20. BÖLÜM

1.1K 35 13
                                    

Bölüm Şarkısı: Oya & Bora- Bana Bir Masal Anlat Baba

Esra ve Demir'in gelmesiyle masaya oturduk. Hava güzel olduğundan bahçede yiyorduk. Hava kararmıştı ve bahçedeki ışıklarla çok hoş gözüküyordu. Annemler yazın yapacakları tatil hakkında konuşuyorlardı. Masal babasının kucağında ona uzattıklarını yiyor. Esra ise onları izliyor. Annemin sorusuyla bakışları anneme döndü.

ANNEM: Eeee, Esra. Hamilelik nasıl gidiyor?

ESRA: Biraz yorucu ama güzel.

ANNEM: O kadar olacak tabi canım.

ESRA: Evet ama ben bundan memnunum.

ANNEM: Kaç ayı kaldı peki?

ESRA: Dört.

ANNEM: İyi, fazla kalmamış.

ESRA: Öyle. Bir ay sonra da düğünümüz var. Bebeğimiz doğmadan evlenelim dedik.

ANNEM: Anlıyorum.

Annem Esma ablanın çağırmasıyla içeriye geçti.

........

Yemekler yendikten sonra çardağa geçildi ve sohbete orada kahveler eşliğinde devam ettik. Masal çardağın kenarında yerde oyuncaklarıyla oynuyor. Yarım saat kadar sohbet ettik. Masal yerinden kalktı ve kucağıma sindi. Bir eli ile saçlarımla oynamaya başladı. Ne zaman uykusu gelse bunu yapar.

ABİM: Birilerinin uykusu gelmiş sanırım.

ANNEM: Bütün gün koşuşturup durdu. Öğlen de fazla uyumadı da o yüzden.

Masal'ın anlına küçük bir öpücük kondurdum ve konuşmaya başladım:

-Uyku vakti küçük hanım. Hadi herkese iyi geceler de uyuyalım.

MASAL: Pamam.

Sırayla herkesi öptü. En son Demir ve Esra kalmıştı. Demir Masal'ı kucağına aldı ve iki yanağına öpücük kondurdu. Masal da Demir'i öptü ve konuşmaya başladı:

MASAL: Baba, bana kipat okuy musun?

DEMİR: Tamam prensesim.

Masal bu söz üzerine sevinçle babasına sarıldı.

ESRA: Demir, Masal'a sonra okusan hikayeyi? Ben yoruldum da, kalksak?

Esra'nın bu cümlesinden sonra Masal'ın yüzü birden düştü. Bunu Demir'de fark etti.

DEMİR: Tamam ben şoföre söyleyeyim seni eve bıraksın.

ESRA: Sen?

DEMİR: Ben kızımla zaman geçireceğim biraz daha.

Masal bu duruma çok sevindi gözlerinin içi gülmeye başladı. Esra ise bu durumdan pek memnun gibi görünmüyor.

ESRA: Tamam.

Esra gittikten sonra Demir ile Masal burada kaldığımız odaya gittiler. Baba kız biraz baş başa kalsınlar diye ben annemlerle kaldım.

SİBEL TEYZE: Arya, seni tebrik ederim.

-Ne için Sibel teyze?

SİBEL TEYZE: Masal'ı çok iyi yetiştirmişsin. Çok bilgili ve pek hanım hanımcık. Bugün onunla biraz sohbet ettik, kurduğu cümleler o kadar güzeldi ki beni çok şaşırttı ve mutlu etti.

-Teşekkür ederim Sibel Teyze, elimden geldiğince iyi bir şekilde yetiştirmeye çalıştım onu.

Gülümsedi, ellerimi elleri arasına aldı ve konuşmaya başladı.

KIZIM İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin