p.o.v. Louis
Harry is net de deur uitgetrokken door liam. Wat zou het zijn? Natuurlijk! Dat ik daar niet eerder over na heb gedacht. Stom management... Shit shit shit! Ik wist vanaf het begin al dat dit niet goed zat. Management zou dit nooit goed vinden! Waarom hebben we niet gewoon normaal kunnen nadenken? Nu hebben we echt problemen... Stom management. Ik verwachte dat Harry elk moment terug kon komen en kon zeggen dat Paul er weer was, maar het gesprek tussen Liam en Harry duurdde toch wel erg lang. en waarom zou Liam zoo boos zijn? Hij is nooit zoo boos! Zou manegement dit zo erg vinden? Konden we dan nooit iets leuk doen? Ze zaten altijd te zeiken dat we niks mochten. Toen hoorde ik de voordeur open en dicht gaan en zag Harry in de tuin. He? Wat doet die nou? Er stonden best nog wel wat meiden en je hoorde ze gillen toen ze harry zagen. Was hij wel goed in zn hoofd? Ik zag dat hij ook twijfelde en toen toch maar snel weer naar binnen liep. Hij liep snel door naar de achterdeur. Ow dit gaat niet gebeuren als het aan mij ligt! Ik sprong van rafel en trok voor zover dat mogelijk was een sprintje naar de achterdeur en ging daar tegenaan staan. "Where do you think you're going" zei ik. Hij keek echt boos. Was dit Hazza? Ik kon het bijna niet voorstellen. "I'm going home" zei hij bot. Wat? Naar huis? Waarom ging hij naar Engeland terug? "What? No man, just think normal about that. That is stupid. I am not letting you go." "O you are." zei hij bijna schreeuwend. Hij duwde mij aan de kant een stampte naar buiten. Wat was er met hem? Ik was toch zijn boo bear?
p.o.v. harry
na de discussie met liam liep ik naar buiten. dit kon niet. dit konden ze toch niet maken! dit was echt erg! ik wist eerst nog niet wat ik buiten ging doen maar dat zou ik nof wel bedenken. toen ik buiten kwam schrok ik. ik was die fans allemaal al vergeten. stomme fans!! waarom moesten ze er telkens op het foute moment zijn? konden ze niet gewoon een keer even opflikkeren? nee zo mocht ik niet denken de fans waren hartstikke lief voor hun, en zonder fans geen one direction. toch had ik het liefst tegen ze geschreeuwd dat ze op moesten flikkeren, maar dan kreeg ik alleen maar meer problemen. viordat ik naar ze kon schreeuwen liep ik naar binnen. ik liep snel naar de achterdeur, maar opweg naat de achterdeur zag ik iemand langsrennen. ik dacht dat het zayn was maar het bleek louis te zijn. dit bracht me op een idee. thanx louis perfect idee. en niemand gaat me tegenhouden! ik ga naar engeland. stom manegement!! ze mogen opflikkeren met hun maatregelen! kloote management. ik ga nu naar engeland en zelfs louis kan me niet tegenhouden! sorry boo bear dat ik zo bot tegen je doe. sorry Eefje dat ik je niet bedankt voor de gezellige tijd en je niet vroeg om je nummer... hier gaan jullie me om haten maar het boeit me even allemaal niet meer. ik duw louis aan de kant en stamp naar buiten. ik zie hem nog naar de kamer rennen en ik weet dat hij nu het verhaal probeert te vertellen en dat liam zich dan schuldig gaat voelen en ik weet dat louis liam en zayn achter me aan komen rennen en ook dat niall verdrietig achterblijft op zijn stoel. maar ze halen me niet over! echt niet. hoe kom ik zo snel mogelijk bij het vliegveld? ik pak mijn mobiel en zoek ergens het nummer van een taxibedrijf op. ik bel voor een taxi en hoop dat ie optijd komt. ik kijk achterom en begin zenuwachtig rondjes te lopen. shit eefje is er ook bij! nee ik laat me niet overhalen om te blijven. ik ga terug en dat besluit staat vast. ze waren bijna bij me sn ik zag de taxi ook al aankomen. de taxi stopte en ik ging zo snel mogelijk de taxi in. ik zag nog net liam en Eefje naar hun telefoon grijpen. weet je wat liam? bel manegement maar! het boeit me helemaal niks! zayn en louis stonden boos te schreeuwen maar ik hoorde er niks meer van. ik zei dat ik naar t vliegtuig wilde. de bestuurder keek me raar aan. nee je gaat roch niet menen dat hij geen engels kan? snel zocht ik op internet wat airport in het nederlands was. haha vliegveld. wat een raar woord. ik liet het hem zien en hij snapte het. hij reed snel weg. ik keek nog achterom en ik zag een auto aan komen rijden met een nederlands nummerbord. iedereen stapte erin en toen zag ik amy achter het stuur zitten. ze gaan me toch hopelijk niet achterna. ze houden me niet meer tegen! echt niet! gelukkig woonde eefje en isa niet ver van het vliegveld af en ik kocht een ticket voor de eerste vlucht naar engeland. ik kwam er nu pas achter dat mijn spullen nog in de hotelkamer stonden maar dat maakte me helemaal niks uit. in engeland had ik genoeg spullen en shit. ik hoorde iets voor me en keek langzaam omhoog toen ik liams schoenen zag staan. als hij maar niet denkt dat hij me kan tegen houden. echt niet dat ik hier blijf.
p.o.v. Amy
louis kwam de kamer ingerent met een gekwetst gezicht. hoe kon harry nou zijn boo bear kwetsen? hoe? "harry... he.. england... airplane..." ondanks dat ie zo praate snapte we het allemaal. harry was van plan terug te gaan naar engeland. en de fans dan? het concert? de tour? waarom? waarover was liam boos? allemaal vragen schoten door mijn hoofd. toen ik opkeek zat alleen niall nog aan de tafel. de rest was weg. 'where a-" ik hoefde mn zin nieteens af te maken. niall snapte het al "chasing harry" ow, okey dan wist ik dat alvast maar ik wilde nog best veel weten over wat er net gebeurd was. "do you kn-" "no i really dont know why he wants to go back to england. i don't get it. he couldn't wait to go to the netherlands, and when he finaly is, he wants to go back to england. i just dont get it!" "its okey niall, liam will hold him here. i know it for su-" waarom werd ik de hele tijd onderbroken? dit keer was het mijn mobiel die ging. ik zag dat het eefje was en ik nam snel op. "wat? ja okey... ik kom er zo snel mogelijk aan en natuurlijk neem ik niall mee! die kan hier toch niet achterblijven!" zei ik en ik hing snel op. "Who was that? What did you say about me?" ow ja... niall kon dr niks van verstaan... "eefje called me. they where to late. harry took a taxi to the airport. we need to pick them up and drive them to the airport" ik trok niall bijna uit zijn stoel, maar hij trok zich terug. meende hij nu dat hij niet meeging? ik stond in de gang toen niall aankwam lopen met zn telefoon en zn taco. echt? harry gaat terug naar engeland en niall denkt eraan om zn taco mee te nemen? haha ik had het ook wel kunnen verwachten. we rende naar de auto en ik dacht er even over na om niall te laten rijden maar dat werd hem toch niet. die wist hier de weg niet en het stuur zat aan de verkeerde kant, dus reed ik maar. ik pikte de rest van de jongens plus eefje en isa op en reed snel door naar het vliegveld. eenmaal daar aangekomen was het niet zo moeilijk om harry te vinden, toen louis op het idee kwam dat harry natuurlijk allang een ticket had gekocht en allang bij de wachtstoeltjes zat. niall en ik gingen nog even kijken wanneer het eerste vliegtuig naar engeland ging. pfieuw, dat duurde gelukkig nog minimaal 6 uur. we rende snel naar de wachtstoeltjes en ik zag dat ze harry al gevonden hadden. ik wist nog steeds niet waarom hij nou naar huis ging. ik zag harry kwaad tegen liam praten. waarom zou hij terug willen? dat moest ik toch nog even aan liam vragen, want hij leek de enige te zijn die dat wist.
heey, weer een nieuw hoofdstukje! k hoop dat je het leuk vind en ik zou het ook leuk vinden als je even een reactie achter zou laten... tips zijn ook altijd welkom! als je nog ideeen hebt om dit verhaal leuker te maken dan zijn die ook altijd welkom, maar wel liever in een privebericht, zodat als ik dat idee ga gebruiken niet iedereen het al weet.
heel erg bedankt voor al de reads! meer dan 100!!! heel erg blij nu!
xxx joelle
JE LEEST
i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)
FanfictionEefje word gepest op school, maar wat gebeurt er nadat haar hele leven in een keer veranderd? stopt het pesten of wordt het erger? en heeft ze wel het recht om verliefd te zijn?