Bez ozvěny

818 33 7
                                    

-Wille? Kde jsi?
-Sakra odpověz!
-Wille.. Prosím..
-Chybíš mi..
-Ozvi se mi, mám o tebe strach..
-Prosím..
-Kde jsi?
-Dobře, tak neodpovídej
-Vyser se na mě
-Wille..

Naštvaně jsem telefon odhodila. Ten se s obrovským křupnutím odrazil od stěny.
Nikdy v životě jsem nebrečela víc.
Hlavou se mi honily pořád ty stejné myšlenky.
Kde je..
Proč odešel tak najednou..
Proč mi o tom neřekl..
A jak to bez něj sakra zvladnu?

Byla jsem jako tělo bez duše.
Proplouvala jsem místnostmi a nikdo nevěděl, co se mi stalo. Všichni se vyptávali, ale... Copak jsem jim to mohla říct? Chtěla jsem. Ale nemohla.
Den, co den jsem mu psala dopisy... Nikdy jsem je neposlala.. Ani jsem nevěděla, kam.. Většinou skončili u mě v koši..
Pokaždé, když měla být Matika se ve mě probudilo malé zrnko naděje.. Že tady bude.. Ale každým dnem už jsem byla čím dál tím víc na dně..

Přijímačky
Roztřeseně jsem vstala z postele a začala brečet. To teď byla taková moje ranní rutina. Vzala jsem svůj rozbitý (ale funkční) telefon.
-Dneska pisu prijimacky.. Jen kdyby te to zajimalo..
Ani jsem nečekala, že odpoví. Proč by to vlastně dělal?
Už se na mě úplně vykašlal.
Jenže mé srdce bez něj bylo... Jen prach.
Zdály se mi o něm sny.. Vídala jsem ho ve svých představách.. A poprvé v životě měla zlomené srdce..
Jela jsem autobusem do úplně neznámé školy. Všechno mi to bylo úplně jedno. Nějaké přijímačky, když jsem se v tu chvíli bála, aby mi nevyskočilo srdce bolestí z hrudi.
Pořád jsem kontrolovala telefon, abych zjistila, jestli mi náhodou neodepsal..
Ne..
Ne..
Ne..
Když jsem přišla domů, spadla jsem na postel a začla brečet..

Dobře, já vím, dost na nic kapitola:D no ale co.. Některé musí být kratší a horší.. Přísahám, že se za chvíli vrátím k těm delším ..:D i když za chvíli už máme konec tohohle příběhu :D téééda.. Ani bych netušila, že něco můžu někdy dovést až do konce..
Každopádně teď má slíbené věnování asteriagalaxias (zrovna u takove divné kapitoly Achjo:D) , mimochodem, ona taky píše a úplně dokonale knížky <3
Tak jo, to bude asi všechno..
Jo a..
Miluju vás <3

Ban on love- DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat