Melek-Şeytan

251 16 3
                                    

Karar veremiyorum. Çünkü düşüncelerim karman çorman. Sanki içimde iki kişi daha var. Sanki düşüncelerim, iç sesim ikiye ayrılmış.  Biri melek biri seytan olmuş omzumda dikiliyorlar. Ve her şeye karışıyorlar. Biri diyor o da seni seviyor. Yaptıklarını düşünsene. Sevdiği için yapıyor. Diğeri diyor o sadece sana takılıyor. Seni sevdiği falan yok. Hepsi yalan dolan. Inanma ve hayatına devam et. Tekrar iyi olan atlıyor ve diyor ki sevmese yapmazdı.
Amacı oyun oynamak ise yapardı. Sadece sana takılıyor.
En başta takılıyordu fakat artık öyle değil. Başka gözle bakıyor. Ilk hareketleri ile şimdikiler aynı mı? Önceden sık sık uğraşırdı. Artık uğraşmıyor. Sadece sevgisini belli etmeye çalışıyor.
Kızın kafasını karıştırıyorsun. Erkekler düzdür. Değişmez.  Önceden neyse o.
Her insan değişir.  O en başında takılıyordu belki ama sonradan duygular uyanmaya başladı.
Aşk canlı değildir. Uyanmaz. Ya en başından ordadir.  Ya da hiç yoktur.
Aşk tanıdıkça da olur. Sonradan da gelebilir, girebilir hayata...
Ama o daha önce hiç aşık olmadı.
Hiç aşık olmayacağı anlamına gelmez.
Kızları kandırdı. Seviyorum dedi ama asla sevmedi.  Seni de kandıracak ve seni de kullanacak.
Bu asla olmayacak çünkü onu gerçekten seviyor. Ona yalan söylemeyecek.
Yeter artık susun. Acaba sizden bir tane daha var mı? Siz gitseniz o gelse. Belki daha çok yardımı dokunur...


MONOLOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin