Am intrat în clasă, următoarea dimineaţă. Aveam tot biologie.
"Tutorele tău va fi cel mai bun elev cu cele mai bune note." am auzit ce tot îndruga profesorul. Mi-am ridicat privirea să văd cu cine vorbeşte; cu Yoongi.
"Cine e acel elev?" a întrebat.
"Chaelin" a răspuns profesorul. M-am oprit din mers şi i-am privit. Eu chiar am să fiu tutorele tâmpitului ăluia?!
"Nu, nu, nu! Nu pot să fiu tutorele lui!" am spus grăbită către profesor.
"De ce nu?"
"Am dansuri după şcoala, urmate de volei." am minţit. Eram dispusă să merg la cluburi de make up ca să nu stau cu el.
"Sunt 40 de puncte suplimentare de credit,Chae." (nu imi dau seama la ce se referă. Poate la bursă) mi-a spus profesorul. Aia era mult. Le-aș putea folosi să rămân în vârf. Am înghiţit în sec şi mi-am scrâşnit dinţii.
"Am să-mi fac timp." am spus printre dinţi. M-am îndreptat cu asalturi spre banca mea. Yoongi stătea jos, satisfăcut. Îmi venea să-i trag una de să-i şterg zâmbetul ăla tâmp de pe faţă. Aproape mi-am rupt creionul în doua de la cât de tare îl strângeam.
"Uşor, dinţişorule!" a spus Yoongi, iar eu l-am privit urât.
"Muşcă-mă" am murmurat. Şi-a muşcat buza inferioară.
"Unde?" a intrebat seducător. Am râs uşor, în semn de bătaie de joc.
"Du-te dracului!" m-am întors în alta parte, simţindu-l mai aproape.
"Aş prefera să te duci tu" mi-a şoptit în ureche.
"Fuck off" l-am împins şi a început să chicoteasca. Câţiva dintre colegii noştrii s-au întors şi ne-au privit. La fel am făcut şi eu până când şi-au vazut de treabă.
~~~
Yoongi era cu 20 de minute întârziere de la supervizarea lui. Dacă vrea să treacă această clasă ar trebui să se grăbească dracului odată! M-am plictisit de atâta aşteptat şi mi-am împachetat lucrurile. M-am îndreptat spre ieşire când Yoongi a intrat. Vântul l-a lovit în aşa fel încât arăta ca un foto-model acum. Lumina îi demasca adevărata culoare a pielii, cu părul lui perfect şi îmbrăcămintea de băiat rău. Căra nişte caiete. Am înghiţit cu greu, dar am continuat să merg. S-a uitat după mine şi când m-a văzut, mi-a zâmbit. Am continuat să merg până ce mi-a prins încheietura."Unde crezi că pleci, dinţişor? Deabia ce am ajuns." a spus.
"Defapt, trebuia să fi aici acum 20 de minute." mi-am smucit mâna până când mi-am elibarat încheietura.
"Acum sunt aici, nu?"
"Acum 20 de minute ar fi fost mai bine. Supervizează-te singur." m-am întors şi am plecat. După o secundă m-a prins.
"Te rog, Chae! Trebuie să trec clasa." m-a implorat. Mi-am închis ochii şi am oftat.
"Bine." m-am întors înapoi. "Orice întârziere sau o anumită superficialitate sau ORICE ieşit din comun, am să mă asigur că pici." mi-a zâmbit. Zâmbetul lui era drăguţ. Ne-am întors şi am început sa învăţăm.
~~~
Am ieşit din biblioteca, cu Yoongi în spatele meu. Am terminat fără nicio problemă, spre mirarea mea. Eram foarte conştientă că am un băiat în spatele meu. Mi-am tras fusta umpic mai jos, auzindu-l chicotind."Nu râde de mine!" mi-am simţit obrajii mai calzi.
"Este amuzant cât de conştiincioasă eşti." a glumit.
"Probabil pentru că ştiu că umblu cu un băiat care e folosit de curve." am rânjit.
"Doar pentru că fac sex, nu ai dreptul să le numeşti curve, Chae."
"Depinde de câte ori. Şi sunt sigură că s-a întâmplat mai mult de o dată."
"Poate ai dreptate. Nu te voi lăsa niciodată sa afli." mi-a rânjit. Mi-am dat ochii peste cap şi mi-am continuat drumul spre ieşirea din şcoală.
"Hei, dințișor! Am o maşină!" m-a strigat.
"Casa mea nu este asa de departe şi nu mă mai striga 'dințișori' ! " am ţipat ultima parte ca să fiu auzită şi înţeleasă. El doar a râs.
"Doar lasă-mă să te duc o dată cu maşina" mi-a mai spus. M-am întors şi am pornit spre casă.
"Sunt ok cu mersul.Pa!"
CITEȘTI
1. My Bad Boy (Yoongi) [Tradusă]
ФанфікиCe se întâmplă când o fată cuminte se îndragosteşte de cel mai rău băiat din şcoală? -Continuarea e Saving Us- ©Credits @Min-Yoongi ÎN CURS DE EDITARE