Özür dilerim ve Teşekkür ederim

59 4 0
                                    

Yeni bölüm zannetiniz ve olmadığını görünce bir hayal kırıklığına uğradınız biliyorum. Ve uzun süredir yeni bölümde yükleyemedim. Bunlar için özür dilerim. Liseye başladım ve yeni okulum biraz sıkı yönetim. Bir de fen lisesi olunca tabi. Gelsin ödeveler gitsin sınavlar. Ben de bu hızlı temponun içinde kayboldum ve telefona girmeye zor vakit bulabiliyorum. Akşam yatmadan yarım saat falan... Aslında yeni bölüm hazır. HAKSIZLIK PART 2. Ben bu bölümü  bir deftere yazmıştım ve uzun olduğu için ikiye bölmüştüm. Defterde yazılan şeyleri wattpad'e geçirecek zaman bile bulamıyorum anlayacağınız.

Ve şu konuya da değinmek istiyorum. Telefonu bir açtım 10 K olmuşuz. Nasıl şaşırdım anlatamam. Aslında büyük bir sayı değil biliyorum ama büyük bir sayıya giden küçük adımlar. Kimse zirveye 10 basamak atlayarak gitmez. Sabır işi hep bunlar.

Yazmayı seviyorum. Hele de bu kitabı yazmayı daha çok. Içimden gelenleri yazıyorum ve kitabın türünün ne olduğuna karar veremedim. Kurgu olmayan demeyi tercih ettim. Daha iyi bir fikriniz varsa bana söylemenizi isterim.

Biraz farklı yazdığım için anlamayanlar ve okumak istemeyenler oluyor. Çünkü bu duyguları bilenler anlar.

Bu kitabın bölümlerini çoğaltıp, çoğaltıp ileride kitap olarak çıkarmak istiyorum. Tabi bu en erken iki sene sonra olur. Belki biraz büyük bir hayal ama umarım gerçekleştirebilirim.

Sınav haftam başlıyor bu yüzden yazamadığım bölümleri hiç yazamayacağım.

Anlayış gosterdiğinizi umut ederek teşekkür ediyorum.

Herkese iyi akşamlaaaar. ^-^

MONOLOGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin