Би балмагдан: Жэксон!!! Чи энд...?Жэксон инээмсэглэн: Чамайг хүлээж байлаа!
Би гайхан зогсож байтал тэр намайг ирж тэврэн: Удаан хугацааны дараа уулзаж байгаа найзаа санаагүй гэж үү! *инээмсэглэх* Би чамайг маш их санасан Жинү!
Тэр бол Жонгүкийн найз бас миний ч гэсэн найз тэднийх Хонг Конг руу нүүснээс хойш дахин уулзаагүй юм.
Намайг анх Playboy сэтгүүлийн модель болсон гэх мэдээг сонссон бас баяр хүргэсэн анхны хүн жоохон тиймхэн дурсамжтай болхоос...
Flashback
Los Angeles хотын гудамжаар надаас өөр ийм жаргалтай хүн үгүй мэт үсэрч дэвхцэж байгаад нэг хүнийг мөргөчихлөө... Инээмсэглэн тэр хүнийг тэврээд уучлаарай гэж хэлэн цааш инээмсгэлсээр Victoria's Secret-ийн төв оффисын урд ирэн өндөр барилгын дээш харан: Удахгүй би танай гэр бүлд орох болно тиймээ хүлээж байгаарай сахиусан тэнгэрүүд минь~ *баярлах*
Өнөөдөр миний мөрөөдөл нэг алхмаар урагшилж байна. Дэлхийн хэмжээний модель болох хүсэлтэй надад энэ санал хэдий насандаа баймааргүй ч гэсэн амьдралд минь бас мөрөөдөлд минь том байр суурыг эзлэнэ...
Victoria's Secret гэсэн том хаягтай өндөр барилгын гадна Adriana Lima, Candice Swanepoel, Lindsay Ellingson гэх мэтчилэн миний мөрөөдөл болсон моделиудын зураг тэр өндөр барилгын талыг нь бүрхэнэ6
Би гараа дээшээ алдлан: Удахгүй тун удахгүй би энд яг энд *хуруугаараа том плакат руу заагаад* эдний дунд зогсох болно *инээмсэглэх*
Гэтэл хэн нэгэн хойноос минь ирээд тэвэрхэд нь хэтэрхий гэнтийн байсан болохоор балмагдан гар минь захирагдахгүй тэр хүнийг элэгдэн хойшоо толгойгоороо савхад тэр хүний гар сулархан эргэж тэр хүний царайг харахад Oh Geezz!!! Jackson!!!
Би гайхан: Жэксон!
Жэксон нүүрэн улаан, элгээ тэвэрсээр бага зэрэг ханиалган: Жи-нү...
Би санаа зовсоор: Мангар минь! зүгээр үү? Яаж бодсон ч хүнийг араас нь гэнэт тэвэрхээр цочирдын ш дээ! Ядаж үг дугардаг байгаа даа!!!
Жэксон нүүрэн улаан хүрэнтрэн: Үг хэлхийн завдалгүй чи~
Би түүнийг түшсээр: Чи намайг мэдэхгүй гэж үү? Хоёр жил Ушугаар хичээллэсэн над шиг хүн үргэлж бэлэн байдалд байдаг гэдгийг минь гэж хэлээд Жэксон луу хартал Өө тэнгэр минь!!!
Би Жэксоны хамар луу заана: Жэксон хамарнаас чинь~
Жэксон гайхан хамраа барьж үзээд гартаа байх шингэн зүйл рүү харан: Бурхан минь цус!!! *ухаан алдаж унах*
YOU ARE READING
/Дууссан/ ✝My Playboy Crush✝
FanfictionЖинү бол Playboy сэтгүүлийн алдартай модел охин. Өсвөрийн хөвгүүдийн дунд түүнийг Jenny гэх нэрээр бүгд мэднэ. Түүний гэр бүл тэрнийг бага байхад нь гадаад руу цагаачилсан бөгөөд Жинүг ахлах сургуулиа төгсөх жил эх орон болох Солонгостоо эргэж ирцгэ...