11. BÖLÜM

1.3K 46 10
                                    

BÖLÜM ŞARKISI: Taylor Swift- Blank Space

"Bugün Demir bana sürpriz yapmıştı. Beraber pikniğe gelmiştik. Her şey çok güzeldi. Şimdi de bir ağacın altında oturuyorduk. Ben dizine yatmıştım, o da saçlarımla oynuyordu. İkimiz de sessizdik. Demir bu sessizlikten sıkılmış olacak ki konuşmaya başladı:

DEMİR: Hayatım, geleceğimiz hakkında konuşmaya ne dersin?

-Mesela?

DEMİR: Mesela, sence ileride kaç çocuğumuz olmalı?

-Bilmem, iki tane yeter bence.

DEMİR: İki mi?

-Evet.

DEMİR: Bence iki çok az. En az üç tane.

-Bunu o zaman düşünürüz. Peki, çocuklarımızın ismi ne olsun?

DEMİR: Bence erkek olursa adı Rüzgar olmalı.

-Bence kız olursa adı Masal olmalı, bizim Masalımız.

DEMİR: Bizim Masalımız, diye tekrarladı beni."

DEMİR: Evet Arya, bir cevap bekliyorum.

-Nereden çıktı şimdi bu?

DEMİR: Nasıl nereden çıktı? Masal'ın benim kızım olup olmadığını soruyorum sadece.

-Tamam o zaman. Hemen cevap vereyim; Masal senin kızın değil. Bunu nasıl düşündün bilmiyorum ama Masal senin kızın değil.

DEMİR: Nasıl benim kızım değil? Adı bile bizim karar verdiğimiz isim.

-Bizim değil, benim karar verdiğim isim.

DEMİR: Peki o zaman. Bebeğin babası kim?

-Bunun seni ilgilendirdiğini düşünmüyorum. Bir soru sordun ve ben de cevapladım. Senden ricam seni ilgilendirmeyen konular için bir daha bana hesap sormaya kalkışma, deyip içeriye geçtim.

Masal'ı alıp, diğerlerine veda edip kafeden çıktım. Demir emir hala bıraktığım yerdeydi. Ona hiçbir şey demeden, hızla yanından geçip arabama ilerledim. Hala arkamdan baktığını hissediyordum. Masal'ı arabasından alıp koltuğa oturttum. Ardından arabasını bagaja yerleştirip arabaya bindim. Binmeden önce Demir ile göz göze geldim. Gözlerinde tek bir duygu vardı: pişmanlık...

ERTESİ GÜN...

Sabah erkenden kalkıp hazırlanmaya başladım. (multide var) Malum bugün şirkette işe başlıyorum. Hazırlandıktan sonra odadan çıkıp lızımın odasına girdim. Melekler gibi uyuyordu. Onu öpüp sessizce odadan çıktım. Babam çoktan çıkmıştı. Ben de bir şeyler araştırıp evden çıktım.

Yarım saatte şirkete gelmiştim. Bakalım bundan sonra beni neler bekliyor?

Bunu buraya bırakıııp memleketime gidiyooooom. Biliyorum kısa bir bölüm oldu. Bunun nedeni telefondan yazmış olmam. Bilgisayarı aldıktan sonra yeni we uzuuun bir bölüm ile karşınızda olacağım...


SİZİ SEWİYORUUUMMM...

ÖPÜLDÜNÜÜÜZZZ...

KIZIM İÇİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin