Start writing your story
Би том нүдэлсээр: Чи чи юу хийж яваа юм? Яваагүй байсан хэрэг үү?
Тао малийн: Найз охиндоо хань болохоор ирлээ...
Би том нүдлэн: Ямар юмны чинь найз охин!!! Жонгүк ирэхээс өмнө явж үз!!!
Тао миний хажуугаар зөрөн орж ирсээр: Ммм тэгвэл хадам дүүгээ иртэл найз охиндоо хань болоод л байж байя!
Би түүний араас даган: Чи чинь өвчтэй болчихоо юу? Яагаад тэнэгтээд байгаа юм? Би чиний найз охин биш!!!
Тао над руу харсанаа мөрөө хавчаад намайг үл тоосоор том өрөөний буйдан дээр очоод суучихав.
Би түүний урд очиж зогсон ташаандаа гараа аваад: Хурдан яв!
Тэр намайг үл тоон ширээн дээрээс удирдлага аван зурагт асаалаа.. Oh Geezzzz!!!!
Би тэрний хөл рүү хөнгөхөн өшиглөөд: Манайхаас яваачээ! Ямар чиний гэр биш! Яв!
Тао хээв нэг суваг солин сууна...
Миний уур хүрэн: ЯААА ХУАН ЗИТАО ЯГ ОДОО НААД ӨГЗГӨӨ МАНАЙ БУЙДАН ДЭЭРЭЭС ӨНДИЙЛГӨ!!!
Тэр чихээ малтаснаа эргэн зурагт руугаа харлаа...
Би ууралсаар гал тогоо руу алхан: ӨӨ БУРХАН МИНЬ!!!
Гал тогоонд орж ирэн ус уучихаад Таогийн хажууд очин: Чи эвээр хэлээд гарахгүй юм биз дээ! (чөтгөрийн инээд) За яахав энэ Жон Жинүг дийлдэг хүн байдаггүй юм даа!!
Тэр дахиад л миний хэлж байгаа үгсийг нэг чихээрээ оруулан нөгөө чихээрээ гаргана... Би түүний гарнаас татан: Яасан хүнд юм бэ туулай чинь!!! (татах)
Тао Жинүг тоолгүй биеэ сул тавин түүний цааш хийх үйлдлийг ажиглан инээдээ тэвчин сууна...
Жинү Таогийн гарнаас татсаар: Бурхан минь Тао!!! (хөосөө арчаад гараа ташаандаа аван): Чи хэдэн киллограмм юм? -_-
Таогийн инээд хүрэн инээхгүйг хичээн: Ммм 55
Би: -_- Битгий худал хэл!!!
Тао энэ удаад инээдээ тэвчсэнгүй чанга инээн элгээ тэвэрсээр: Хэдэн киллограмм юм гэнэ шүү! Хэд байвал чи дийлэх юм? (малийх)
Би: -_- Тэнэг туулай!!!
Би хөлөө чанга чанга дэвсэлсээр өрөө рүүгээ орон Жонгүк рүү залгахад утас нь холбогдох боломжгүй байлаа... Энэ залуу чинь ор сураггүй хааччихсан юм бэ?
Би: Усанд оромоор байхад энэ туулай ч бас юув дээ!!! (бувтнах)
Би доошоо буун Таогийн хажууд очиход тэр зурагтаар инээдмийн нэвтрүүлэг үзэн инээн сууна...
YOU ARE READING
/Дууссан/ ✝My Playboy Crush✝
FanfictionЖинү бол Playboy сэтгүүлийн алдартай модел охин. Өсвөрийн хөвгүүдийн дунд түүнийг Jenny гэх нэрээр бүгд мэднэ. Түүний гэр бүл тэрнийг бага байхад нь гадаад руу цагаачилсан бөгөөд Жинүг ахлах сургуулиа төгсөх жил эх орон болох Солонгостоо эргэж ирцгэ...