Jag vaknade av att väckarklockan ringde, fuck det är skola idag... Jag försökte röra mej men något gjorde att jag inte kunde röra mej, det var Felixs starka grepp om min midja. Vad gör han här? Juste kvällen igår.. Han puttade ner mej i sängen och klädesplagg efter klädesplagg åkte av "min, bara min" viskade han och åkte in i mej...
Den kvällen glömmer jag aldrig... Kvällen då jag förlorade min oskuld. Jag tog bort Felixs armar och klev över honom, jag hoppade in i duschen, sedan tog jag på mej underkläder och sedan svarta högmidjade jeans och en grå axellös långärmad croptop. Jag gick ner och skulle äta frukost "Grace! Vafan gör du uppe såhär tidigt?!" Ropade Felix ifrån övervåningen. Jag gick upp och satte mej på sängkanten.
"Felix det är skola snart.." Sa jag och han tog upp sin mobil och visade mej låsskärmen. Förutom alla sms och instagram saker så står det lördag 23 april. Faaaaan, jag suckade och tog på mej mina mysiskläder och la mej bredvid Felix igen. Han la sina armar runt mej och vi somnade om.Jag vaknade av att Felix gick upp.
"Vart ska du?" Frågade jag hest.
"Oj, väckte jag dej! Förlåt älsk.." Sa jag lågt och tittade på mej. Älsk, vad gulligt.
"Det gör inget..." Sa jag och satte mej upp. "Men vart ska du?"
"Jag ska repa med killarna, inför nästa konsert." Sa han och log stort åt mej.
"Ska du med?" Frågade han till sist.
"Visst." Sa jag och gick upp. Jag satte på mej en vit magtröje t-shirt som ena axeln hängde ner på. Och ett par vita jeans med lite hål i. Sedan gick vi ner och tog på oss ytterkläder, jag tog mina vita Nike air och en beige färgad jacka. Och vi började gå till busshållsplatsen.
"Fan, bussen är försenad.." Mumlade Felix för sej själv.
"Felix, vi kan gå isället." Sa jag och tittade storögt på honom, han tittade på mej.
"Snälla..." Sa jag och gjorde puppyeyes, och mina puppyeyes går inte att motstå.
"Visst.." Sa han lågt.
Vi började gå.
"Du var bra igår.." Sa han efter typ vi gått i stel tystnad i typ 5 minuter.
Jag kände hur jag rodnade.
"Haha, jaha.." Sa jag och tittade bort.
"Var det första gången?" Frågade han sedan.
"Kanske.." Sa jag och tittade på honom.
"Isåfall om det var första gången, så ska du få ett pris, för wow.." Sa han sedan. Jag skrattade lågt. Vi var framme vid dans-huset, och utanför stod det massa med tonåringar. Jag såg hur Felix tog på sej sina solglasögon och mössan. Jag skrattade lågt, så löjligt.
"OMG FELIX!!" Skrek några tjejer. Alla tittade åt det hållet och sprang fram till honom. Han tig av sej solglasögonen och mössan. Jag ställde mej vid ingången och tittade på honom, han skrev autografer och tog kort, han tittade upp över havet av tjejer och drog sej i håret mesans han letade efter mej. När han såg mej såg han med en ledset ansiktsuttryck på mej. Jag log snällt tillbaka till honom. Och han log stort tillbaka.
Dörren öppnades bakom mej och Oscar drog in mej i byggnaden.
"De där är galna idag! Vi måste rädda Felix!" Sa han frustrerat.
"Va? Vaddå?" Sa jag oroligt.
"De drog sönder Omars byxor och trampade på Ogges nya vita skor och drog i mitt HÅR!" Sa han ilsket.
"Okej lugn, lugn." Sa jag lugnt. "Jag fixar detta." Sa jag och log busigt.
Jag gick ut och ställde mej utanför dörren.
"OMFG! JAG SÅG RIHANNA BORTA VID GRÄNDEN DÄR BORT!!" Skrek jag så högt jag kunde och pekade på hållet de skulle åt. Tjejerna började skrika och springa ifrån Felix. Omar springer förbi mej.
Jag springer ifatt honom och tar tag i honon.
"Vafan gör du Omar?" Sa jag och tittade konstigt på honom.
"Släpp mej! Jag ska till Rihanna, min bae!" Skrek han högt.
"Omar.." Suckade jag "Jag skojade, Rihanna är inte där bort." Sa jag, han tittare sorgset på mej och gick in i byggnaden.
"Omar!" Ropade jag efter honom, jag sprang in i byggnaden. Jag stannade honom och höll händerna på båda hans axlar.
"Omar förlåt att Rihanna inte var där ute, förlåt? Jag vet hur mycket du älskar henne." Sa jag och log.
"Hah, det gör inget." Sa han och log busigt åt mej. Vi började gå uppför trapporna och in i vår sal. De började med att gå igenom saker, tex danssteg och sånger. Anton satte sej bredvid mej.
"Ska inte du vara med?" Frågade han mej. Jag kände hur Felix hade blicken på mej hela tiden.
"Nu menar du?" Han nickade.
"Lite, kan jag väll." Sa jag och gjorde ett fejkat leende. Jag ställde mej bredvid Lovisa, längst bak.
"Är det inte lilla grace gris vi har här?" Sa hon och skrattade.
"Shut The Fuck up Lovisa" sa jag till henne. Hon bara blängde på mej, jag log nöjt för mej själv. De satte igång låten och vi började dansa, det gick lite trögt med jeans, but whatever. Låten var slut och jag började gå fram till Felix. Jag känner en hård smäll i bak huvudet och känner till slut hur jag ligger på marken och alla springer fram till mej. Tills allt blir svart...
------------------------------
OJ OJ OJ! Vem/vad tror ni gjorde så hon typ ramlade? 😂 hoppas du gillade kapitlet ♥️Kraaaam 🍟
YOU ARE READING
Just My Boy.
FanfictionGrace ska flytta till huvudstaden, stockholm, det ska bli spännande, men om 2 dagar ska hon på en konsert, the fooo conspiracy... Men det hon inte visste var att den dagen förändrade nästan hela hennes liv.. "Felix?" "Omar?" "Ogge?" "Oscar?" "Är de...