Dönüyorsun.

5.3K 292 36
                                    


Ne yapacağımı yada ne tepki vereceğimi bilmiyordum .Onun burda olduğuna inanamıyorum . Buraya nasıl girdi ? Neden burda ? Neden bizden saklanmayı tercih etti ? Neden şimdi ? Kafamda soru yığınları bütün beyni mi istila etmişlerdi . Bu yüzden Dylan şaşkınlığını atlayıp lafa atlayan ilk kişi olmuştu .

" Senin burda ne işin var ? " dedi . Oda benim kadar şaşkın olduğu belliydi .

" Tekrar bir mesajım var kardeşim ama biraz oyalanmak istemiştim ama buna musade etmediniz . " dedi . 'Kardeşim' kelimesi ne kadar sıradan bir kelime gibi dursa da aslında anlamı çok büyüktü ve onun ağzına hiç ama hiç yakışmamıştı. Üstelik bu kelime Dylan'a söylenmişti ve bu onu baya sinirlendirmişe benziyordu çünkü vampir hızını kullanıp yüzüne yumruğu sağlayacağı sırada oda vampir hızını kullandı ve ağacın diğer tarafına geçti.

" Bu sefer olmaz kardeşim . " dedi .

" Bana .Sakın.Bir.Daha.Kardeşim. deme . " diye gürledi Dylan .

" Bilimsel olarak kardeşiz bunda yapacak bir şey yok . "Dedi alaycı bir tavırla Alex . Bu tavrı benim sinir kat sayımın yukarılara çıkmasını sağlamıştı bile . Sonra Alex benim bu tavrımdan etkilenmiş olmalı ki .

" Vahşi kızımız suskun biraz . " dedi .

" Kapa çeneni zavallı . " dedim sinirle .

" Zavallı ? " dedi ve o filmlerde olan kötü kahkahaların bir tanesini yaptı .

"Evet tam da öylesin bizim karşımızda ne kadar şansın olur sence ? " dedim ve bir adım ona yaklaştım .

" Aov en son kazığı yiyen sevgilin değilmiş gibi konuşuyorsun harbi senin ölmen gerekmez miydi ya ? " dedi ve Dylana döndü .

" Sen tam bir psikopatsın zavallı . Sen anca o iğrenç babanın yanında onun posta kuşu olmaya devam et . Bunu yapacağıma kalbimden kazık yerim daha iyi . "Dedi Dylan . Alex sinirlenmişe benziyordu . Boğazın da ki damarlar belirginleşmişti ve kızarmaya doğru gidiyordu .

" Noldu çok mu zoruna gitti ? Bunlar gerçekler anladın mı beni gerçekler . " diye bağırdı Dylan ve ona bir kaç adım yaklaştı . Alex'te bir kaç adım yaklaşınca burun buruna duruyorlardı .

"Buna sen yada o melezcik karışamaz . " diye tısladı Alex .

" Sen annemin katiliyle aynı yerde ona itaat ederek yaşıyorsun kendine gel . " dedi Dylan . Şaşkınlıkla ağzım aralandı . Kalbimin olduğu yerde bir çöküntü yaşandı . İçim acıdı . Onun annesini babası mı öldürdü yani ?!O üzülmesin diye ailesiyle alkalı hiç konu açmamıştım . Ve bunu şimdi bir anda duyunca şaşkına dönmüştüm . Bütün duygular birbirlerine karışmıştı . Şaşkınlık ,kızgınlık ,üzgünlük ,sinir ,korku.....

" Hiç bir şey bilmiyorsun . " dedi Alex .

" Bilmekte istemiyorum zaten . " diye siddetle bağırdı Dylan .

"Bileceksin , öğreneceksin ama benden değil kendin öğreneceksin belki bir tesadüf eseri ama yinede öğreneceksin ve o zaman sakına yanıma gelme çünkü bunun dönüşü yok . " dedi Alex . Dönüşü yok bu ne anlama geliyordu nerden dönüş yok ?

" Sana öğrenmekte bilmekte istemiyorum dedim. Seni bir daha görmek istemiyorum anladım mı ? "Dedi Dylan. Ben olayları bir film gibi izliyordum araya girmek istiyordum ama giremiyordum . Alex 'in kastettiği şey ne bilmiyorum ama merak ediyorum .

" Devir atlamıyorsun Dylan sadece biricik kardeşini görüyorsun . " Diye alaya vurdu Alex ama bu sadece Dylanın daha çok sinirlenmesini sağlamıştı . Bu sefer Alex 'in vampir hızını kullanacak zamanı da olmadığından Dylan sertçe yüzüne yumruğunu geçirdi . Alex bir kaç adım geriye sendeledi dengesini sağladığında kahkaha atmaya başladı .

UYUMSUZ PRENSES(Düzenleniyor  )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin