pov Louis
Gisteren was een bewogen dag geweest: Violet was weg, we hebben Epior aangevallen, Violet was terug en Adam bleek slecht te zijn.
Ik weet al bijna helemaal zeker dat Violet kan teleporteren en daarom verwondingen heeft wanneer ze wakker wordt en opeens niet in haar bed ligt.
pov Violet
Vandaag is de eerste 'training' om het zo maar te noemen. Louis en ik gaan proberen mijn teleporteer gave onder controle te krijgen zodat ik niet zomaar overal heen ga. Terwijl Louis en ik oefenen maken Lise en Loena een strategie die ons zal helpen Peter terug te krijgen. Toen Loena hoorde dat Adam een Duistere engel is kreeg ze bijna een zenuwinzinking. Zij hoort natuurlijk bij de Witte Engelen en is heel erg bang van de Duistere engelen. Na dat ze van de shock bekomen was, was ze nog strijdlustiger.
Als eerste probeerden we verschillende technieken uit om te teleporteren. We begonnen met gewoon stilstaan en concentreren maar dat werkte niet, daarna probeerden we klappen, poses, handgebaren,... . Jammer genoeg bestond er geen handleiding over hoe je moest teleporteren. Niet veel mensen hadden deze gave en wat de mensen deden die deze gave wel hebben om te teleporteren was gewoon concentreren maar dat werkte niet bij mij. Na 4 u proberen gaven we het voorlopig op. We gingen samen kijken hoe Lise en Loena ervoor stonden. Zij hadden al en groot plan uitgedokterd met alles erop en er aan. Het was zo goed als af en waterdicht. We besloten met iedereen dat we al over morgen D. Engelen zouden aanvallen. Die zelfde avond nog stelden we teams samen en werd iedereen ingelicht.
Wanneer ik ging slapen was ik toch een beetje zenuwachtig over de teleportatie, maar ik wist wat ik moest doen. Als dat zou gebeuren wist ik dat het echt was dus moest ik enorm op mijn hoede zijn en zoveel mogelijk denken aan ' wakker worden'. Eigenlijk werd ik dan niet echt wakker maar met een beetje geluk word ik dan terug geteleporteerd.
Gelukkig werd die nacht een droomloze nacht en werd ik nog helemaal intact wakker.
Die dag hielden we ons bezig met troepen op orde stellen en tactieken bespreken en alles gereed maken voor de strijd. Elk vrij momentje dat ik had werd gebruikt om proberen uit te zoeken hoe ik kan teleporteren. Na de lunch ging ik even naar mijn kamer en zette de radio aan. Er speelde een liedje die Peter en ik altijd deed dansen op ons bed. Ik dacht aan Peter en hoe hij verward moest geweest zijn toen ik opeens verdween, gisteren. Zachtjes knipte ik met mijn vingers op de maat en...Ik stond naast Peter en maar op 5 millimeter van Adam. Hij keek me met grote ogen van verbazing aan. Zelf was ik zo verward dat ik ook eerst niet door had wat er gebeurde. Ik keek naar Peter en zei: ' Ik kom je halen.'. Adam had zich ondertussen hersteld van de shock en nam me stevig vast bij mijn pols.' Laat me los!', schreeuwde ik. 'Deze keer ontsnap je me niet.', zei hij met een kwaadaardig lachje op zijn gezicht. Wanhopig dacht ik 'Wakker worden, wakker worden!', maar hat hielp niet. Ik bleef daar staan. Ik wist niet meer wat te doen dus schreeuwde ik zo luid ik kon:' WAKKER WORDEN!'. Het laatste wat ik zag was de geschokte uitdrukking op zijn gezicht.
Ik plofte neer op mijn bed en dacht aan wat net gebeurd was.
Sorry dat het een kort hoofdstuk was. Ik dacht dat ik in de vakantie veel tijd zou hebben maar ik had het drukker dan verwacht. Als het terug school is ( morgen 😫) zal ik waarschijnlijk meer kunnen uploaden omdat ik op een of andere manier meer tijd heb. 😀 Dus waarschijnlijk tot morgen avond als de leerkrachten nog geen huiswerk geven 😜
DU LIEST GERADE
De gouden harten
AdventureViolet is een doodgewoon meisje die bij haar grootouders woont. Ze heeft nooit echt geweten wie haar ouders echt waren. Als ze er over praat met haar grootouders gaan ze direct naar een nieuw onderwerp. Violets oma is erg overbezorgd. Ze wordt altij...