Kim?!

4.7K 283 21
                                    

*Bellanın Ağızından*

Sonunda saraya gelmiştik . Araba durur durmaz arabadan hızla inip kimsenin yüzüne bakmadan saraya ilerledim . Saraya girdiğimde yardımcılarımızdan biri bana selam vermişti ama hiç birşey söylemeden hızla odama gittim . Odamda ayrı bir banyo vardı .Direk oraya girip üstümü bile çıkarmadan suyun altına girdim . Suyun gücüne ihtiyacım vardı hemde çok . Hala burada olduğuma inanmıyorum ya hüngür hüngür ağlamaya başlamıştım bile . Kaç dakika yada kaç saat suyun altında geçirdiğimi bilmiyorum ama baya suyun altında durmuştum . Suyun altından çıkıp üzerimdekilerden kurtuldum . Üzerime bornozumu geçirip odama gittim . Üzerime rasgele bir şeyler geçirip yatağıma uzandım . Dylan aklımdan çıkmıyordu. Brenda aklımdan çıkmıyordu . Hiç kimse aklımdan çıkmıyordu . Acaba şimdi ne yapıyorlar ? Odamın kapısının yavaşça açıldığını duymuştum ama yine takmamıstım . Kendimi bir insan kadar güçsüz ve yorgun hissediyordum .

" Bella . " dedi annem benim kadar bitkin bir sesle . Ses çıkarmadım .

" Bella konuşalım mı? " dedi .

" Yalnız kalmak istiyorum . " dedim .

" Biliyorum . " dedi. Daha sonra elini saçımda hissettim .

" Bilmiyorsan git o zaman . " dedim ve geri çekildim .

" Bella yapma böyle lütfen babanı biliyorsun . Kimse ona laf geçiremiyor . " yaptığım yerden hızla kalktım .

" Ne yapmamı bekliyorsun anne . Babama laf geçmiyor öylemi ?! Ama şu halimi görmüyor mu ? Burada durduğum sürece bu halde olacağım . Sonsuza kadar bu saraya tıkılı kalmam anlıyor musun ? " dedim. Anneminde üzüldüğünü biliyorum ama elimde değil . Burada durmak istemiyorum . Eski hayatıma geri dönmek istemiyorum . Yavaşça yatağa oturup anneme sırtımı çevirdim ve ayaklarımı kendime çekip ağlamaya başladım . Beni sevdiklerimden ayırdılar beni sevdiğim adamdan ayırdılar .

" İstemiyorum anne burada durmak istemiyorum . " dedim hıçkırıklarla ağlamaya devam edip . Annem yanıma gelip oturdu ve bana sarıldı. Bende tek kolumu koluna sarıp ağlamaya devam ettim.

*Dylanın Ağızından*

"Emin misiniz profesör ? " dedim .

" Belki bu laf size klasik gelecek ama hayatımda hiç bu kadar emin olmamıştım çocuklar . Zaten o eve yıllardır gitmiyorum . Emin olun bana iyilik yapacaksınız . Ev baya büyük hepinizin rahatlıkla sığacağına eminim . " dedi . Profesör bize yıllardır gitmediği evini önermişti ve bize aylık para ve kan yollayacağınıda söylemişti .

" Ama Bella hiç insan içine çıkmadı . Alışacağından emin miyiz? " dedi Tyler.

(Tyler)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tyler)

" Bellanın kan ihtiyacı kurt yanı sayesinde daha az olduğundan hepinizden daha çabuk alışacaktır. " dedi Profesör .

UYUMSUZ PRENSES(Düzenleniyor  )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin