voorstellen personages

2.8K 12 2
                                    

WARNING!!!!!!! Ik zou zelf dit stuk niet lezen. Dit is alleen als je niet snapt wie wie is.  Dit is namelijk maar een klein deel over de personages, dus als je dit niet heel graag wilt lezen zou ik het zeker overslaan.

heey, dit is mijn eerste verhaal dat ik schrijf op wattpad. graag zou ik weten wat je er van vind. laat dat dus alsjeblieft achter in de comments. ook tips zijn heel erg welkom. veel plezier met lezen  

xxx Joëlle

ik merk trouwens dat mijn eerste hoofdstukken een heel stuk meer reads hebben dan mijn latere hoofdstukken, en ik zou het dus heel fijn vinden om tips te krijgen. ook als je mijn verhaal niet verder leest, zou het voor mij heel handig zijn als je een comment achter zou willen laten met tips zodat ik iets heb om te verbeteren.

Ik wil je voor stellen aan deze mensen voor je mijn verhaal gaat lezen:
Eefje de Jong. Eefje is een meisje van 18 en heel snel onzeker over haar uiterlijk en haar gewicht. Amy is de enige die dat weet. Zelfs haar ouders weten niet dat Eefje zo onzeker is. Ze heeft ook maar 1 vriendin (waarmee ze over alles kan praten) en de rest van de meiden haar kijken haar niet aan op school. Dan is er nog het pestpaar dat vaak rotopmerkingen maakte over haar uiterlijk en daar werd Eefje nog onzekerder van. Ze pesten haar ook altijd met het feit dat ze heel erg van one direction houdt en dat ze harry het geweldigst vindt terwijl julia zelf ook een huge directioner is. 

Sanne de Jong. De moeder van Eefje. Ze is heel bezorgd om Eefje en merkt het meteen als er iets met haar is. De band tussen Eefje en haar moeder is niet heel goed dus verteld eefje bijna nooit wat aan haar moeder. Sanne en maarten lijden een ongelukkig huwelijk. Sanne is heel erg bang voor maarten en wil het liefst scheiden, maar ze is bang dat als ze over scheiden begint, Maarten heel boos wordt.

Maarten de Jong. De vader van Eefje. Heel streng, en vooral op gebied van vriendjes. Eefje heeft nog nooit een vriendje gehad en is daar dus nog niet achter gekomen. Maarten kan soms onverwacht snel boos worden om niks.

Isa de Jong. Eefjes jonge zusje van 16. Eefje en Isa hebben een hele goede band samen en ze kunnen alles aan de ander kwijt. Eefje ontvangt altijd veel steun van Isa als ze ergens moeite mee heeft. Isa is ook een grote directioner.

Amy Dekker. Amy is Eefjes enige en beste vriendin. Eefje en Amy doen altijd leuke dingen samen en zitten altijd naast elkaar op school. Amy is 18, heeft blond, stijl haar en hele donkere bruine ogen. Net als Eefje is Amy best onzeker alleen het verschil tussen Amy en Eefje is dat iedereen van Amy weet dat ze onzeker is en alleen Amy weet het van Eefje. Amy vertelt alles aan Eefje, maar er is toch 1 ding dat Eefje niet van Amy weet, en dat mag ze ook nooit te weten komen.

Sander Hoogendam. Sander is de grootste pestkop uit de klas en heeft altijd wel wat onaardigs te zeggen over Eefje en Amy, maar vooral over Eefje. Hij is erg populair en zijn doel is om het leven van Eefje en Amy zo veel mogelijk te verpesten. Samen met Julia zijn ze het pestpaar en de rest van de klas doet met hun mee omdat ze populair zijn, en als ze willen niet weten wat er gebeurt als ze tegen hun in zouden gaan.

Julia Versteeg. Julia is een meisje van 19 jaar en is de oudste van de klas. Daardoor denkt ze dat ze heel wat is en dat denken de andere meiden en jongens uit mijn klas ook. Ze is vreselijk populair en samen met sander vormt ze het pestpaar. (zo noemen eefje en amy hun) Is net als Eefje, Amy en Isa een huge directioner, en zal er alles aan doen om harry voor haarzelf te krijgen als ze daar de kans voor heeft.

i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu