaydı Eylülü şahmat ettin. Oğuzu ve şu doktor sevgilini yaktın. Sonra tabi birde başımıza bunlar çıktı. Tabi bunca kisiye yalan söyledin amacın sadece eylülün canını yakmaktı ki onuda başarıyla yerine getirdin Anlatabiliyormuyum Mısra" diye sordu ve göz kırptı. Nasıl olduğunu bilmiyorum ama oyunu biliyordu. "Evet doğru Oğuzun o videoyu görmesini ben sağladım çünkü Can ile Eylülü gördüm ikisini aynı anda yürütmesi hoşuma gitmedi ki zaten bunu Cana açıkladım. Ortada bir yalan yok" dedim. Ve dikleştim "Yani hiç kimse yanmadı ama baksana gerçekleri yeniden duyunca ben yeniden yandım" dedim ve yerime geçip oturdum "Takma kanki hatırladın ya sen ona sevin" dedi Alp beni teselli etmeye çalışırken "Bir şarkı söylemek istiyorum" dediğinde oğuza baktım Alple birbirlerine baktılar. Başımı sallayınca Alp giriş bölümünü söylemeye başladı.

Elimden tut, götürdüğün yer varsın cehennem olsun.
Beni duy, sesim kulaklarında resmim olsun.
Çizemediğim kaderimizi sildim.
Ama bil ki umudum var.
Yine soğudu bu dört duvar.

diye bitirince bu kısmı Oğuz şarkıya devam etti

Ne ara 'biz' olduk biz? Ne ara bittik?
Aşık olduğun her şeyimden nefret ettim.
Şimdi benden uzak bir yerlerde başka biriyim.
Sahi bir şey sakladıysan benden bari şimdi bileyim.
Korkma, kavga etmeyiz. Bizden artık geçti..
Sarılmak varken kupkuru bir selamı seçtin. Neden?
İçimde öldürüp bana saklamıştım seni ben.
Seni gördüğüme mi yanayım yoksa öldüğüme mi yeniden?
Ne yalan söyleyeyim aklımdaydın birkaç gündür.
Kaç ay geçtiğini bile unuttuğumu söylemeliyim.
Sıradan geçen bir günü özelleştiren bu anı yazmak istedim.
Aylar sonra seni son kez düşlemeliyim.
Gülüşü güzel kadın, keşke hiç bırakmasaydım.
Yanında birisi vardı, keşke o an saklasaydın.
İnanır mısın kim ve ya neyin olduğunu anlamazdım.
Beni gördüğün an onun elini tutmasaydın.

Kar KüresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin