Би өрөөнөөсөө орилсоор: ЖОН ЖОНГҮК!!!Ээж доороос орилсоор: ЖОН ЖИНҮ ДУУГҮЙ БОЛ ХАР ӨГЛӨӨГҮҮР ОРИЛООД ЗҮГЭЭР!!!
Би орилсоор: ХАТАГТАЙ ЖОН! ЭНЭ ХҮҮГЭЭ ХАРААЧ МИНИЙ АППАРАТЫГ ДОТУУР ХУВЦСАНЫХАА ШҮҮГЭЭНД ХИЙЧИХСЭН БАЙНА Ш ДЭЭ!!! Тэгээд ч өөрөө ч гэсэн орилж байж...
Жонгүк ариун цэврийн өрөөнөөс орилсоор: НҮҮНА!!! ТЭР ЧИНЬ БИ ТЭГЭЭГҮЙ ЭЭ ӨӨРӨӨ ОРЧИХСОН БАЙСАН Ш ДЭЭ!!! ТЭГЛЭЭ Ч НААД ХӨӨРХӨН ЦАРАЙГАА БУСДААС НУУЖ ЯАДАГ БАЙНАА!!!
Би чанга чанга дэвсэлсээр ариун цэврийн өрөөний үүдэнд очоод: Яаа би царайгаараа найзтай болмооргүй байна муу бяцхан чөтгөр!!! Ганц удаа ч гэсэн сэтгэлийг минь ойлгодог найзтай болох гэж арга олж байхад чи муу яаж балиар шүүгээндээ миний ариухан аппаратыг хийж чаддаг байнаа энийгээ хурдан ариутгаж өг! Би эхний өдөр хичээлээсээ хоцормооргүй л байна шүү!!!
Жонгүк худлаа ч юм уу? үнэн ч юм уу? дүлсээр: Нүү..на... Та өөрөө ариутгачаач! Миний өтгөн хатчихсан мөдгүй бололтой!
Муу жижигхэн террорист!!!
Доошоо бууж давстай усанд аппаратаа сайтар гэхчин угаагаад дээшээ гарч дүрэмт хувцсаа өмсөн том нүдний шилний рам зүүгээд аппратаа зүүлээ...
Толинд өөрийгөө нэг харж инээмсэглээд: Жон Жинү! яг бодсоноор дажгүй шүү! гэж өөртөө урам өгөөд доошоо буухад...
Ээж уулга алдсаар: Бурхан минь! Чи чинь Жон Жинү? Миний охин мөн үү???
Жонгүк будаандаа хахаж цацан: Нүүна! ДЕБАК!!! (эрхий хуруугаа гаргах) Та ч ёстой төрөл арилжижээ.
Би малийсаар ширээний ард суун: Аав хаана байгаа юм? Намайг харвал баярлаад яах бол!!! *инээх*
Аав ажлынхаа өрөөнөөс гарч ирэн ширээнд суугаад над руу харсанаа: Жинү хааччихсан юм? Жонгүк найз охиноо танилцуулахгүй юмуу? гэхэд бид гурав бие бие рүүгээ харна элгээ хөштөл инээлээ.
Би элгээ тэвэрсээр: Хаха... Ааваа би байна! Таны гүнж Жинү!!! *чанга инээх*
Аав нүдээ онийлгож харсанаа: Чи чинь наад царайгаа яачихаа вэ???
Жонгүк инээсээр: Хаха ёооо ааваа найз охиноо танилцуул ч гэх шиг! хаха Өнөөдөр эгч бид хоёрын хичээлийн эхний өдөр байхад ямар юмныхан надад найз охин байдаг юм!!!
Ээж инээсээр: Танай гүнж царайгаараа найзтай болохгүй сэтгэлийг нь ойлгох хүнийг олж авна гэнэ дээ!!!
YOU ARE READING
/Дууссан/ ✝My Playboy Crush✝
FanfictionЖинү бол Playboy сэтгүүлийн алдартай модел охин. Өсвөрийн хөвгүүдийн дунд түүнийг Jenny гэх нэрээр бүгд мэднэ. Түүний гэр бүл тэрнийг бага байхад нь гадаад руу цагаачилсан бөгөөд Жинүг ахлах сургуулиа төгсөх жил эх орон болох Солонгостоо эргэж ирцгэ...