Suçluluk Duygusu

945 57 17
                                    

Bu karmaşanın içine düşmeden önce hayatın bu kadar zor ve yorucu olduğunu bilmiyordum . Buna alışmam uzun sürdü. Ama sonuçta alıştım . Ben buydum ve bu hiçbir zaman değişmeyecekti. Şimdi ise bana bu zor hayatı yaşamamı zorunlu kılan kişilerden intikamımı alacaktım . Şimdiye kadar hep kaçmıştık ama şimdi kaçmak zorunda değiliz . Artık kaçan taraf biz olmayacaktık . Dylan beni dürtüp ,”Bella hazırlan , yaklaştık .”dedi .

“Tamam .”diyip etrafıma bakındım . Çok az yolumuz kalmıştı . Bir anda içimi bir heyecan basmıştı . İlk defa tedirgin olmuştum . Babam cidden bizi affede bilecek mi ? Yoksa…. Yoksa diye bir şey yok Bella . Babam beni affedecek !

“Brenda arkanda ki çantayı verir misin ?”  dedim. Brenda çantayı bana verirken gülümsedi ve “Ne yapacaksın ?” dedi.

“Kendimi gizlemem gerekiyor . Onun için yanıma şapkalı bir pelerin almıştım. Bir anda herkesin içine çıkarsam kötü şeyler olabilir sonuçta orada beni tanıyorlar .”dedim .

“Aynen ,iyi düşünmüşsün .”dedi Thomas .Derin bir nefes alıp dışarıya verdim. Sarayın bir kısmı gözükmeye başlayınca pelerini giydim ve ters bir şekilde cama yaslandım . Sarayın girişine geldiğimizde bizi durdurdular . Corleyler de tam arkamızdaydı. Dylan camı açıp ,” Merhaba biz Kral ve Kraliçe ile görüşmeye gelmiştik .”dedi.

“ Geleceğinizden haberleri var mı ?”dedi muhafız

“Hayır . Ama uzun bir yoldan geliyoruz ve içeri girmemiz lazım .” dedi Dylan .

“Kimsiniz ? “dedi Muhafız . Galiba annem ve babama haber vereceklerdi . Dylan bir an susmuştu. Brenda öne doğru eğilip ,”Biz Isebella'nın arkadaşlarıyız . “dediğinde muhafız bir an durduktan sonra yanımızdan ayrıldı . Ben arkada olmama rağmen kafamı geriye hiç döndürmüyordum . Bir süre sonra muhafız yanımıza gelip , “Geçebilirsiniz .”dedi . Dylan başıyla selam verdikten sonra gaza basıp içeriye girdi . Kısa bir süre zarfında sarayın önündeydik . Dylan arabayı park ettikten sonra herkes arabadan inerken ben inmedim . Çocuklar benim kapımda dikkat çekmeyecek şekilde dizildiklerinde kapıyı açıp dışarıya çıktım ve kafamı aşağı eğip yüzümün göstermemeye özen gösterdim . Çocuklar çevremde birikirken bende ortalarına geçtim ve sarayın içine ilerledik. Sarayın içine adım attığımda biri yanımıza gelip , “Beni takip edin .”dedi . O kadını takip ederken nereye gittiğimizi çok iyi biliyordum . Annem ve babam misafirlerini her zaman oturma odasında karşılar. Kalbim olduğundan daha hızlı atmaya başlamıştı bile . Onları sandığımdan daha çok özlemiştim.  Oturma odasının kapısından içeriye girdiğimizde annemin ve babamın varlığını hissediyordum ama ikisi de konuşmuyorlardı . Çocuklar aynı anda eğildiğinde bende eğildim .

Annem aceleyle ayağa kalktı. “Merhaba çocuklar hoşgeldiniz .”dedi .

“Hoşbulduk .”dedi Alice .

“Alice .”dedi annem dokunaklı sesiyle . Alice bir kere daha eğildi . Babam konuşmuyordu ama neden ? “

“ Böyle aniden gelmenizin nedeni nedir ? Bir şey mi oldu ? “dedi .

“Şey aslında …” Alice . Ne zaman çıkmam gerektiği konusunda en ufak bir fikrim yoktu .

“Dylan seni iyi gördüm .”dedi annem bir anda . Başım öne eğik olduğu için Dylan'nın tepkisini göremiyordum .”Bella şimdi nerede ? Yani ….”diyip sustu .”Bedeni ..”dedi sonunda . Ah annem !

“Efendim-”dedi Dylan ama lafını babam böldü .” Katty bu neyi değişecek ? Üzgünüm çocuklar size bakacak yüzüm kalmadı . Size ne diyeceğimi bilmiyorum . Ben hiç birşeyin değişmeyeceğini  çok iyi biliyorum .”dediği zaman konuşmaya başladım .”Nelerin değişeceğini kimse bilemez ? Sadece sen öyle zannedersin. “dedim ve başımı kaldırıp şapkamı çıkardım .Alice ve Brenda önümden çekilirken annem ve babam şaşkınlıkla bize bakıyordu. Annem zorlukla ,”B..bella ?”dedi.

UYUMSUZ PRENSES(Düzenleniyor  )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin