Q&A

6.7K 168 132
                                    



Q&A

Najpierw odpowiedzi na pytania z komentarzy. Miłego czytania :)

1. Chce koniecznie poznać twoja historie jak wpadłaś na pomysł opowiadania, czemu ta tematyka?

No cóż, to był szybki pomysł i szybka realizacja. Tematyka jest taka, ponieważ swego czasu bardzo podobały mi się opowiadania o relacji nauczyciel-uczennica. Jak na to wpadałam? Bezpośrednio. Pewnego dnia wychodzę ze szkoły i jeb zderzam się z nauczycielem.

2. Ile czasu poświęcasz na napisanie rozdziału, razem ze sprawdzeniem?

Dużo. Napisanie rozdziału, który ma 2000 słów zajmuje mi około 3 godzin, do tego sprawdzenie pół godziny. Staram się, żeby każdy rozdział miał podobną długość.

3. Masz chłopaka <sweet oczka>

Nie. I w najbliższym czasie się na to nie zanosi xd. Chyba, że pewien zadufany dupek zwróci na mnie uwagę.

4. Skąd pomysł na napisanie takiej książki?

Z życia. Zajęcia z pewnym nauczycielem + moja chora wyobraźnia + trochę czasu wolnego = Przypadek? Nie sądzę proszę pana.

5. Gdybyś TY miała wybór - siedzieć z koleżanką albo jechać do Alexa- to jaką bieliznę byś założyła? (͡° ͜ʖ ͡°) XDD

Czarną i koronkową, to ulubiona pana Williamsa xd :D, zakochał się w niej kiedy tylko zobaczył stanik Gwen :P

6. Skąd wziął się pomysł na opublikowanie "Przypadek? Nie sądzę proszę pana"? Może to jest związane z Twoim życiem prywatnym?

Chwilowa myśl i czytelnicy sprawili, że dalej publikuję i pisze. Tak, ma to związek z moim życiem prywatnym i z pewnym nauczycielem. Na potrzeby tego Q&A nazwijmy go panem B.

7. A mnie ciekawi czy masz rodzeństwo ?

Mam starszego o 6 lat brata.

8.Czy masz jakieś inne pasje oprócz pisania? Jeśli tak to jakie?:)

Bardzo lubię czytać książki, oglądam filmy i seriale. Często jeżdżę rowerem, uwielbiam też chodzić z psem na spacery. :)

Sporo osób zadawało mi również pytania w wiadomościach prywatnych, argumentując to tym, że nie widzą sensu wpisywania ich w komentarzu. Co kto woli :D

1. Skąd jesteś?

Powiem tylko, że województwo kujawsko - pomorskie. Ktoś jeszcze? Pochwalcie się w komentarzu.

2. Czy ktoś z twojej rodziny lub przyjaciół wie, że piszesz, czyta Twoje opowiadanie?

Jeśli chodzi o rodzinę, to wie tylko mój straszy brat cioteczny, ale nie czyta. Zna tylko tytuł. A to i tak już za dużo xxxd. Moja przyjaciółka czyta "Przypadek", chociaż ma dopiero chyba 5 rozdział. Zaraz pewnie po opublikowaniu tego napisze do mnie, jaka ze mnie idiotka. :D

3. Czy Alexander Williams ma swój pierwowzór w rzeczywistości?????

Tak, nazywam go panem B w tym Q&A.

4. Czy Twój nauczyciel historii opowiada wszystko z taką pasją? Mój się kompletnie do tego nie nadaje :(

Mnie historii uczy wychowawczyni, ale robi to z równie wielką pasją co Alex :P

5. Masz jakiś ulubiony przedmiot w szkole?

Uwielbiam WOS i historię, ale nie pogardzę też biologią.

Przypadek? Nie sądzę proszę pana.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz