6. BÖLÜM

1.3K 47 0
                                    

Bölüm Şarkısı: Kenan Doğulu- Aşk İle Yap

Bizimkilerle oturmuş hem kahvaltı ediyor, hem de sohbet ediyorduk. Tıpkı eski günlerdeki gibi. Onlarla sohbet etmeyi, gülüp eğlenmeyi o kadar özlemişim ki... Ama olsun. Artık ayrılmayacağız. Tamam, belki eskisi gibi olmayacak her şey ama olsun. Ve biliyorum, Masal'ı çok sevecekler. Verdiğim karardan dolayı asla beni suçlamayacak, bana kızmayacaklar.

Aslında pek bir şey değişmemiş hayatlarında. Ebru ve Can hala sevgililer. Hatta Can Ebru'ya evlenme teklifi etmiş. Bunu biliyordum zaten. Teklif ettiği gün Ebru direk beni aramıştı. Burak'ın hala sevgilisi yok. Şaşırmadım doğrusu. Bir kızla en fazla 1 hafta görüşüyor. Şimdiye kadar kalbini çalacak biri çıkmadı karşısına. Ama ben eminim, karşısına öyle biri çıkacak ki beklediğine değecek. Onunla tanıştığında yeniden doğacak.

Yine eski günlerdeki gibi Burak yaptığı esprilerle güldürüyordu bizi. Birden Ebru'nun gülümsemesinin solduğunu fark ettim. Arkamda bir noktaya bakıyordum. Arkamı döndüğümde görmek istemediğim o iki kişiyi gördüm: Demir ve Esra.

Esra beni fark edince yüzünde şeytan bir sırıtma belirdi. Ardından hemen toparlandı ve Demir'i çekeleyerek bize doğru yürümeye başladılar.

ESRA: Selam. Sen de mi buradaydın Arya? Ne güzel. Beraber zaman geçiririz

Ben hiçbir şey söylemiyordum. Ebru endişeli bir şekilde bana bakıyordu.

ESRA: Eeeee, masaya davet etmeyecek misiniz beni?

Diğerleri bana dönmüştü. Ne cevap vereceğimi merak ediyorlardı.

-Ah, tabi. Otursanıza.

Herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu. Kimse benden böyle bir cevap beklemiyordu, Esra bile.

Zaman kaybetmeden oturdular ve garsona siparişlerini verdiler. Sonra her zamanki gibi Esra konuşmaya başladı.

ESRA: Eeeee Arya. Temelli mi döndün, yoksa birkaç günlüğüne mi geldin?

Bunu sorarken yüzünde endişe vardı.

-Temelli döndüm.

ESRA: Yaaaa, öyle mi? Ne güzel.

Eminim içinden de öyle geçiriyorsundur Esra.

ESRA: Eeeee Arya. Anlat bakalım. Nasıldı İngiltere? Neler yaptın

-Bunun seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum.

Esra'nın bozulduğunu ve hiç konuşmayan Demir'in gülümsediğini fark ettim.

ESRA: Peki o zaman canım. Anlaşılan pek anlatmak istemiyorsun. O zaman ben anlatayım. Biz de birkaç ay sonra Demir ile evleniyoruz.

Beni sinir etmek, üzmek için söylediğini biliyorum. Kendince "o benim" diyor. Ama bilmiyor ki o benim için çoktan bitti. Bir tepki vermedim. Aklıma Demir'in bana evlenme teklifi ettiği gün geldi:


"Bugün dersim öğleden sonra idi. Ama Ebu acil okula gelmemi söylediği için erkenden okul gelmiştim. Arabamı park edip indiğimde Ebru koşarak yanıma geldi.

-Ne oldu kızım sana?

EBRU: Soru sorma da gel benimle, deyip ilerideki kalabalığa sürüklemeye başladı. Durduğumuzda beni görünce önümden çekilip geçmem için yol açtılar ve Ebru beni oradan öne itti. Karşımda gördüğü manzara ile donup kaldım. Çünkü karşımda Demir duruyordu. Hem de güllerden yapılmış geniş bir kalbin içinde. Biraz daha dikkatli bakınca benim de kalbi içinde olduğumu fark ettim.

DEMİR: Burayı hatırlıyor musun Arya?

Etrafa bakındım. Evet, burayı hatırlıyordum. Burası ilk karşılaştığımız, kavga ettiğimiz yerdi.

Gülümseyerek "evet" anlamında başımı salladım.

DEMİR: O zaman lafı fazla uzatmayacağım. Her şeye ilk başladığımız yerde sana hayatımızı değiştirecek soruyu soracağım.

Bana doğru birkaç adım atıp önümde diz çöktü. Cebinden bir kutu çıkardı. Aklımdan geçeni yapıyor olamaz, değil mi? Kutuyu açtı, içinde çok şık bir yüzük vardı.

DEMİR: Arya, beni daha da mutlu edip benle bir ömür geçirmeye ne dersin? Benimle evlenir misin?"


VEEEEEE YENİ BÖLÜM GELDİİİİİİ. DUYDUM Kİ BİRİLERİ MERAKTAN ÖLÜYORMUŞ. BEN DE ONA KIYAMADIM VE HEMEN YENİ BÖLÜMÜ EKLEDİİİİİM. BİLİYORUM, BAYAĞIDIR YAZMADIM. ÇÜNKÜ ÇOK BU ARALAR ÇOK YOĞUNUM. AMA SÖZ, FIRSAT BULDUKÇA YAZACAĞIM. EN KISA SÜREDE "YİNE Mİ SEN"E DE YENİ BÖLÜM GELECEEEK..,


SİZİ SEVİYOOOORUUUUUMMMM...

ÖPÜLDÜÜÜÜÜÜNÜÜÜÜÜZZZZ...




KIZIM İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin