L-am cam evitat pe Yoongi în ultimul timp, exceptând momentele când stăteam lângă el in prima perioadă.Chiar şi atunci nu ne vorbeam. Eu sunt cea care nu-l mai supraveghează. El imi scrie si ma si suna, dar refuz să-i răspund. Doar nu vreau sa ma bag in treburile astea.
~~~
M-am trântit in pat uitandu-ma la tavan. Imi mișcam şoldurile dupa ritmul piesei Mr. Boongie de la F(x) care se redadea prin căştile mele albe. Mi-am închis ochii si am căscat una buna, iar dupa am auzit o bufnitură chiar si cu muzica data la maxim. Le-am îndepărtat rapid si m-am ridicat in fund sa dau de un corp ce stătea jos, pe podea. Nu ştiam cine e până nu s-a uitat la mine. Era Yoongi."Ce faci aici?" m-am ridicat in capul oaselor si m-am grăbit sa inchid usa de la camera mea.
"Trebuie sa stii ce simt" vocea lui era de nedesluşit. M-am încruntat. El a vrut sa se ridice, dar a eşuat. A căzut din nou ca o plăcintă si a început sa râdă.
E cumva... beat? L-am urmărit când se sprijini de biroul meu.
"Te plac mult" a spus. Inima a inceput sa-mi bată cu putere. A râgâit una bună care m-a făcut sa ma strâmb. A râs şi a arătat spre mine.
"Chiar te plac mult. Eşti tare dlăguţă" a încercat sa faca aegyo.
"Yoongi, esti beat." am spus. In mintea mea tot negam ca ce a spus e adevărat. El şi-a scuturat capul cu înverşunare.
"Mintea mea poate e beată, dar inima mea nu e" a făcut cerculeţe invisibile către mine.
"Dar mintea ta afectează restul corpului tau. Nu stii ce simti acum!" am spus dur. Şi-a croit drum spre mine, prinzandu-ma in braţe si trantindu-ma de perete. Am înghiţit in sec destul de tare cat să-l fac sa râdă.
"Nu am sa te rănesc" mi-a ciupit nasul. S-a uitat in jos si şi-a oprit privirea pe picioarele mele.
Rahat! Am uitat! Mi-am spus in gând.
"Frumos!" a chicotit si m-a privit din nou. Mi-am pus mâinile pe pieptul lui in încercarea de al da mai in spate. Mi-a prins încheieturile cu blândeţe si le-a prins într-un loc. Imediat am simţit cum ma imbujorez.
"Nu te mint" a spus. Am scuturat din cap, mai sa-l spânzur.
"Nu ma placi, Yoongi. Eşti doar beat" am spus si m-am uitat la el. A oftat. Şi-a lipit rapid buzele de ale mele. Am scâncit si mi-am strâns pumnii. I-am simţit mirosul de ţigări si whisky cei inunda gura. M-am strâmbat imediat la simtul aceste combinaţii. Am dat cu pumnii in pieptul lui, dar nu s-a clintit; i-am prins părul si am tras de el, dar tot ce a făcut a fost sa geamă si să-mi muşte buza. Mi-am închis ochii strâns, simţind cum mi se formează lacrimi in ochi.
Nu vreau sentimente pentru el! Imi tipam in gând. Atunci mi-am dat seama ca nu are rost sa ma lupt impotriva lui. Mi-am lăsat mâinile sa cada pe lângă corp si mi-am relaxat muşchii feţei. Sarutul sau devenise mai fin si delicat, patrunzand mai adânc lăcaşul meu şi făcându-ma sa ma încovrig. El doar a continuat. Tot încercam din răsputeri sa nu ma gândesc la situaţie. După câteva minute s-a oprit si mi-a luat faţa intre palmele sale si s-a uitat in ochii mei.
"Asta dovedeşte ceva?" m-a întrebat. Înainte sa-i pot răspunde şi-a făcut drum spre sacul meu in forma de boabă si a adormit. L-am urmărit in tăcere până ce m-am hotarat sa iau o pătură subţire si sa-l acopăr. Apoi m-am întors si am mers spre pat.
"Chae..." a murmurat. M-am întors si l-am privit adormit. Cu privirea in jos, am pornit spre pat punandu-ma pe el. M-am uitat la picioarele mele si mi-am atins buzele fara sa vreau.
Primul meu sărut... Nu! Refuz sa gândesc ca e primul sărut! Mi-am pus capul intre mâini si am stat in linişte.
***"Îhh, capul meu!" gemu Yoongi. Mi-am mutat privirea din telefon la el. Arăta bolnav. S-a întors şi m-a văzut.
"De ce sunt aici?" a spus.
Nu îşi aminteşte nimic? M-am încruntat. Trebuia sa profit de ocazie, asa ca am scotocit o minciuna rapid.
"Ai venit aici aseară si m-ai obligat sa te supraveghez" m-am uitat înapoi in telefon.
"Am făcut asta?"
"Dap"
"Oh, scuze! Nu am vrut..."
"E ok. Ştii unde e geamul"
"Mda... Ne mai vedem!" s-a ridicat si a plecat.
Din fericire, nu-și amintește si nici nu-şi va aminti.
CITEȘTI
1. My Bad Boy (Yoongi) [Tradusă]
Hayran KurguCe se întâmplă când o fată cuminte se îndragosteşte de cel mai rău băiat din şcoală? -Continuarea e Saving Us- ©Credits @Min-Yoongi ÎN CURS DE EDITARE