Herkes farklı düşüncelere dalıp neye karar vermemiz gerektiğini düşünüyordu .
" Bence herkes birbirinin annesi olsun . " dedi Scott .
" Saçmalama lan . " dedi Tyler
"Of Pekala ne yapacağız o zaman ? " dediğinde Scott herkes yine sus pus oldu . İki saattir bir şeye karar vermiyorduk . Nasıl tanışmışız ve ne kararla buraya gelmişiz ?
" Şey yapabiliriz . Biz önceden arkadaş olduğumuz için yetimhanede büyümüşüz . Sonra bir suç işledikten sonra bizi oradan atmışlar . Bizde hop buradayız . " dedi Corley elindeki topu havaya atıp yakalarken .
" Olmaz çünkü ne suç işledikte atıldık ? Hadi onu bulduk diyelim. Bu kadar parayı nasıl bulduk ve bu evin sahibi kim ? Bir de buraya gelmeden önce Alaskaya uğradığımızı söyledik . Eğer yetimsek Alaskada ne işimiz var . " dedi Dylan . Mantıklıydı . Bir sorunu çözdük diyelim ama o çözüm bir sürü sorun daha ortaya atıyordu .
" Imm . Şey yapalım . Hepimiz bir anda bir yerde karşılaşmayalım . İlk önce bir kaçımız arkadaş olsun ondan sonra da yeni kişiler eklensin . Onsekiz yanımıza geldiğimizde ise bir maceraya atılmak isteyip içimizden birine miras kalan bu eve gelelim . Ee tabi buraya gelmeden önce de bir süre seyahat edelim . İnternetten baktığıma göre suan bazı okullar 14 günlük tatilin içindeymiş . Burada yani İngilterede ki okulların eğitim sistemi çok farklı . Bir yıl üç döneme felan ayrılıyormuş . Bunun ayrıntılı bir araştırmasını yapmamız gerekecek . Ama şu kadarını biliyorum . Bu 14 günlük tatil bir hafta sonra bitiyor yani acele etmemiz lazım . " dedi Brenda.
" Harika bunu beğendim . " dedi Tyler .
" Aynen . " dedi Scott .
" Tamam o zaman öyle olsun . Ayrıntılara gelirsek . Bence kızlar çocukluktan beri arkadaş olsun . Siz erkeklerle de Lise başında tanışalım . " dedi Alice .
" Bence harika fikir . " dedim rahatlamış bir şekilde .
" Sonunda bir sonuç elde ettik . " dedi Dylan .
" Burası tamam . Şimdi bu eyeletteki hangi liseye gideceğiz ? " dedim .
" Ben araştırma yaparım . " dedi Corley ve Alice aynı anda .
" Sen hiç bir şey bilmiyorsun ben yaparım . " Dedi Corley .
" Sen öyle san . Ben yapmak istiyorum . Hem ben senden daha ayrıntılı düşünürüm . " dedi Alice .
" Sen mi ? Sen onu külahıma anlat . " dedi Corley .
" Neden ikiniz birlikte araştırıyorsunuz ? " diye araya girdim .
" Aynen hem daha kısa sürer . " diye beni onayladı Dylan .
" Hayatta olmaz . " dedi ikisi yine aynı anda . Dylan ile birbirimize bakıp gülümsedik . Brenda da sessizce kıkırdıyordu .
" Daha yapılacak bir sürü iş var . Birini o alsın işte . " dedi Corley .
" Sen al başka bir şey niye ben be!? " dedi Alice .
" Corley dediğin gibi bir sürü iş var . Fazla uzatmayın da lise araştırmaya başlayın. Hadi hadi . " dedi Brenda .
" Ama . "
" Aması maması yok hadi . " dedi Brenda ve elini havada gitmeleri için salladı . İkisi de birbiriyle atışa atışa odaya girdiler .
" Evvet . Şimdi ne yapıyoruz ? " dedim ellerimi birbirine çarpıp .
***
Sonunda herşeye karar vermiştik. Yani öyle sanıyorum . Eğer atladığımız bir şey karşımıza çıkarsa doğaçlama yapıp yaptığımız şeyi birbirimize aktarıcağız . Alice ve Corley'in okulu bulması da fazla sürmemişti . Birbirlerinden fazla haz etmemelerine rağmen iyi bir ekiptiler . Bunun herkes farkındaydı ama bir tek onlar değildi . Şu lise konusu çok farklıydı . Bir sürü resmi tatilleri vardı ve birini takip etmek bile bir zulüm . Herkes kendi odalarına dağılmıştı . Dylan ve ben de oturma odasında televizyon izliyorduk .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUMSUZ PRENSES(Düzenleniyor )
FantasíaTehlikelisin,tehlikedesin Seni korumamız gerek Yapma Yapmamalısın Şuna bir son ver artık. Hayal kurma, bu seni daha çok yıpratır . Kendi odan dışında başka bir yerde güçlerini kullanma. Kan iç ! Kokunu ele veriyorsun "Bıktım " "Bıkma , başka çare yo...