33. BÖLÜM

337 6 0
                                    

        Sonunda beklenen hafta sonu gelmiş, biz Ayder için yola çıkmıştık.
Bu tatil üçümüz de iyi gelecekti, hissediyorum.
Kızım ilk kez babası ile tatil yapacak, mutluluğu yüzünden okunuyor. Son olmayacak, biliyorum. Merak etme güzel kızım, baban seni hep mutlu edecek. Ayrı geçirdiğiniz telafi etmek için elinden geleni yapacak.
  Demir'in sesi ile düşüncelerime ara verdim.
-Nere daldın öyle?
-Hiç, tatilimizi düşünüyorum.
Gözlerini yoldan ayırmadan elimi tuttu.
-Merak etme, çok eğleneceğiz.
 
   Gülümsemekle yetindim.

   Yaklaştıkça kar artıyordu ve burası gerçekten harikaydı.
-Ayye bak kaayyy.
-Evet prensesim.
-Beğendin mi benim güzel kızım?
-Evet babajımm.

      Güzel bir sohbet eşliğinde otele gelmiştik. Otel dediğime bakmayın kalacağımız yer kulübelerden oluşuyordu ve gerçekten çok hoştu. Kulübenin dışı kadar içi de mükemmeldi. Sanırım burdan gitmek istemeyecektim.
-Beğendin mi?
  Bakışlarımı manzaradan çekip yanımda durun Demir'e yönelttim.
-Burası muhteşem. Keşke daha fazla kalabilsek.
-Burası sizinle güzel. Eğer istersen yine geliriz. Kahvaltı hazır, hadi kahvaltımızı yapalım sonra da tatilimize başlarız.
 
   Sabah erken yola çıkmıştık ve gerçekten çok acıkmıştım.
-Olur.
  Kapının önünde masa ve sandalyeler vardı. Kahvaltımızı burada yapacaktık. Manzaraya karşı sohbet eşliğinde upuzun bir kahvaltı yapmıştık. Gerçek bir "aile" gibi.

 Kızım hiç olmadığı kadar mutluydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kızım hiç olmadığı kadar mutluydu. Onu böyle görmek benim için paha biçilemez.
-Evet hanımlar, kahvaltınız bittiyse tatil başlasın.
-Yaşaşııynn..

      Kahvaltının ardından hazırlanıp çıkmıştık. Teleferik ile gezmiş, kar topu oynayıp kardan adam yapmıştık. Gerçekten çok eğlenmiştik.
   
    Akşam yemeğinden sonra Masal günün yorgunluğuna dayanamamış erkenden uyumuştu. Biz de yağan kar eşliğinde camın kenarında kahvelerimizi içiyorduk.

-İyi ki gelmişiz buraya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-İyi ki gelmişiz buraya. Baksana Masal ne kadar mutlu.
-Sadece Masal mı Arya?
-Hayır, ben de. Çok iyi geldi bu tatil bana da. Olaylardan uzaklaşmak, kızımı mutlu görmek... Teşekkür ederim Demir, iyi ki bu tatili ayarlamışsın.
-Bu daha başlangıç Arya. Sizinle ayrı geçen zamanı telafi etmek için elimden geleni yapacağım, söz.
-Buna hiç şüphem yok.
-Arya?
-Efendim?
-Bir gün yine eskisi gibi olabilir miyiz?
   Bunu ben de çok istiyordum.
-Bilmiyorum, sanırım bazı şeyler için zamana ihtiyacımız var.
-Haklısın, ama ben artık sensiz, sizsiz bir hayat istemiyorum. Sence de yeterince ayrı kalmadık mı?
-Kaldık... Ama bu elimizde olan bir şey değildi.
-Ama bundan sonrası bizim elimizde. Sadece bir şans istiyorum senden. Bana güven, her şey eskisinden daha güzel olacak.
-Sana güveniyorum Demir. Sadece korkuyorum. Yine aynı şeyleri yaşamaktan...
-Asla... Asla bir daha aynı şeyleri yaşamamıza izin vermeyeceğim.
-Umarım.

     Daha fazla konuşmayıp beni kendine çekti ve başımı omzuna yaslamamı sağladı. Manzarayı izlemeye devam ettik.
   
    Ne kadar süre o şekilde kaldık bilmiyorum. Uykumun geldiğini hissedince kendimi ondan uzaklaştırdım. Oyuncağı elinden alınmış çocuk gibi bakıyordu. Bu haline gülümsemekle yetindim.
-Ne oldu?
-Çok uykum geldi. Uyusak mı artık? Hem yarı a da enerji lazım bize.
   Yüzünde muzip bir sırıtış belirdi.
-Olur, hatta istersen birlikte uyuyalım? Hava soğuk ısınana yardımcı olurum.
-Hadi siz odanıza Demir bey. Ben kızım ile uyuyacağım.
-Pekala, fikrini değiştirirsen beklerim.
-İyi geceler Demir.
-İyi geceler Arya'm, deyip alnımı öptü ve odasına geçti.

      Kulübe 2 yatak odası bir salon ve banyodan oluşuyordu. Dışarıdan küçük gibi görünse de içi oldukça büyük ve rahattı.
     Üzerimi değiştirip kızımın yanına uzandım. O bebek kokusu ile kendimi uykuya teslim ettim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...........

    Sabah zorlukla gözlerimi açtım. Dün gece geç yatarsan böyle olur Arya hanım. Masal yanımda değildi. Aşağıdan Demir ile gülüşüme  sesleri geliyordu. Üzerimi değiştirip yanlarına indiğimde birlikte oyun oynadıklarını gördüm.
-Günaydın.
-Günaydın ayyeee..
-Günaydın güzelim.
    Güzelim...  Yıllar önce de böyle seslendirdi bana...
  
-Ne oldu? Neden gülümsüyorsun?
        Demir sorana kadar gülümsediğimin farkında değildim.
-Hiç, hadi kahvaltı yapalım çok açım.
-O zaman hadi kahvaltıya.

     Kahvaltı faslından sonra kayak yapmaya karar vermiştik. Yıllar önce de Demir ile sürekli kayak yapmaya giderdik ve çok eğlenirdik. Aradan yıllar geçti şimdi bize kızımız eklendi.

      Masal'ın kayma çabaları bizi çok eğlendiriyordu. Yapamadığı için daha da hırslanıyordu. O anki yüz ifadesi görülmeye değerdi.

         Bolca kaydığımız, gezdiğimiz ve eğlendiğimiz günün ardından dönüş vakti gelmişti. Bu iki gün benim için gerçekten huzur doluydu. Sadece benim için değil üçümüz için de...

    Sanırım Demir haklıydı. Biz ikinci bir şansı hak ediyorduk. Bizim birbirimize olan aşkımız hiç bitmemişti. Sadece aramıza engeller ve yalanlar girmişti. Ama artık mutluluğumuzu bozacak hiçbir şeye yer yoktu hayatımızda. Yeni başlangıçlar yapabilirdik üçümüz. Çünkü bunu hak ediyorduk. En çok da kızımız...

    Arabanın durmasıyla düşüncelerimden sıyrıldım. Gelmiştik...

      Masal babası ile vedalaştıktan sonra eve gitmesini sağladım. Sıra bizdeydi. Bazı şeyleri daha da uzatmaya gerek yoktu.
-Demir.
-Efendim Arya.
-Sen haklıydın.
    Kaşları çatıldı. Neyden bahsettiğimi anlamaya çalışıyor gibiydi.
-Ne konuda?
-İkinci şans konusunda.
-İkinci şans konusunda?
-Evet, yaşadıklarımız bizim istediğimiz dışında oldu. Yalanlar yüzünden yıllarca ayrı kaldık. Kızımız senden uzakta büyüdü. Gerçekler ortaya çıktığına göre bizim sevgimiz de ilk günkü gibi olduğuna göre yeni bir hayata başlayabiliriz.
-Sen ciddisin?
-Evet, ciddiyim. Bana olan aşkının yıllardır değişmediğini biliyorum ve bu benim için de öyle. Daha fazla senden ayrı kalmak istemiyorum ve tabi ki kızımızın da.
   
   Sevinçle kollarının arasına aldı beni.
-Sana söz veriyorum bir daha ayrılık yok. Her şey çok güzel olacak. Hazırlan güzelim üçümüz birlikte yeni bir sayfa açacağız.
-Ben sizinle her şeye hazırım.
-Seni seviyorum Arya'm.
-Seni seviyorum Demir.


    AŞIKLAR BULUŞUYOR VE AYRILIK BİTİYOR MUUU? BAKALIM BUNDAN SONRA NELER OLACAK. MUTLULUĞU YAKALADILAR MI SONUNDA SANKİ NE 🙃🙃 🙃

     HERKESE SELAM. BİLİYORUM İÇTEN İÇE KIZIYORSUNUZ BANA. ARAYI FAZLA UZUN TUTMAYACAĞIM DİYORUM AMA BÖLÜMLER BİRAZ GEÇ GELİYOR. HAKLISINIZ DA... AMA İNANIN YAZMAYA FIRSATIM OLMUYOR. OKUL VE İŞ DERKEN O KADAR YOĞUNUM Kİ AKLIMI TOPLAYIP BÖLÜM YAZIYORUM BİLE. AMA ELİMDEN GELDİĞİNCE TELAFİ EDECEĞİM. BÖLÜM BİRAZCIK KISA AMA İDARE EDİN LÜTFEN.

    ÇOK FAZLA KIZMAYIN BANA OLUR MU?

    KENDİNİZE İYİ BAKIN... EN KISA SÜREDE GÖRÜŞMEK ÜZERE 💙





KIZIM İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin