Game -5

4.8K 315 2
                                    


Бүдүүлэг амьтнас салан такси барин гэр лүүгээ явлаа.

Хннн муу бүдүүлэг туулайнууд нэг нэгээрээ ирж хүнд гай удаад байх юм! Ээжийн хэлснээс 180 хэм өөр байх гэж! Энд ингэж сургуульд орон гэж баярлаж бүр 3 хоног нойргүй хоносноо бодохоор пффф ёстой чоно санаанд орчихлоо байна.

Юбка аваад гэртээ харихад манай гурав дуурь үзхээр явсан байлаа. Пшшш намайг орхиод явсан байх шив! Би өрөөндөө орон шил, аппаратаа гарган шүүгээ рүүгээ шидээд: Одоо та хоёрын хэрэг байхгүй болчлоо! Угаасаа Жонгүкаас өөр найз олдохгүй юм байна л даа! *санаа алдах* гэхдээ зүгээрээ энэ долоо хоног л тэсчихье!!!

Ор нь дээрээ хэвтэн чихэвчээ зүүгээд өөрийгөө Victoria's Secret-ийн тайзан дээр алхаж байна гэж төсөөлөхөд л өнөөдрийн бүх стресс минь тайлагдах гэж! Нэг мэдсэн үүр цайж өглөөний цэвэр агаар үнэртэн шувууд жиргэхэд босон усанд ороод дүрэмт хувцсаа өмсөн доош буухад Жонгүк өглөөний цай бэлдэн зогсож байлаа.

Араас нь очиж тэврэн хацар дээр нь үнсээд: Өглөөний мэнд зулзага минь! *инээмсэглэх*

Жонгүк инээмсэглэн миний хацар дээр үнсэн: Өглөөний мэнд нүүна! Сууж бай! Өглөөний цай бэлэн болж байна!

Би сандал татан суусаар: Ээж аав хоёр хаана байгаа юм? Бас өчигдөр та гурав намайг орхиод яаж дуурь үзхээр явж чадваа???

Жонгүк инээмсэглэн: Аав ээж хоёр унтаж байгаа өчигдөр хөгжилдсөөр байгаад шөнө дунд ирсэн би тэр хоёрыг орхиод ирэхэд та хурхирчихсан унтаж байсан тэгээд л хөнжилдчин оруулж унтуулсандаа... Бас таныг 2 цаг хүлээсэн шүү!!!

Би инээмсэглэн: Аааввв ёстой нэг!!!

Жонгүк урд минь шарсан өндөр талхтай тавин стаканд сүү хийж өгөөд өөртөө ч гэсэн хийж аваад миний урдаас харан суулаа...

Бид цайгаа уугаад удалгүй цүнхээ аван гутлаа өмсөж байтал аав өрвийсөн үстэй эвшээсээр өрөөнөөсөө гарч ирэн бид хоёрыг хараад: Өө та хоёр явах гэж байгаа юм уу? Жинү машин авахгүй юм уу?

Би инээмсэглэн: Үгүй ээ ааваа төгссөнийхөө дараа л болоё! *хацар дээр нь үнсэх* баяртай!!

Аав: Гэхдээ Жинү?

Би инээмсэглэн: Яасан ааваа???

Аав нүүрээ гараараа тойрог хэлбэр болгон дүрслээд: Хуучин төрхөндөө ийм хурдан орж байгаа юм уу?

Би гайхан толинд харахад: Нээрээ аппарат, шил хоёр гэж хэлэхэд Жонгүк гутлаа тайлан миний өрөө рүү гүйсээр аппарат, шил хоёрыг авч ирж өглөө.

/Дууссан/ ✝My Playboy Crush✝Where stories live. Discover now