Lecție

5.9K 311 20
                                    

  M-am trezit pe pieptul cald a lui Yoongi. M-am uitat la el printre gene- avea aceeaşi faţă moale şi drăguţă. Am zâmbit şi am încercat să mă dau jos din pat.

"Yah, vino înapoi!" m-a prins şi m-a strâns tare în braţe. Am surâs. Şi-a ascuns faţa în gâtul meu, iar eu i-am răspuns cu o îmbrăţişare. A suspinat, mai apoi sforăind uşor. M-am strecurat cu grijă şi rapid din braţele lui. Am ţâşnit spre baie. Odată ajunsă, m-am dezbrăcat şi mi-am examinat corpul. Câteva pete mov de pe piept mi-au sărit în ochi. Am mârâit încet şi am intrat în cabina de duş. Am lăsat apa caldă să îmi umezească părul, iar picurii să mi se prelingă pe umeri în jos satisfăcându-mă. Mi-am spălat părul rapid, punându-mi şi puţin balsam. Am ieşit mai apoi înfăşurând un prosop pufos în jurul corpului meu. Când am ieşit, Yoongi s-a întors pe o parte şi se uita la mine. Buza de jos îi ieşea în evidenţă.

"Cum ai dormit?" i-am zâmbit. S-a întins şi a râs. Am chicotit.

"Bine, până am văzut ca lipseai" s-a văitat. Mi-am dat ochii peste cap şi am luat câteva haine. Am dat drumul prosopului şi am început să mă îmbrac. Am simţit două braţe ce m-au prins de talie.

"Yah lasă-mă" i-am simţit presându-și buzele de spatele meu.

"De ce? Arăţi bine goală" plasa săruturi delicate pe măsură ce urca, dar s-a oprit la ceafă.

"Yoongi..." obrajii mi-au luat foc. M-a sărutat în spatele urechii. I-am dat câteva coate, nu prea tari, în coaste făcându-l să chicotească şi să-mi dea drumul. M-am îmbrăcat şi m-am uitat la el. Stătea întins pe pat, încet-încet pleoapele căzându-i. Am zâmbit şi am dat din cap.

"De ce eşti aşa somnoros?" l-am întrebat. Am sărit pe pat, fix lângă el. A dat din umeri.

"Patul tău e confortabil" s-a uitat şi m-a sărutat rapid. Avea buzele pufoase şi calde, probabil de la atâta dormit. S-a tras şi a căscat una bună. I-am prins obrazul, iar el mi-a prins mâna, făcându-mă să-i ţin obrazul în mână. Curând, camera era umplută de sforăitul lui. I-am dat drumul şi m-am dus în living. Am oftat şi m-am pus pe canapea.
***
"Yah. De ce tot pleci?" Yoongi tocmai intrase în living. L-am privit cum vine spre canapea ca un somnabul. S-a trântit lat pe canapea, capul căzându-i pe piciorul meu.

"Dormeai, iar eu eram trează" m-am uitat la el.

"Asta nu înseamnă că trebuie să mă părăseşti" s-a bosumflat.

"Bebeluş mare ce eşti" am pufnit şi m-am uitat înapoi la tv. El s-a ridicat şi s-a uitat la mine.

"Oh acum eşti treaz?" am glumit făcându-l să se uite urât la mine.

"Chiar revenim la subiectul ăsta?" s-a aplecat în faţă. Am dat din umeri.

"Ce? Nu-ţi place când cineva te strigă 'bebeluş'?" i-am ciupit obrazul. A dat din cap încet.

"Atunci obişnuieşte-te" m-am întors la show-ul la care mă uitam mai devreme.

"Am căzut de acord amândoi că nu sunt un bebeluş" şi-a plimbat mâna pe piciorul meu.

"De când?" şi-a dat ochii peste cap.

"Ai nevoie de o altă lecţie?" s-a aşezat deasupra mea, punându-şi mâinile pe de o parte şi alta a capului meu.

"Nu ştiu. Am nevoie?" mi-am încrucişat braţele. A oftat şi şi-a muşcat buza de jos tare. S-a aplecat şi mi-a mușcat-o pe a mea.

"Eu cred ca ai nevoie" a zis pofticios. Şi-a trecut limba peste buza mea de jos, muşcând-o şi trăgând uşor de ea. A trecut la gâtul meu, sărutându-l. S-a oprit la punctul meu vulnerabil, unde mandibula îmi întâlnea gâtul. Mi-am închis ochii şi am rasuflat uşor, în timp ce el îmi muşca gâtul. Şi-a băgat degetele în părul meu, continuând să ma tortureze cu săruturi şi muşcături. Mi-a lăsat gâtul în pace şi mi-a dat un sărut simplu. Mi-am deschis ochii şi m-am uitat la el.

"Lecţie terminată" s-a dat jos de pe mine. M-am ridicat şi l-am privit schimbând canalele.

1. My Bad Boy (Yoongi) [Tradusă]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum