15. Broken

557 31 7
                                    

----

!L U K E K A A L O P P U T E K S T I! Sielä on tärkeetä asiaa tätä ficciä koskien.

Muistakaahan myös laittaa tuo musiikki pyörimään, se passaa tähän lukuun täydellisesti.🙏
----

Makaan luksusmökin sängyllä miettien tätä kuviota sekä yrittäen sulatella juuri kuulemaani asiaa, mutta se tuntuu olevan turhan vaikeaa. En tiedä mitä ajatella Harrysta, pelkään häntä kuulemani jälkeen. Se on kyllä selvää ettei suhteemme voi heti jatkua, koska tuntuu kuin en oikeastaan edes tuntisi häntä enää. Tuntuu kuin hän ei olisi se sama Harry joka oli huolehtivainen, mukava, kohtelias, itsepäinen ja osaltaan vaarallinen. Viimeisin noista asioista kuitenkin pitää vielä paikkaansa turhankin voimakkaasti. Vaarallinen. Hän tainnutti minut nukutuspiikillä ja toi tänne. Ja se, mistä hän on tuon tavan oppinut puistattaa minua vielä enemmän. Murhausseura. Sarah on uhri. Harry on entinen kidnappaaja. Mikään ei käy järkeen. En silti tiedä mitä teen tunteideni kanssa, minä tunnen kaikesta huolimatta jotain tuota kiharapäätä kohtaan. Miten tästä pitäisi jatkaa, sitä en tiedä.
Mitä minun pitäisi tehdä? Pitäisikö minun jättää hänet? Tuo ajatus saa tuntumaan piston sydämmessäni, vaikka tiedän sen olevan ehkä kaikista järkevintä kuulemani jälkeen. Hän on vaarallinen. Aivan kuten Sarah oli sanonut. Olisi ehkä pitänyt uskoa Sarahia. Missähän Sarah muuten on? Entä onko hän kunnossa? Eikai häntä ole kidnapattu? Minun täytyy nähdä että hän on kunnossa. Harry kävelee keittiöstä viereeni sängylle teekuppi kädessään, nousen istumaan ja hinaudun hänestä jonkun verran kauemmaksi pienen pelon saavutettua kehoni.

"Haluatko sä teetä?" hän kysyy rauhallisesti.

"E-emmä tarvi", vastaan ja käännän katseeni poispäin. Nostan polveni syliini vaistomaisesti, pelon tunne valtaa kehoni. Se valtaa kehoni yhtä voimakkaasti kuin alussa hänen sekaannuttuaan minuun. Ehkä vielä hitusen enemmän. Oloni tuntuu hankalalta.

"Alice, sun ei tarvii pelätä mua. Mä en satuta sua", Harry vakuuttelee. Hän vaikuttaa hieman epätoivoiselta. En saa silti pelkoani karistettua. En vain pysty. Nyökkään ymmärrykseksi, vaikka todellisuudessa en pysty vielä sisäistämään koko asiaa.

"Mä tiiän että ton sulattaminen on vaikeeta, mutta mä toivon että annat mulle mahollisuuden. En oo ikinä kertonu kenellekkään muulle tosta, koska tiesin siinä käyvän näin", Harry huokaisee. Hänen silmissään on pientä ahdistuneisuutta.
Hän poistuu vierestäni jättäen teekupin yöpöydälleni hiljaisuuteen.

Harryn nk:

Kävelen keittiöön, tunnen pistoja sydämmessäni. On kuin pieniä teräviä puukkoja heitettäisiin vuoronperään sydämmeeni. Nojaan käsiäni keittiön pöytään yrittäen hallita sanatonta kipuani. En ole pitkään aikaan tuntenut näin pahaa kipua, en sitten äitini kuoleman jälkeen. Tyttöni jota rakastan pelkää minua. Ei ole hirveämpää tunnetta. Tuntuu epätoivoiselta, mutta en pysty päästämään irti. En vain voi. Tuossa tytössä on jotain niin sanatonta. Hän tekee minusta haavoittuvaisen, ja vaikka vihaan olla haavoittuvainen, on tämä silti sen arvoista. Rakkaus. Se on jotain mitä en ole kokenut kenenkään muun kanssa. Jotain mikä on vaikeaa saavuttaa minun kohdallani. Monet tytöt joilla olen pelannut, -oikeastaan joka ikinen heistä-, on vaikuttanut rakastuvan minuun. Siihenhän minä pyrinkin. Minulla taas ei ollut mitään tunteita heitä kohtaan, he olivat helppoja, (tosin yrittivät esittää vaikeaa), nuoria, ja maanneet vähintään kymmenen ihmisen kanssa. Alice taas on täysin eri asia, hän ei ole helppo, joka minua aluksi kiehtoikin hänessä eniten. Hän ei ole huora, hän on herkkä, taiteellinen, kaunis, vetovoimainen, ja yksinkertaisesti upea. En tiedä mitä tekisin enää ilman häntä, makaisin varmaan jonkun helpon panon kanssa kuivuneena elämääni. Alice tekee minusta jotenkin erilaisen, tuo minusta hyvät puoleni esiin. Hän on ainoa joka pystyy satuttamaan minua, joka tekeekin tästä pelottavaa. Kukaan ei ole koskaan pystynyt satuttamaan minua sitten äitini kuoleman jälkeen. Nyt täällä on yksi, yksi ainoa ihminen jota rakastan, yksi ainoa ihminen josta välitän, yksi ainoa ihminen joka kykenee satuttamaan minua. Alice Tracey Smith.

All I Want Is You ||H.S SuomeksiWhere stories live. Discover now