Bölüm Şarkısı: Güliz Ayla- İlk Öpücük Benden Olsun
Gözlerimi telefonumun zil sesiyle açtım. Arayan Demir idi. Vakit kaybetmeden aramayı cevapladım.
-Efendim.
DEMİR: Günaydın Arya. Uyandırdım sanırım, kusura bakma.
-Günaydın ve sorun değil. Bir şey mi oldu?
DEMİR: Yok hayır. Aslında benim sana bir teklifim olacaktı.
-Ne teklifi?
DEMİR: Uzun zamandır Masal ile doğru düzgün zaman geçiremiyorum. Bugün üçümüz birlikte zaman geçirsek nasıl olur? Tabi sen de istersen ve herhangi bir planın yoksa?
-Aslında olabilir. Hem Masal için de çok güzel olur.
DEMİR: Tamam o zaman. Bir saate gelir sizi alırım. Birlikte kahvaltı yaparız.
-Tamam, görüşürüz.
DEMİR: Görüşürüz.
Telefonu kapattıktan sonra yataktan kalktım. Demir haklıydı, bugün Masal için çok iyi olacak.
Elimi yüzümü yıkadıktan sonra Masal'ın odasına ilerledim. Küçük hanım çoktan uyanmış ayıcığıyla konuşuyordu.
-Günaydın kuzum.
MASAL: Günaydıyn ayne.
-Gel bakalım, hadi seni hazırlayalım. Birazdan baba gelecek.
Babasının geleceğini öğrenince mutluluktan havalara uçtu. Masal'ı hazırladıktan sonra kendi odama geçtim ve üzerimi değiştirdim. Ardından kızımla birlikte aşağıya indik. Bizimkiler kahvaltı yapıyordu.
-Günaydın.
ANNEM: Günaydın kızım. Bir yere mi gidiyorsunuz?
-Evet, birazdan Demir gelecek. Bugün üçümüz zaman geçireceğiz biraz.
ANNEM: İyi düşünmüşsünüz. Masal için de iyi olur.
-Evet anne.
Bu sırada kapı çaldı. Gelen Demir idi. Annemlerle vedalaşıp dışarıya çıktım. Masal çoktan babasının kucağındaki yerini almıştı.
DEMİR: Tekrardan günaydın.
-Günaydın.
DEMİR: Gidelim mi artık?
-Tamam.
Demir haklıydı. Bugün Masal için çok iyi olacaktı. Şimdiden keyfi yerinde. Yolculuk boyunca radyoda çalan şarkılara kendince eşlik edip olduğu yerde kendine özgü danslar yaptı. Biz de onun bu halini gülümseyerek izledik. Araba durunca camdan geldiğimiz yere baktım. Buraya yıllar önce çok gelirdik.
DEMİR: İnelim mi?
-İnelim.
Arabadan indik. Demir benden önce davranıp Masal'ı kucağına aldı. Birlikte içeriye girdik. Kapıda bir garson bizi karşıladı.
X: Hoş geldiniz Demir Bey. Her zamanki masanızı hazırlıyorum?
DEMİR: Evet.
X: Buyurun bu taraftan o zaman.
Garsonun yönlendirmesiyle cam kenarında bir masaya oturduk. Garson siparişlerimizi aldıktan sonra yanımızdan ayrıldı. Bulunduğumuz yerden deniz gözüküyordu. Denize baktıkça huzur doluyorum sanki. Beni sakinleştiriyor mutlu ediyor.
DEMİR: Nerelere daldın yine?
Demir'in sesiyle kendime geldim.
-Denize bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIM İÇİN
Teen FictionBen ARYA SANCAKTAR. SANCAKTAR HOLDİNG'İN sahibi MUSTAFA SANCAKTAR'ın kızı. Babamın isteği üzerine bugün Türkiye'ye geri dönüyorum. Anılarımın olduğu yere: TRABZON'a...