'Farklı bir gelecek ?'

718 33 0
                                    

*Bella'nın Ağzından*

Dylan ile Sofia'nın yanından ayrıldıktan sonra öylece bahçede yürümeye başladık .

“Çok fazla korktu.” dedim .

“Aynen bu onun için iyi bir ders olur herhalde.”dedi Dylan .

Kafamı salladım ve, “Şimdi nereye gideceğiz ? Tekrar derse gitmeyi düşünmüyorsun herhalde . “dedim .

“ Çalışmak için bol zamanımız var şimdi seni bir yere götüreceğim . “dedi .

“Nereye ?” dedim .

“Seninde seveceğin bir yer olduğundan eminim .”dediğinde gülümsedim . Yerin neresi olduğunu tahmin edebiliyordum . Burada fazla sevdim bir yer yoktu.

“Çınar ağacının oraya gidiyoruz değil mi?” dedim . Bana bakıp gülümsedi ve kafasını salladı. Ağacın oraya geldiğimizde tam dibine oturacakken Dylan kolumdan tuttu.  “Ne oldu ?”dedim .

“Bence oraya oturmayalım .”dedi .

“Ne yapacağız o zaman ?”dediğimde Dylan yukarıya bakıp bir anda yerinde zıplayıp dalların üzerine oturdu . Bir süre ona baktım .”Gelmiyor musun ? Buranın keyfi böyle tek çıkmaz . “dedi . Gülüp bende zıpladım ve onun yanında ki dala çıktım . “Ben en tepeye çıkmak istiyorum .”dedim .

“Arkandayım .”dedi Dylan . Bende yavaşça ağacı tırmanmaya başladım .En tepeye ulaştığımda hep oturduğum yere oturdum . Dylan da yanıma oturdu . “Burayı seviyorum .”dedim . “Bende çünkü burada hep mutluyuz değil mi ?”dedi.  

“Evet çünkü burası bizim başlangıcımız .”dedim .

“Aynen ama birlikte olduğumuzdan beri başımıza gelmeyen kalmadı .”dedi .

“Öyle fakat ben yine de mutluyum. Seninleyim ,arkadaşlarımlayım . Ama bazen çok endişeleniyorum . Ya başınız benim yüzümden belaya girer ,yaralanırsanız diye çok korkuyorum. Bu yüzden bu işten vazgeçmeyi bile düşündüm . “dedim .

“Sakın Bella . Bu savaşı sadece senin savaşın olarak görme . Bu hepimizin savaşı . O benim başımdan beri karşı olduğum biriydi ve bana yaşattıkları da hiç hoş şeyler değildi . Sence Thomas ona yaptığı işkencelerden sonra boş boş oturmasını beklemiyordun değil mi ? … Herkesin o adamla bir derdi var . Öyle bir şey sakına düşünme .”dedi .

Kafamı sallayıp ,” Yanımda olduğun için teşekkür ederim . “ dedim .

“Aslında bu aralar boşum ve yapacak bir şeyim olmadığı için yanında durmayı tercih ediyorum . “dediğinde sert bir şekilde omuzuna vurdum .

“Hey duygularımla böyle oynama .”dedim .

“Evet duygularınla oynuyorum . Çünkü seni senin tahmin ettiğinden daha fazla seviyorum . “ dediğinde gülümsedim .

“Bunu biliyordum .”diyip ona sarıldım . Oda bana sarıldı . “İlk gecemiz de sırf gelecekten konuşmuştuk . Hatırlamıyor musun ?” dedi . Kafamı salladım . “Bugün de öyle yapalım . Farklı bir gelecek hayal edelim . “ dedi . Ondan yavaşça ayrıldım ama kollarım hala onun omuzunda duruyordu . Yüzlerimiz karşı karşıya geldiğinde Dylan yavaşça bana yaklaştı ve dudaklarıma kapandı .

***

“Evet çocuklar büyük bir savaşa hazırlanıyoruz . Bu olaylardan meclisin haberi yok . Eğer onların kulağına bu haber giderse biliyorsunuz ki bu olayı kendileri çözmek isteyecekler . Şahsen ben bu olayı onların çözmesini isterim ama size söz geçirmesi biraz zor .”dedi Profesör .

UYUMSUZ PRENSES(Düzenleniyor  )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin