17. BÖLÜM

1.1K 43 12
                                    

Bölüm Şarkısı: Güntaç Özdemir- Ecel

      Klasik aile kahvaltılarından birini yapıyoruz. Herkes çok mutlu. Kızım etrafa sevimli gülücükler atıyor. Bu mutluluğumuz içeriye girenlerle bozuldu; Demir.

-Ne işin var burada?

DEMİR: Kızımı almaya geldim.

-Ne saçmalıyorsun sen?

DEMİR: Bunca zaman bizi ayırdın ama artık buna izin vermeyeceğim.

-Buna asla izin vermem.

DEMİR: İzin almıyorum zaten. O benim kızım ve benim yanımda olacak. Bu sözlerinden sonra hemen Masal'ı kucağına aldı ve evden çıktı. Hiçbir şey yapamıyordum. Hareket dahi edemiyordum. Elimden bir şey gelmeden, çöktüğüm yerde sadece ağlıyordum...

      Rüyanın etkisiyle gözlerimi açtım. Sadece bir rüya nasıl insanı bu kadar etkiler? Ya gerçek olursa? Ya kızımı benden alırsa?

     Elimi yüzümü yıkayıp hazırlandım ve odadan çıktım. Masal'ın odasına girdiğimde uyanmış yatağında ayıcığıyla oynuyor olduğunu gördüm. Bu görüntü yüzümde tebessüme neden olmuştu. Beni fark ettiğinde oyuncağı bıraktı ve "anniii" deyip kollarını bana uzattı. Onu kucağıma aldım ve mis kokusunu içime çektim. Ben bu koku olmadan yaşayamazdım. Ondan asla ayrılamam ben.

     Masal'ı hazırlayıp beraber kahvaltıya indik. Babamlar masada bizi bekliyordu. Beraber kahvaltıya başladık. Çok geçmeden kapı çaldı. Gelen Demir'di. Şuan yaşadıklarım bir dejavu sanırım. Bedenim korkuyla titremeye başladı. Rüyamdaki gibi kızımı benden mi alacak yoksa?

DEMİR: Merhaba.

BABAM: Merhaba evlat. Hayırdır bir şey mi oldu?

DEMİR: Hayır. Sadece sizinle konuşmak istiyorum. Masal ile ilgili.

BABAM: Tamam, salona geçelim.

Onlar salona geçerken ben de Masal'ı Esma abla ile üst kata yolladım ve ben de arkalarından salona geçtim.

BABAM: Seni dinliyoruz.

DEMİR: Dün güce gerçekleri öğrendim. Masal'ın benim kızım olduğunu biliyorum. Bunu benden gizlediğiniz için size kızgınım fakat Arya'nın da kendince nedenleri olduğunun farkındayım. O yüzden size kızmıyorum. Sizden tek isteğim Masal'ın beni babası olduğunu bilmesi. Bir yabancı gibi olmamızı istemiyorum.

-Nasıl yani? Masal'ı benden almayacak mısın?

DEMİR: Hayır, kızımı annesinden ayırmam. Senin de kızımla beni daha fazla ayrı tutmayacağını düşünüyorum.

-Bu konuyu akşam çok düşündüm. Haklısın, kızımı senden daha fazla ayıramam. Ama hemen de söyleyemem senin onun babası olduğunu. Öncelikle sana alışması lazım.

DEMİR: Doğru söylüyorsun. Birden çıkamam karşısına. Peki ne yapacağız?

-Psikolog bir arkadaşım var onunla konuşacağım bugün.

DEMİR: Tamam, ben de seninle gelsem olur mu?

-Peki, ben arayayım, ne zaman müsaitmiş onu öğreneyim.

BABAM: Bence de artık söylemelisiniz. Hem yaşı da küçük alışması daha kolay olur.

BİRKAÇ SAAT SONRA...

      Demir, Masal ve ben... Şuan arkadaşım Oya'nın odasının önündeyiz. Birazdan içeriye gireceğiz. Şuan Masal Demir'in kucağında. Beraber oyun oynuyorlar. İkisi de çok mutlu görünüyorlar. Kızım onunla çok mutlu... Kızım babasıyla çok mutlu... Sanırım Demir'e 2. şansı vermekle çok doğru bir karar aldım.

     Az sonra sekreter Oya'nın bizi beklediğini haber verdi. Beraber içeriye girdik. Oya'ya durumu gelmeden anlatmıştım zaten. Masal'a bazı şeyler sordu. Ardından da onu sekreterinin yanına yolladı. Sanırım şimdi de bizimle konuşacak.

OYA: Masal Demir'i çok seviyor. Onunla mutlu. Onunla zaman geçirmeyi çok seviyor. Bu bizim için çok iyi bir durum. Gerçekleri kabullenmesi kolay olacak. Hemen söyleyemeyiz tabi. Biraz daha zaman geçmeli, Demir'i ona alıştırmalıyız. Yaşı da küçük olduğu için alışması kolay olacağını düşünüyorum. Bu süreçte üçünüz daha çok zaman geçirmeye çalışın. Bu onu mutlu edecektir. Siz ikiniz. Kavga etmeyin. Hele de onun yanında. Annesini üzdüğünü düşünebilir ve senden nefret eder. İşte o zaman hiç iyi olmaz. Herhangi bir şey olursa haberleşiriz.

-Çok sağ ol Oya. Bir şey olursa haber veririz. İyi günler.

Demir de Oya ile tokalaştıktan sonra dışarıya çıktık.

-Oya haklı. Masal'ın yanında daha dikkatli olmalıyız.

DEMİR: Evet. Eğer işin yoksa lunaparka gidelim mi?

-Olur. Masal lunaparklara bayılır.

DEMİR: Tamam, Masal'ı alalım ve gidelim o zaman.

AKŞAM...

    Bugün çok eğlenceli geçti. Demir Masal'ı nasıl mutlu edeceğini biliyor. Geldiğimizden beri dedesine ve anneannesine lunaparkta yaptıklarını anlatıyor. O mutlu oldukça ben de mutlu oluyorum. Umarım bundan sonra hep mutlu oluruz. Umarım Demir yine beni yarı yolda bırakmaz...

SELAM OKUR AŞKLARIM, BEN GELDİİİMMM... :)

BİLİYORUUUM, GEÇ GELDİM AMA İNANIN NE YAZACAK ZAMANIM VARDI NE DE YAZACAK BİR ŞEYİM... BUNU EN KISA ZAMANDA TELAFİ EDECEĞİM. BU ARADA ÖZEL BÖLÜM KÜÇÜK BİR AKSAKLIKTAN DOLAYI BİRAZCIK GECİKECEK. BU BÖLÜMLE İDARE EDİN. SİZ DE ÖZEL BÖLÜM YAZMAK İSTERSENİZ YA DA KİTABIN İLERLEYEN BÖLÜMLERİ İÇİN FİKİR VERMEK İSTERSENİZ MESAJ ATMANIZ YETER. BU BENİ ÇOOOK MUTLU EDER. SADECE BUNUN İÇİN DEĞİL HERHANGİ BİR ŞEY İÇİNDE MESAJ ATABİLİRSİNİZ. CEVAP VERİRİM. BUNU EN İYİ ECE BİLİR. :) FIRSAT BULDKÇA KONUŞUYOZVE BU BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR. KİTAP SAYESİNDE YENİ BİR ARKADAŞIM OLDU :)

BU KADAR GEVEZELİK YETER HADİ BEEEN GİTTİİİİİM :)

SİZİ SEVİYORUUUMMM...

ÖPÜLDÜNÜÜÜZZZ...



KIZIM İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin