Am fugit cât de tare am putut pe o străduţa drăguţă cu lacrimi de ură căzând pe obrajii mei.
De asta nu intru în discuţie cu băieţii! Am fugit la locul meu privat, o mică pajişte ascunsă printre copacii, în parc. M-am aşezat pe iarbă răcoroasă şi am început să plâng mult. Rupeam iarba şi o aruncam cu toata forţa în timp ce lacrimile îmi umezeau faţa. M-am întins epuizată şi am privit cerul.
***
Am părăsit parcul imediat ce m-am trezit. Era întuneric când am pornit, doar câteva lumini îmi luminau calea. Singurul lucru pe care-l auzeam erau paşii mei, sunete foarte slabe. Am lăsat o suflare să-mi scape şi am continuat.
O mână, însă, mi-a înconjurat talia şi o altă mâna mi-a acoperit gura. Inima a început să-mi bată şi mai repede când acel cineva m-a tras spre o alee întunecată. Am zbierat, plină de teroare, dar fără rost. M-am uitat spre atacator care avea faţa acoperită de o mască. M-a trântit pe jos şi mi-a prins mâinile şi picioarele cu nişte peticării. Mi-am lovit picioarele, eliberându-mi cumva mâna dreaptă şi m-am balansat până la faţa sa. Am reuşit să-l lovesc, iar el a înjurat. Rapid mi-am îndepărtat peticăria de pe gură."Ajutor!" am ţipat. Mâna lui a făcut contact cu faţa mea, lăsând durere. Lacrimi îmi curgeau pe obraji când el îmi ţinea mâna ca să puna la loc peticăriile. Mi-a rupt cămaşa deschis fără să-i pese de nasturii care zburau. Plângeam aproape sufocată de zdrenţele înfăşurate pe corpul meu. Mi-a prins sânul stâng brutal, făcându-mă să ţip de durere.
"Taci!" a spus, dându-mi altă palmă. Obrazul mă pişca, lacrimile curgându-mi neîncetat. În timp ce el îmi ajunse jos, la fusta, tremuram toată. Am auzit sunetul de metal făcut de un cuţit lovit de ciment şi mi-a îngheţat sangele când vârful rece îmi presa gâtul.
"Stai naibii nemişcată!" Mi-am închis ochii strâns şi am stat complet nemişcată până când mi-a smuls fusta şi mi-am încrucişat picioarele instinctiv.
"Hey!" a strigat altcineva. Am auzit un bubuit, ochii deschizându-se. Mâinile îmi erau libere, iar eu mi-am îndepărtat peticăriile şi am tuşit. Când mi-am ridicat privirea am dat de 2 figuri luptându-se. M-am dat cât de în spate am putut, lovindu-mă de perete, privindu-i pe cei doi. Băieţandrul mi-a aruncat atacatorul undeva departe, în stradă.
"Asta nu e gata." a bombănit
"Luptă-te cu mine atunci." a spus salvatorul meu mai apoi venind spre mine când tipul cu mască a luat-o deja la goană. Am încercat cu disperare să mă aranjez. Puştanul ajunse în faţa mea şi îmi mângâia obrazul cu degetul mare.
"Chae, totul e bine." a spus.
Acea voce... respiram mai încet la auzul cuvintelor lui.
"Y-Yoongi?" vocea îmi tremura."Eşti în siguranţă acum." mi-a zis.
Yoongi! M-am aruncat în braţele lui şi l-am îmbrăţişat tare. Suspine îmi ieşeau pe gură şi lacrimile îmi invadau ochii. Şi el m-a strâns tare în braţe.
"Multumesc mult!" am reuşit să spun printre suspine.
"Doar nu era să stau şi să privesc." m-a ajutat să mă ridic, iar ochii i-au căzut pe pieptul meu expus, roşind instantaneu.
"Uite aici!" şi-a dat geaca jos şi mi-a dat-o. Mi-am pus-o şi am încheiat-o.
"Haide să te duc acasă!" şi-a pus braţul în jurul taliei mele, pornind spre casă.
~~~
Am ignorat contactul vizual cu Yoongi ziua următoare. Dacă nu-i pasă de mine de ce m-a salvat? Oricum a trecut. Aveam orele noastre în particular când Yoongi a pufăit zgomotos."Am să mă întorc imediat." s-a ridicat şi m-a privit.
"Okay" am spus încet,el nemişcându-se.
"De ce nu spui nimic mai autoritar?Normal, m-ai fi obligat să stau jos."
"Nu-mi pasă ce faci. Doar du-te si fă-o." am spus nepăsătoare. Nu mi-a răspuns. Doar a plecat. Eu mi-am împachetat lucrurile şi am ieşit. Am observat o licărire roşie combinată cu portocaliu şi negru ars de la maşina lui. Avea un beţişor alb între degtele sale. M-am uitat mai atent; şi-a dus-o la gură, apoi a îndepărtat-o, fumul părăsindu-i buzele. Gura mea forma un 'o' perfect de uimire.
Ce dracu?! De ce fumează?! S-a uitat la mine şi mi-a zâmbit, mai apoi făcându-mi cu ochiul. Inima mi s-a oprit şi m-am îmbujorat, dar am plecat.
CITEȘTI
1. My Bad Boy (Yoongi) [Tradusă]
ФанфикCe se întâmplă când o fată cuminte se îndragosteşte de cel mai rău băiat din şcoală? -Continuarea e Saving Us- ©Credits @Min-Yoongi ÎN CURS DE EDITARE