Falling in Reverse - I Hate Everyone
İyi dinlemeler...Güzel kıyafetler, gülen yüzleri olan maskeler... Herkes iyi herkes mükemmel. Peki ya gerçekler..?
Içlerinde saklanan bir 'ben' daha varken nasıl yaşayabiliyorlar?
Bazıları içinde dertlerini saklayıp mutlu görünmeye çalışır. Birkaç sözcük ona gerçek kendini hatırlatınca canı yanar. Unutmak için taktıği maske işe yaramamıştır.
Bazıları kötülüğü saklar maskenin ardında. Ve bir maskeyle yetinmez asla. Her baloda başka giyinir. Yakınım dediğini gider başka yakınıyla çekiştirir. Popüler böyle olunur işte. Herkesle arkadaş gibi görünerek. Popülerliğin altında hep bir kötülük vardır. Ama bu neyle tanındığına bağlıdır. Hiçbirşey yapmamana rağmen tanınıyorsan o zaman bir sıkıntı var demektir.
Sonra biri gelir. O maskelerin hepsini düşürür. Gerçek yüzünden akan saf kötülük onu çekilmez iğrenç bir insan yapar. O yüzüyle yaşayamaz. Çünkü ona alışık değildir.
Ve biz buna iki yüzlü insanların diğer yüzünün ortaya çıkması deriz.
Hayat bir maskeli balodur maskesiz olanlar hep dışlanır.
Kendin gibi davranırsan ezilirsin. Kullanılır ve yok olursun. Çünkü sen iyisin. Maske kullanmadan maskeli insanları anlayamazsın. Ama zamanla tanırsın. Bir bebeğin yürümeyi öğrenmesi gibi düşe kalka, canın yana yana aslında herkesin bir maskeden ibaret olduğunu anlarsın. Ve senin gibi maskesiz birini bulduğunda... İşte o zaman şanslısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MONOLOG
Non-FictionBu bir hikaye kitabı değildir fakat herkes bu kitapta kendi hikayesini bulacaktır.