un an mai târziu -(a trecut mult ehh xc)
Tâmpitul ăla de profesor mă trăgea de mâini, depărtându-mă de fată. Am mârâit şi mi-am balansat piciorul, mai apoi îndreptând-l cu putere spre obrazul fetei. Acesta l-a lovit pe deplin scoţând un sunet ca şi când ceva s-ar fi rupt.
"Destul!" profesorul m-a tras de lângă ea la o distanţă 'sigură'. M-am uitat la faţa fetei; buza spartă, o tăietura pe sprânceană şi tot restul feţei plină de zgârieturi de la prea multe interacţiuni cu pământul provocate de mine, plus semnul rămas de la lovitura cu piciorul.
"Nu vorbi niciodată despre Yoongi aşa!" am ţipat şi am încercat să mai dau în ea cu picioarele, dar profesorul a reuşit să mă ţină în frâu şi m-a dus la director. M-am aşezat pe scaun şi am observat expresia dezamăgită de pe faţa sa.
"Nu e prima dată, profu', obişnuieşte-te" mi-am pus picioarele pe birou.
"Asta e a 5-a şcoală a ta pe anul ăsta, Chae. De ce te tot baţi, chiuleşti şi pur şi simplu nu te comporţi cum se cuvine?" a zis. Nu m-am uitat la el şi am început să mă joc cu piercing-ul din buză.
"Totul din cauza unui băiat-"
"Nu-l aduceţi în discuţie!" am ţipat, făcându-l să împietrească.
"Ce s-a întâmplat cu vechea Chae? Uită-te la asta" mi-a întins o foaie cu notele mele bune de anul trecut şi altele. I-am aruncat-o înapoi cu dezgust.
"Vechea Chae a realizat că viaţa nu merită nici măcar un rahat" am zis inexpresivă.
"Ce a făcut de ai-"
"Am zis sa nu-l aduceţi în discuţie!" l-am întrerupt la mijlocul propoziție. A oftat şi şi-a sprijinit capul de mână.
"Încercam să repar asta. O săptămână, suspensie" a zis.
"Pa" m-am ridicat, gata să plec.
"Stai" dădeam sa ies când m-a oprit. M-am uitat la el.
"O să meargă un asistent de al meu cu tine ca să ma asigur că sigur mergi în clasă" a ridicat telefonul şi a sunat pe cineva.
"Spune-i lui Suhjin să vină" a închis şi a arătat spre scaun.
"Simte-te ca acasă" am mârâit şi m-am pus în fața lui. Am stat ceva acolo până uşa s-a deschis.
"Îmi pare rău că am întârziat" a zis băiatul. Dintr-o dată m-a lovit o amintire.
Vocea aceea...
"Bună Suhjin, şi e în regulă. Ea e Chae" a zis directorul. M-am ridicat şi m-am uitat la băiat. Inima parcă mi-a părăsit trupul şi simţeam lacrimile luptându-se să iasă. În fața mea stătea Yoongi, doar ca era şaten şi mult mai palid. Ochii ni s-au întâlnit, iar gura sa a picat uşor când m-a văzut.
Yoongi... tu eşti.
CITEȘTI
1. My Bad Boy (Yoongi) [Tradusă]
FanfictionCe se întâmplă când o fată cuminte se îndragosteşte de cel mai rău băiat din şcoală? -Continuarea e Saving Us- ©Credits @Min-Yoongi ÎN CURS DE EDITARE