Vi satte oss i bilen och började åka hemåt. Jag tänkte på om jag verkligen skulle bli dansare... Jag var ju inte lika bra som t.e.x Felix, Omar, Ogge och Oscar... Jag ska nog säga nej... Jag vaknade ur mitt dagdrömmande.
"GRACE!" Skrek Omar och knäppte med fingrarna framför mitt ansikte. Jag hoppade till.
"Ja, ja jag är vaken!" Sa jag förvånat.
"Visst.." Sa han och blängde på mej. "Vi är henne hos dej nu" sa Oscar vänligt.
"Åh, jaha, tack för skjutsen ovh allt!" Sa jag snabbt och stängde bildörren. Jag kramade om Rebecka sedan gick jag hem till mej.
"Jag är hemma!" Skrek jag i huset, inget svar.
"JAG ÄR HEMMA!" Skrek jag ännu högre, jag gick ut i köket. På köksbordet låg det en lapp.
Jag och din bror åker iväg och kommer tillbaka imorgon, mat hittar du i kylen och jag förde över 500kr på ditt kort! Hoppas du mår bra efter begravningen :( Ring ifall du vill något! //Puss och kram coolaste morsan.
Stod det på lappen. Gud vad löjligt "coolaste morsan" fy vad löjligt. Jag gick upp och tog av mej mina kläder och hoppade in i duschen. Länge stod jag där. Tills jag inte orkade duscha mer. Jag gick ut ur duschen och torkade mej, jag satte upp mitt hår i en turban (tror det heter så). Jag gick till mitt rum och tog på mej underkläder och myskläder. Jag gick ner och satte på tv:n, när jag hade tittat på tv i en timme så gick jag till köket och hämtade chips. Jag satte mej i soffan igen och började äta mina chips. *Pling pling*
Felix 🙈: Tjena baby, kan jag komma över?
Jag: Sure, kom du.
Jag gick ut i köket och fyllde på med chips och ställde det på soffbordet igen. Jag gick upp och fönade mitt hår, sedan sminkade jag mej lätt med mascara. Jag satte mej i soffan igen. Jag väntade och väntade, efter 3 timmar.. Ne, jag skoja efter typ 5 min plingade det på dörren. Jag hoppade upp från soffan och sprang mot dörren. Jag öppnade dörren och möttes av en dygn blöt Felix.
"Omg, kom in!" Sa jag och tig tag i hans arm och drog in han i huset.
"D-det är så k-k-kallt.." Stammade han fram, han hade på sej en vit t-shirt och svarta jeans.
"Jag trodde det skulle vara sol hela dagen, tills jag var halv vägs så började det spö regna.." Sa han och stängde dörren.
"Jag ser det." Sa jag och skrattade. Han tog av sej sin tröja, jag granskade hans six-pack.
"Är jag frestande?" Frågade han och skrattade. Jag vakande till.
"Vad sa du?" Sa jag och tittade med stora ögon på honom.
"Är jag frestande sa jag." Sa han och log åt mej. Jag tittade ner i golvet och skrattade, jag kände hur kinderna blev varma.
"Du är gullig när du rodnar." Sa han och hängde sin tröja på fåtöljen.
"Vad vill du göra?" Sa jag och satte mej i soffan.
"Jag vet inte." Sa han och satte sej bredvid mej, vi tittade länge på varann. Han lutade sej framåt och kysste mej. Vi båda drog sakta ifrån, det blev stelt.
"Jaha! Är du hungrig?" Frågade jag och ställde mej hastigt upp.
"Ehm, lite kanske." Sa han och ställde sej bredvid mej.
"Ska vi laga mat?" Frågade jag och log busigt.
"Tacos?" Frågade han och ställde sej närmre mej.
"Visst, då måste vi handla." Sa jag och suckade.
"Det kan vi väll göra." Sa han och log busigt.
"Kom då!" Sa jag och gick upp för att ta på mej jeans. Felix ställde sej i dörröppningen.
"Jag måste ha en tröja." Sa han, juste hans snygga mage får inte frysa.
"Eh, Zac har nog något du kan låna." Sa jag och tog på mej ett par svarta jeans.
Han gick in i Zacs rum och kom tillbaka med en grå hoodie.
"Kan jag ha denna?" Frågade han och höll upp den.
"Jarrå, det blir perfekt." Sa jag och gick ner för trappan. Jag stängde av tv:n, tog min plånbok och mobil.
"Kommer du eller?" Ropande jag till Felix.
"Jarrå!" Ropande han ifrån övervåningen. Han kom ner i Zacs gråa hoodie, han var as snygg i den.
"Lite stor kanske." Sa han och log.
"Nejdå, du är jätte." Sa jag, vänta sa jag precis det där... Hur jävla dum får man vara.
"Ehm tack, du ser inte så dålig ut du heller." Sa han och rodnade lite. Jag tog på mej mina vita Nike air och en vit jacka. Felix tog på sej Zacs gamla jacka. Jag tog ett paraply och vi gick ut i det hemska vädret, jag låste och vi började gå. Vi stod tätt intill varann, vad mysigt tänkte jag, undra vad han tänker..?
•FELIXS PER•
Vi går tätt intill, gud jag känner typ hennes boobs... Piinigt.. Men det var mysigt, jag vill så gärna hålla hennes mjuka hand nu. Och typ kyssa henne, och typ.. Okej Felix, lugn..
----------------------------------
Dåligt slut jag vet! 🔫 men jag ville så gärna släppa kapitlet nu, så det inte blir för sent. 👅
Hoppas du gillade det ändå! 💗Kraaaaaam 💩
YOU ARE READING
Just My Boy.
FanfictionGrace ska flytta till huvudstaden, stockholm, det ska bli spännande, men om 2 dagar ska hon på en konsert, the fooo conspiracy... Men det hon inte visste var att den dagen förändrade nästan hela hennes liv.. "Felix?" "Omar?" "Ogge?" "Oscar?" "Är de...