Start writing your story
Гэртээ ирж авсан даашинзаа орныхоо хажууд тавиад ор нь дээрээ тирийн хэвтэхэд Таогийн тэр хүйтэн харц одоо ч гэсэн нүдэнд харагдана... Үнэхээр бусад үеэс өөр байна тэрэнд юу тохиолдсон юм бол эсвэл миний хэлсэн тэр хатуу үгнээс болсон гэж үү? Гэхдээ би баярлах ёстой байтал яагаад ийм хаягдчихсан юм шиг сонин мэдрэмж төрөөд байгааг ойлгох юм алга...
Би хөлөө тийрэн: Ааахх мэдэхгүй ээ мэдэхгүй! (босож суун өөртэйгөө ярих) Гэхдээ тэр чинь өөрөө л надад сайн нтр гээд байсан биз дээ! Хннн муу шалиг туулай!! Урд хоёр шүд нь туулай шиг урт ургаарай муу худалч хүүхэмсэг туулай! Байз гэхдээ чи юундаа уурлаад байгаа юм Жон Жинү? Эээее чи ч үнэхээр инээдтэй юмаа! (инээх) Гэхдээ... (төв царайлах) Зи Тао чи ч... Ааашшш боль боль Jemy болиод өг сахиусан тэнгэрээ бодоё хайртай тайзаа бодох хэрэгтэй! (гүнзгий амьсгаа авах) Тиймээ анхаарлаа төвлөрүүлээд өөрийгөө Victoria's Secret-н тайзан дээр алхаж байна гэж төсөөл... (нүдээ анин хэвтэх)
Хэсэг хугацааны дараа
Жинү чанга инээн босож суугаад эргэн төв царайндаа орон: Ханнн, Хуан Зи Тао!!!! Ханнн Жон Жинү чи ч солиорчихож!!! (толины өмнө очин өөртэйгөө ярих) Хөөе Зи Тао! Сайн сонсож бай!!! (гараа ташаандаа авах) Муу бүдүүлэг, дээрэнгүй, хүйтэн харцтай, зэвхий царайтай мангар шалиг туулай!!! Ханнн чамайг надаас хол байгаад чинь баяртай байна за юу! мэээххххёооо..., блах!!! Намайг хүмүүст дээрлэхүүлээд байхаар сул дорой гэж бодсон уу? (хэлээ гаргах) Битгий горьд мэд үү!!! Чиний тэр харц чинь юу юм айн? Хэлэлдээ!!! Хөөш хэл гэж байна шүү! (дэрээ авч цохих) Муу ядаргаанд орчихсон юм шиг царайтай туулай!!!
Жинү хөлсөө гартал дэрээ цохиж Таог хараан үглэнэ...
Жонгүкийн талаас
Өрөөндөө DVD тоглон сууж байтал идэх юм авч ирэхээр явсан Жэксон аман хагас ангайсан байдалтай орж ирэхэд би түүний гаж царайг нь хараад инээхгүй байж чадсангүй.
Би инээн: Хаха наад царай чинь юу вэ залуу минь!
Жэксон нүдээ хэд хэд цавчилсанаа: Гүк! Жинү солиорчихож!!!
Би инээсээр: Юугаа яриад байгаа юм?
Жэксон том нүдлэн: Нээрээ сая би ирж байгаад Жинүг юу хийж байгаа бол гээд өрөө рүү нь шагайсан Жинү ташаандаа гараа авчихсан толинд өөрийнхөө тусгалтай хэрэлдээд зогсож байна!
Би элгээ тэврэн чанга инээсээр: Киаахх манай хүний дургүйг хэн хүргэсэн бололтой шүү! хаха... Жэксон би чамд Жинүгийн талаар нэг аймшигт түүх өгүүлэх үү?
YOU ARE READING
/Дууссан/ ✝My Playboy Crush✝
FanfictionЖинү бол Playboy сэтгүүлийн алдартай модел охин. Өсвөрийн хөвгүүдийн дунд түүнийг Jenny гэх нэрээр бүгд мэднэ. Түүний гэр бүл тэрнийг бага байхад нь гадаад руу цагаачилсан бөгөөд Жинүг ахлах сургуулиа төгсөх жил эх орон болох Солонгостоо эргэж ирцгэ...