BÖLÜM ŞARKISI: Magic-Rude
Bir insan hiç susmadan yarım saat konuşabilir mi? Eğer bu kişi Esra ise konuşur. Masaya oturduğundan beri konuşuyor, ama kimse onu dinlemiyordu. Buradan kaçmam lazım, ama nasıl? Tam bu anda telefonum çaldı. Arayan annemdi:
-Efendim anne.
ANNEM: Kızım ne zaman geleceksin?
-Bir şey mi oldu?
ANNEM: Yok, hayır. Sadece merak ettim.
-Birazdan gelirim.
ANNEM: Tamam kızım. Bu arada Andrew de burada.
-Andrew mi geldi?
Bunu söylediğim an Demir'in telefonunda olan bakışları hızla bana döndü.
ANNEM: Evet kızım. Masal'ı görmeye gelmiş.
-Tamam anne, ben de geliyorum birazdan.
ANNEM: Tamam kızım, görüşürüz.
-Görüşürüz, deyip telefonu kapattım. Sonra masadakilere döndüm:
-Ben kalkıyorum arkadaşlar, sonra görüşürüz.
EBRU: Arya, ben de seninle gelebilir miyim?
-Tabi ki. Sorman hata.
Ebru ile kafeden çıkıp arabaya bindik. Beraber eve doğru yola çıktık.
EBRU: Çok özledim prensesimi.
-O da seni özledi teyzesi.
Ardından yol boyunca sohbet ettik. Andrew ve Masal bahçede oynuyordu.
EBRU: Prenses.
Ebru'nun eslenmesiyle Masal bize döndü. Ebru'yu görünce kocaman gülümseyip "teyşeeeee" diye bağırıp Ebru'ya paytak adımlarla koşmaya başladı.
ERBU: Prensesim, çok özledim seni.
MASAL: Ben de teyşeee.
Onların bu halini gülümseyerek izliyordum. Masal Ebru'ya, Ebru da Masal'a oldukça düşkündür.
-Hoş geldin Andrew.
ANDREW: Asıl sen hoş geldin.
-Geleceğinden haberim yoktu.
ANDREW: Küçük hanımı özledim, ondan.
-İyi yaptın.
Masal, Ebru ile hasret giderdikten sonra Andrew 'in elinden tutup oyuncakların yanına gittiler. Biz de Ebru ile kahvelerimizi içip onları izliyorduk. Masal, Andrew ile zaman geçirmeye bayılır. Hayat ne tuhaf değil mi? Eğer Demir bize o olayları yaşatmasaydı şuan kızım babasıyla bu halde olacaktı. Acaba bir kızı olduğunu öğrense ne yapardı? Neler düşünüyordum ben? Böyle bir şey asla olmayacak. Kızımın onun gibi bir babası yok. Şimdiye kadar nasıl yaşadıysak bundan sonra da öyle devam edeceğiz.
EBRU: Çok mutlu gözüküyorlar.
-Evet, birbirlerine bayılıyorlar.
EBRU: Demir bir kızı olduğunu bilseydi kim bilir nasıl olurdu.
-Nereden çıktı şimdi bu Ebru? Böyle bir şey asla olmaz.
EBRU: Biliyorum, sadece aklıma geldi o kadar.
-Bu konuyu kapatabilir miyiz? Kızımın bu konuyla ilgili bir şey duymasını istemiyorum.
EBRU: Tamam, tamam.,
Masal koşarak yanımıza geldi:
MASAL: Aynee, teyşee. Hadi geyin beyabey şakyambaş oynayalım.
-Tamam. Hadi siz saklanın ben de sayayım.
.....
Bütün gün dördümüz oyunlar oynadık. Masal çok mutluydu. Şimdi de Masal'ı uyuttuk, bahçede oturuyoruz. Ebru bu akşam bizde kalıyor. Andrew saat önce gitti. Annemler de az önce yattılar. Ayakta sadece biz vardık. Birlikte yıldızları izliyoruz. Ebru fazla düşünceli. Arada bana dönüyor, bir şey söylemek için ağzını açıyor ve hemen kapatıyor.
-Söyle hadi.
EBRU: Ha?
-İki saattir konuşmaya çalışıyorsun. Hadi, söyle.
EBRU: Tamam, söylüyorum. Esra, hamileymiş.
YENİ BÖLÜM GELDİİİ.. :) UMARIM BEĞENİRSİNİZ. :)))
BÖLÜM HAKKINDA NE DÜŞÜNYORSUNUZ? ESRA HAMİLEYMİŞ. ACABA ARYA NE YAPACAK? DEMİR, MASAL'I ÖĞRENECEK Mİİİ? DÜŞÜNCELERİNİZİ ÇOOOK MERAKEDİYORUM. BENİMLE PAYLAŞIRSANIZ ÇOOOK MUTLU OLURUM. :)))
ÖPÜLDÜNÜÜÜZZZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIM İÇİN
Novela JuvenilBen ARYA SANCAKTAR. SANCAKTAR HOLDİNG'İN sahibi MUSTAFA SANCAKTAR'ın kızı. Babamın isteği üzerine bugün Türkiye'ye geri dönüyorum. Anılarımın olduğu yere: TRABZON'a...