Bună! Numele meu este Kim Chaelin. Eu sunt fata cea bună. Cea de la care toţi vor să îşi copieze tema. Fac ceea ce mi se spune: îmi fac temele, ascult de părinţi, etc. Cred că vă gândiţi că necazurile stau departe de mine... Păi nu. Aceasta este povestea mea despre cum m-am îndrăgostit de un băiat rău.
~~~
Îmi citesc in liniște cartea, în bibliotecă. Învăţam pentru testul de biologie de mâine, în timp ce ascultam piesele mele preferate. Mi-am ridicat privirea şi m-am uitat prin biblioteca; era complet goală. Am oftat şi m-am întors la cartea mea. M-am uitat la ceas, era 5:30pm.Ar trebui să merg acasă. Mi-am împachetat lucrurile şi am plecat. Când am ieşit din şcoala, la intrarea acesteia, am văzut grupul de băieţi răi cu liderul lor în vârf, Min Yoongi. E greu de crezut că un băiat cu faţă de bebeluş ar putea fi liderul unui grup de băieţi răi. Am oftat şi mi-am continuat drumul. Când am trecut pe lângă el, i-am aruncat o privire şi am observat că mă priveşte. Am oftat şi mi-am continuat drumul.
~~~
Am intrat în casă şi m-am dus în cameră. După ce m-am schimbat, am început temele pe pat."Chae! Ana e aici!" mama a strigat.
"Okay!" am strigat si eu. După o secundă, prietena mea, Ana, a venit în cameră. Avea părul prins într-o coadă.
"Hey" s-a trântit ea pe patul meu.
"Hey" am murmurat, încă lucrând la tema. Se uita la mine în linişte, apoi m-am uitat la ea.
"Ce vrei sa facem?" a intrebat.
"Să-mi termin temele şi să dorm." am căscat în timp ce vorbeam. A râs şi eu m-am întors la teme.
"Totuşi e vineri." a pufăit şi şi-a lăsat capul pe spate.
"Vreau să termin asta întâi." mi-am mutat privirea de la temă la ea, care deja era somnoroasă.
"Trebuie să o laşi mai moale ,Chae." s-a pus pe coate.
"Vreau să intru la un colegiu bun, Ana. Făcându-mi tema, am să..." am argumentat. A suspinat, şi-a dat ochii peste cap şi şi-a afundat faţa într-o pernă. Eu doar am râs. După ceva timp, după ce mi-am terminat temele, mi-am pus cărţile înapoi în rucsac. Ana mă privea de parca aş fi fost mâncare.
"Ce?" am intrebat-o.
"Hai să facem ceva." s-a băgat ea. Am dat din cap.
"Poţi să stai peste noapte daca vrei." am sugerat şi ea a pufait.
"Ehh bine. Mă duc să îmi iau pijamalele atunci."
"E bine."
~~~
Luni~
Am intrat în clasă. Aveam biologie. Cu un oftat, m-am îndreptat spre banca mea."Nu vă aşezaţi,clasă! Va mut astăzi" profesorul nostru a zis. Toată clasa a suspinat. Nimănui nu-i place să îşi schimbe locul.
"Yoongi stă lângă Chae" a spus el. Mi-am mărit ochii cât cepele şi inima mi s-a oprit.
De ce?! De ce pui un băiat rău lângă mine?! am suspinat şi m-am dus la locul meu. El nu era acolo încă. Slavă Domnului! Însă după 30 de minute a apărut cu (,) cămaşa desfăcută, un lanţ atârnându-i de curea şi cu o jachetă uşor încreţită. A aruncat o hârtie albă, pliată, pe catedră.
"Stai lângă Chae, Yoongi" a grăit profesorul şi a aruncat hârtia în gunoi. Yoongi s-a întors şi s-a uitat la mine. Am înţepenit, după care el a rânjit şi s-a trântit în locul liber de langa mine. Am înghiţit cu greu şi cred că m-a auzit deoarece l-am auzit chicotind. Mi-am trecut mâna prin păr, lăsându-l pe spate.
"Hei, ai să-mi dai un creion?" m-a întrebat. M-am uitat la el, faţa lui fiind ciudat de aproape.
"Ăăă, da" m-am aplecat spre liant şi l-am deschis, scoţând un creion. L-am închis şi m-am întors înapoi. El se uita în jos, la picioarele mele.
"Ahem" şi-a mutat privirea spre mine, cu un rânjet pe buze.
"Păstrează-ţi ochii pentru tine." i-am spus, dându-i creionul. L-a luat încet în timp ce şi-a lins şi muscat buza de jos.
"Cum vrei tu" a spus seducător. Eu am pufăit şi m-am uitat undeva departe, pe geam. L-am auzit chicotind, şi mi-am muşcat buza de jos, încleştându-mi pumnul.
CITEȘTI
1. My Bad Boy (Yoongi) [Tradusă]
FanfictionCe se întâmplă când o fată cuminte se îndragosteşte de cel mai rău băiat din şcoală? -Continuarea e Saving Us- ©Credits @Min-Yoongi ÎN CURS DE EDITARE