Sexy time warning!X3
Yoongi m-a întins cu grijă pe pat. Şi-a presat buzele de ale mele, smulgând de bluză. L-am scăpat de o povară şi mi-am dat-o jos singură. Mi-a luat mâinile şi le-a pus pe nasturii blugilor lui. Tot încercam să-i desfac şi tot nu reuşeam, făcându-l să râdă de mine.
"Taci, sunt emoţionată" i-am zis. Şi-a plimbat mâinile pe abdomenul meu. Mi-am supt burta din instinct. Şi-a strecurat mâna pe la spate, deschizându-mi sutienul şi aruncându-l pe undeva prin cameră. A început să-mi sărute clavicula, iar eu am reuşit în sfârşit să-i deschei blugii, dându-i la iveală boxeri. S-a îndepărtat puţin şi şi-a dat jos tricoul destul de repede. Ochii mi-au fugit pe pieptul lui ferm şi palid. M-a tras într-un sărut lung în timp ce îmi plimbam mâinile pe pieptul său, făcându-i pielea de găină. S-a dat mai in spate şi mi-a dat blugii jos. Îmi săruta coapsele, urcând pe abdomen, plimbându-şi limba până înapoi la claviculă. Simţeam cum luam foc pe minut ce trecea. Mi-a atacat buzele, dându-şi blugii jos fără să rupă sărutul.
"Stai-" l-am împins.
"Ce?" a pufăit.
"Ai un prezervativ?"
"La dracu! Stai aşa" s-a dat jos şi şi-a tras blugii pe el, fără să şi mai încheie. Nu şi-a pus nici pantofii, pe de altă parte. A alergat până la maşină. M-am ridicat şi am aşteptat.
Ce fac în timp ce aştept? m-am jucat cu degetele, uitându-mă prin cameră. Am oftat şi m-am pus înapoi pe spate, închizându-mi ochii.
***
Am auzit cum uşa din faţă se trânteşte cu putere. Yoongi a intrat val-vârtej în cameră. Aproape că şi-a rupt hainele în încercarea lui de a le da jos. S-a pus deasupra mea şi a început să ma sărute, coborând până la lenjeria mea intimă. A muşcat elasticul şi a tras încet de el. I-a dat drumul a venit înapoi la buzele mele."Eşti pregătită pentru mine?" vocea sa era aspră. Am dat din cap. S-a aplecat şi mi-a muşcat buza de jos. Şi-a dat jos, boxerii, sărutându-mă în continuare. S-a retras pentru câteva secunde în care l-am auzit desfăcând prezervativul. Mâinile mele erau încleştate în părul lui, în timp ce şi-a lipit buzele de ale mele. Mi-a ţinut în palmă obrazul pentru câteva momente.
"O să încep... " am dat din cap. A intrat încet în mine. Am scâncit şi mi-am afundat unghiile în spatele său. S-a oprit, apoi a continuat şi mai încet. Mi-au dat lacrimile; opririle astea nu ajutau cu nimic. S-a mai oprit odată când era cu totul în mine. Îmi lăsa săruturi delicate pe gât ca să mă distragă. Am luat o gură de aer.
"Pregătită?" m-a întrebat.
"Mda..." am şoptit cu juma de gură. Îşi mişcă şoldurile încet. M-am crispat de durere, iar asta l-a făcut să se mişte mai încet. După câteva minute, începea să se simtă bine. Îmi simţeam corpul din ce în ce mai cald. El a continuat cu ritmul lui agonizant de încet. Am oftat. M-a tras într-un sărut scurt, retrăgându-se după un minut. Mi-am înconjurat mâinile în jurul gâtului lui, băgându-i uşor unghiile în gât.
"Ah drace...." a răsuflat uşurat.
"Ce?" l-am întrebat. Mi-a ridicat piciorul, împingând mai tare și mai tare. Mi-am reţinut un geamăt şi mi-am vârât unghiile mai adânc în gâtul lui.
"Geme-mi numele" mi-a şoptit la ureche.
"E stânjenitor" m-am îmbujorat. A chicotit.
"E drăguţ" mi-a sărutat gâtul, muşcându-l într-un loc sensibil. Mişcările sale erau rapide şi încurcate. A oftat uşor în gâtul meu. Un nod mare mi s-a pus în abdomen. Mai avea puţin şi exploda.
"Yoongi... " am lăsat să-mi scape un geamăt. L-am simţit rânjind. Nodul care mi s-a pus în abdomen a explodat; se simţea ca nişte valuri de baloane ce se plimbau prin corpul meu. La un moment dat, a înjurat în şoaptă şi a lăsat fluidul să murdărească cearşaful. S-a oprit și s-a uitat la mine. Şi-a trecut mâna prin părul meu încâlcit.
"Te iubesc... " a şoptit, făcându-mă să zâmbesc.
"Te iubesc" i-am zis. M-a sărutat delicat. L-am îmbrăţişat de dupa gât, apoi i-am dat drumul şi am început sa curăţăm mizeria pe care am făcut-o. Ne-am îmbrăcat şi ne-am pus în pat. M-a tras la pieptul lui.
"Noapte bună, jagi" a murmurat.
"E după-amiază" am râs.
"Mda bine, cum zici" a adormit imediat. Mi-am dat ochii peste cap şi am lăsat bătăile inimii sale să îmi inunde urechiile.
~~~
încep să am probleme la traducere so sorry, dacă nu se înţelege :/
CITEȘTI
1. My Bad Boy (Yoongi) [Tradusă]
ФанфикCe se întâmplă când o fată cuminte se îndragosteşte de cel mai rău băiat din şcoală? -Continuarea e Saving Us- ©Credits @Min-Yoongi ÎN CURS DE EDITARE