Bölüm Şarkısı: Yakın-Ki Sen
DEMİR'DEN...
Kavgadan dolayı babamlardan bir sürü azar işitmiştim. Sonrasında ise Arya'dan. Ama yine bana kıyamamış ve yaralarımı temizlemişti. Bir yandan da bana laf yetiştirmeyi unutmuyordu tabi.
ARYA: Aferin Demir. Ne olur tutsaydın kendini? Her şey mahvoldu.
Bak yine sinirlendim. Acaba gidip biraz daha mı dövsem?
- Nasıl tutayım kendimi Arya? Herif kızımdan bahsediyor. Benim kızımdan. O kim ki benim kızıma tatlı diyor lan? Az bile yaptım ona. Yakaladığım an yüzünü dağıtacağım.
ARYA:Az önce yaptığın neydi Demir? Adamın yüzü kandan gözükmüyordu.
- Hak etti.
ARYA: Sen hiç büyümeyeceksin değil mi?
- I ııı. Ben halimden memnunum.
ARYA: Bazen Masal'ın senden daha olgun olduğunu düşünüyorum.
-Ben kızımla büyümeyi düşünüyorum.
ARYA: Masal'dan geçti artık. Doğacak bebeğinle büyürsün artık, deyip pansuman işini bitirdi ve malzemeleri toplamaya başladı.
- Arya, yaptım bir hata neden her fırsatta yüzüme vuruyorsun?
ARYA:Ben bir şey yapmıyorum. Ayrıca çocuğunu hata olarak görmen çok yanlış.
Önüne oturup bana bakmasını sağladım.
-Sen ne kadar anlamak istemesen de ben Esra'yı sevmiyorum ve emin ol, doğacak olan bebeği asla Masal gibi sevmeyeceğim. Çünkü Masal'ın annesi sensin yani sevdiğim kadın. Esra ise gözümde değeri olmayan sıradan biri. Bak güzelim, şunu asla unutma. Ne Esra'yı, ne de başka birisini asla senin gibi sevemem. Sen kalbimde ve aklımda öyle bir yer ettin ki bir parçam haline geldin. Senden asla vazgeçemiyorum, vazgeçemem de.
Konuşmaya devam ederken telefonum çaldı. Arayan Timur idi. Tam zamanında yani. Sessizce Timur'a birkaç küfür mırıldanıp telefonu açtım.
-Ne var Timur?
TİMUR: Abi, çok önemli bir şey öğrendim.
- Ne öğrendin, dedim kaşlarımı çatarak.
TİMUR: Sanırım Esra'nın karnındaki bebek senin değil.
Duyduğum cümle karşısında hızla ayağa kalktım. Bu kadarını da yapmış olamaz değil mi?
-Nerden çıktı bu Timur? Ne diyorsun sen?
TİMUR: Telefonda anlatılacak şeyler değil bunlar. Kafeye geçiyorum, oraya gel.
-Tamam, yarım saate ordayım, deyip telefonu kapattım. Arya endişeli bir şekilde bana bakıyordu.
ARYA: Ne oldu Demir?
-Sonra Arya. Benim şimdi çıkmam gerek.
Ceketimi alıp hızla odadan çıktım. Şirketten nasıl çıkıp arabama bindiğimi, hangi ara kafeye geldiğimi hatırlamıyorum.
Kafeye gelince boş bir yere arabamı park edip hızla kafeye ilerledim.
Timur'u bulmam fazla sürmedi. Hızla masasına ilerledim ve sandalyeye oturdum.
-Seni dinliyorum Timur.
TİMUR: Sana da merhaba abicim.
-Timur, uzatma da anlat şunu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIM İÇİN
Teen FictionBen ARYA SANCAKTAR. SANCAKTAR HOLDİNG'İN sahibi MUSTAFA SANCAKTAR'ın kızı. Babamın isteği üzerine bugün Türkiye'ye geri dönüyorum. Anılarımın olduğu yere: TRABZON'a...