Game -9

4.9K 281 4
                                    

Start writing your story

Тэнэг туулайнууд ялагдаасай билээ!!!

Гэтэл манайх...

Миний уур хүрч байна!!! Ийм эрх тэгш бус байж болохгүй ш дээ!!! Яагаад ингэж муухай байгаа юм!!! Яахав тэд нар алдартай байж болон л доо гэхдээ... Ханнн хамаа алга муу ялгаварлагчид ганц дайчин ганцаардахгүй!!! Жонгүк Жэксон хоёр NBA-н одууд шиг л сайн тоголдог юм чинь тэднийг ялнаа!!! Тиймээ ялах болно...

Би босож орилон: ГҮККИЕ ҮЗҮҮЛЭЭД ӨГ!!!

Шүгэл дугарч хоёр баг гарч ирэн нэгэнтэйгээ гар бариад шүүгчийн хоёрдох шүглээр тоглолт эхэллээ...

Би босож орилон: ЖОНГҮК!!! ЖЭКСОН!!! ЖОНГҮК!!! ЖЭКСОН!!!

Гэнэт толгойд минь ийм юм яаж нөлөөлхийг нь мэдэхгүй ч утсаа аван Ким ахлах руу залгалаа... Ким ахлах ч миний дуудлагыг удаан хүүлэлгэсэнгүй!

Би инээмсэглэн: Ким ахлахаа Жинү байнаа!

Ким ахлах: Яасан Jemy?

Би инээмсэглэн: Ахлахаа өсвөрийн сэтгүүл дээр өмссөн эхний хувцас яг одоо надад хэрэг болчихоод та Хэри-д өгөөд манай сургууль руу явуулчих тэгэх үү? (эрхлэх)

Ким ахлах инээн: Жинү тэрийгээр яах гэж байгаа юмбэ дээ!

Би инээмсэглэн: Дүүдээ туслах гэсэн юмаа бас өөртөө...

Ким ахлах ч миний захисан зүйлийг зөвшөөрөн Хэриг ирхийг хүлээн сууж байтал хоёрдугаар үе эхэллээ... Хоёрдугаар үед би ч мөн адил Жонгүк Жэксон хоёрыг дэмжин орилож Эксогийнхон ганц ч бөмбөг алдсангүй! Хоёрдугаар үе дуусан онооны харьцаа 38:48 харьцаатай бас л нөгөө бүдүүлэг туулайнууд тэргүүлэв. Хоёрдугаар үеийн завсарлагаанаар Жонгүкийн багийнхан сууж байхад хажууд нь очин

Би инээмсэглэн: Гүккие!!!

Жонгүк амьсгаадсаар хөлсөө арчин: Ммм эгчээ хоолой чинь сөөлөө! (инээмсэглэх)

Жэксон бид хоёрын хажууд ирэн: Вүүүхүүү амар биш юм гээч! (инээмсэглэх)

Би инээмсэглэн тэр хоёрын хөлсийг арчиж өгөн Зэло руу харан: ЗЭЛО!!!

Зэло гайхан над руу харахад би инээмсэглэн гараараа дохисоор: Наашаа хүрээд ир багийнхнаа аваад!!!

Жонгүк гайхан: Нүүна яах гэж...

Зэло багийн бусад хоёр гишүүнээ дагуулан хажууд ирэхэд нь: Сайн уу? Хүүхдүүдээ! (инээмсэглэх)

/Дууссан/ ✝My Playboy Crush✝Where stories live. Discover now