Bölüm Şarkısı: Güntaç Özdemir- Ecel
ARYA'DAN...
Şuanda kızım ait olduğu yerde, babasının kucağında... Sanırım hissetti onun kim olduğunu... Sıkıca sarıldı babasına, bilmeyerek... Demir ne yapacağını şaşırmış, öylece duruyor.
Çok geçmeden Masal babasının omzundan başını kaldırdı ve küçük dişlerini göstererek gülümsedi.
MASAL: Beyabey oynayayım mıııı?
Demir yine şaşkınca ona baktı. Sonra çabucak toparlandı ve cevap verdi:
DEMİR: Tabi ki. Hadi gel, deyip kucağında Masal ile oyuncaklara ilerledi.
......
Saatlerce oyun oynadılar. İkisi de bu durumdan memnunlar. Bıraksanız sabaha kadar oynarlar. Ama her güzel şeyin bir sonu olduğu gibi bunun da vardı.
Gitme vakti geldiğinde Masal biraz huysuzluk çıkarsa da Demir yine geleceğini söyleyip onu ikna etti. Masal bütün gece bana Demir'i ne kadar sevdiğini söyledi. Anlaşılan şimdiden alıştı babasına.
2 hafta sonra şirket için bir davet verilecek ve bu davetle ilgili bütün düzenlemelerle Demir ile ben ilgileneceğiz. Bu da demek oluyor ki iki hafta boyunca yan yana olacağız. Bakalım bizi neler bekliyor...
......
Şirkete gittiğimde herkes işleri ile ilgileniyordu. Zaman kaybetmeden odama çıktım ve halletmem gereken işleri yapmaya başladım.
Çok geçmeden kapı çalındı ve açıldı. Gelen Seda idi.
SEDA: Arya Hanım, bunları Demir Bey gönderdi. 2 hafta sonra verilecek davet için birkaç mekan. Sizin de incelemenizi ve uygun bir zamanda beraber gidip bakabileceğinizi söyledi.
-Tamam, ben bakar, haber veririm.
SEDA: Peki efendim, iyi çalışmalar.
-Sana da.
Seda çıktıktan sonra Demir'in gönderdiği dosyaya bakmaya başladım. Mekanları onun seçtiği o kadar belli ki. Zaten zevklerimiz çoğunlukla aynıdır. Hoşuma giden birkaç mekanı işaretleyip dosyayı Seda'ya vermek için odadan çıktım. Şansa bak ki Demir karşıdan bana doğru geliyor.
DEMİR: Selam.
-Selam.
DEMİR: Gönderdiğim dosyayı inceledin mi?
-Evet. Birkaç tanesini işaretledim hatta.
DEMİR: Tamam, sana uygun bir saatte bu mekanlar bakmaya giebiliriz.
-Aslında şuan pek işim yok. Eğer senin de işin yoksa gidebiliriz.
DEMİR: Bugün pek işim yok. O zaman hazırlan da çıkalım.
-Tamam, deyip odama gittim. Çantamı alıp çıktım ve Seda'ya yapmasını istediğim bir-iki şeyi söyledim. Çok geçmeden Demir de geldi ve holdingden çıktık.
DEMİR: İstersen tek araba ile gidelim. Tabi senin için bir sakıncası yoksa?
-Benim için bir sakıncası yok, gidebiliriz.
DEMİR: Tamam o zaman, dedi ve o sırada gelen arabasına bindik.
Yolculuk sessiz bir şekilde geçti. Arabada sadece arka fonda çalan müzik vardı. Seçtiğimiz mekanları tek tek gezdik. En sonunda en çok içimize sinen mekanda karar kıldık. Saat öğleden sonra ikiye geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIM İÇİN
Novela JuvenilBen ARYA SANCAKTAR. SANCAKTAR HOLDİNG'İN sahibi MUSTAFA SANCAKTAR'ın kızı. Babamın isteği üzerine bugün Türkiye'ye geri dönüyorum. Anılarımın olduğu yere: TRABZON'a...