*Dylan'nın Ağzından*
Bella çok uzun zamandır içerideydi. Böyle bir şeye kalkışması çok saçmaydı . Galiba şuan dediğini yapıyor . Sadece hiçbir şey yapmadan öylece duruyor .
“Daha fazla böyle bekleyemeyeceğim .”dedim .
“Aynen neyi bekliyoruz .”dedi Alice .
“Çocuklar çok uzun süredir orada lütfen birşeyler yapın .”dedi Kraliçe Katty .
“ Hadi gidelim . “dedim ve arkamı çocukları alıp sahanın ortasına ,Bellanın bulunduğu yere doğru ilerledim . Bizi gören muhafızlar üzerimize doğru gelmeye başladı . Halkta merakla bizi izliyordu . Çocuklar önüme geçip muhafızları hallederken ben alevlerin olduğu yere doğru hızla yürümeye başladım . Alevlere iyice yaklaştığımda ise iki elimi de kullanarak benim geçebileceğim şekilde bir alan açtım ve kendimi içine attım . Bella bana sırtını dönük bir şekilde bacaklarına sarılmış yerde oturuyordu . Hemen yanına koşup karşısına çömeldim .
“Bella ! Bella !”diye kolundan tutup dürtükledim . O başını kaldırdığında derin bir nefes alıp yere kendimi attım .
“Sana bir şey oldu diye ödüm koptu . İyi misin ?”dedim .
“İyiyim .”dedi . Bir anda ona sarılıp ,”Teşekkür ederim .”dedim .
“Niye teşekkür ediyorsun ? “dedi .
“İyi olduğun için . Hadi çıkalım buradan .”dedim . Ben ayağa kalkarken elimden tutup beni durdurdu .
“Bundan emin değilim .”dedi .
“Ne yapacaksın , sonsuza kadar burada mı kalacaksın ? “dedim .
“Nasıl çıkacağım Dylan ? Beni aşağılayacaklar . “dedi .
“ Hayır Bella . Sen doğru olanı yaptın . Kimseyi bir daha incitmek istemediğini onlara gösterdin . Hadi gidelim eğer burada daha fazla durursan herkes endişelenir . Lütfen Bella . Sana yalvarıyorum.”dedim . Artık başka bir şey yapamazdım . Alevler yüzünden burası hem sıcak hemde karbondioksit gazı ile dolmuştu .
Gözleri dolarken başını salladı ve ayağı kalktı . Kalkar kalmaz dengesini kaybedip bana tutunduğunda onu kucağıma aldım . Bella kollarını boynuma dolarken ,”Şu alevlerden kurtulmamız lazım . “dedim . Bella alevlere odaklanıp hemen söndürdüğünde harekete geçip köyün çıkışına ilerledim . Köylülerin arasından geçmem gerekirken köylüler kenara çekilip bana yol verdiklerinde tebessüm edip aralarından geçtim. Hemen kasabanın çıkışına ilerlerken kral ve kraliçe yanıma geldi .
“O iyi mi ?”dedi kral .
“Evet merak etmeyin .”dedim .
“Hemen bir araba hazırlıyorum . “dedi kraliçe . Araba hemen geldikten sonra Bella'yı arabaya yerleştirdim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UYUMSUZ PRENSES(Düzenleniyor )
FantasiTehlikelisin,tehlikedesin Seni korumamız gerek Yapma Yapmamalısın Şuna bir son ver artık. Hayal kurma, bu seni daha çok yıpratır . Kendi odan dışında başka bir yerde güçlerini kullanma. Kan iç ! Kokunu ele veriyorsun "Bıktım " "Bıkma , başka çare yo...