p.o.v. Eefje
"well, eum, i am a bit of a huge directioner... i think" ja nu heb je een probleem eefje... ja had niet moeten zeggdn dat je een directioner bent. nu heb je het verknald voor jezelf. "okey, i didn't think you were still a directioner..." "how do you know that i was a directioner? i have never met you." "you and your friend were in the movie a year ago. didn't you see it?" ik voel mezelf warm worden van binnen. ik? in de film? aaaah!! Okey... niet fangirlen... dat doe je later maar een keer met Amy. ik voelde me rood worden NIET BLOZEN NIET BLOZEN!! " eum, i had tickets to go to this is us, but when i leaved my home to go to the cinema my dad stopped me and said i wasn't alloud to go... i act like i didn't hear him, but then he sreamed and hold my arm so i couldn't leave." "aw, that is so bad for you... but i totaly forget you to ask you what your name is" "my name is Eefje" "Nice to meet you efjuh, but do you still want to see this is us?" vroeg harry aan mij... Wat? "ja die wil ik graag zien!!" zei ik blij. "what did you said?" harry keek me onderzoekend aan. ow shit!!! hij verstaat natuurlijk geen Nederlands. "ow, i am sorry. i said that i really like to see this is us. I kinda forget that you guys don't speek dutch... I am really sorry" ik begon een beetje rood te worden. Waarom word ik altijd zo snel rood als ik iets doms doe? Dit was echt dom!!! Wereldberoemde boyband one direction zit hier op mijn bank en ik ga Nederlands tegen ze praten... "Iets okey, but i have the movie with me, so do you wanna look at it now?" " dat is echt ee- i mean, That is amazing!!" Ik ga nu this is us kijken met one direction!!!!! Dit moet Amy weten, zij is ook in de film, en heeft hem ook nog niet gezien omdat ze had besloten niet te gaan toen ze hoorde dat ik niet mocht... Ik zal ff sms'en dat ze nu moet komen en dat ik een verrassing voor haar heb. "My friend Amy was supposed to come over to my house so is it a problem if she comes or not?" Dan kon ik Amy sms'en dat ze nu moet komen. "No problem!! Is that the girl that was with you when you was filmed for the movie?" Niall asked me. "Yes, she is." "Fine to me" zei Louis. "Okey, wait i am gonna get some food, do you guys like popcorn?" Vroeg ik en ik zag nialls ogen vrolijker worden. "Yeah, popcorn!!" Zeiden Louis en Niall tegelijk. Ik liep naar de keuken en smste Amy meteen. Ik kreeg een berichtje terug en ze vroeg me wat de verrassing was. Jaaaah?? Dat wil je wel weten smste ik terug. Ik liep naar de kamer waar Harry de film al had klaargezet. Ik had Amy gezegd da ze via de poort moest komen omdat ze anders het huis niet binnen kon komen, waar ze nog nieuwschieriger van werd. Maar ik zei nog niks. Vanuit de woonkamer kon je de tuin zien en ik zag Amy de tuin binnenlopen. ik loop snel naar de keuken toe en doe de deur weer achter haar op slot zodat als de meiden in de voortuin bedenken dat ik ook een achtertuin en deur heb. "wat is de verrassing niu zeg nou!!!" "Het zit in de woonkamer, maar als je gaat gillen stuur ik je meteen weg!" zei ik streng.
p.o.v. Amy
waar had ze het nou over? had ze een cadeau voor mij ofbis het iets heel anders? ik weet het niet en dan vraagt Eefje opeens of ik niet wil gillen. waarom zou ik gillen? ik wist het niet dus ik beloofde maar om niet te gaan gillen, en liep meteen richting de kamer. "niet gillen" zegt Eefje nog een keer. jaja zeg ik en ik deed de deur naar de kamer open, en ik liep vrolijk naar binnen toen ik 5 paar ogen naar mij zag kijken. mijn mond viel open. DAT MEEN JE NIET!!!! HOE KAN DAT NOU WEER! HIE KAN ONE DIRECTION HIER ZIJN?!? OMG AAAAAAH!!! okey niet gillen dan ben je hier nooit meer welkom jij... rustig rustig kalm down! okey alles komt goed. mond dicht en iets aardigs zeggen. "hi guys" "hey, you are the friend of Efjuh?" vroeg liam aan mij. "yes, thats me" zei ik. okey het normaal doen ging best wel goed. "we where just about to wach this is us. wanna join?" "sure Niall, why not" ik pakte een kussen van de bank, legde die op de grond en plofte erop neer. ik zat met mijn rug tegen de bank en keek naar de tv en toen het begon begon ik toch een beetje te fangirlen. NIET FANGIRLEN NIET FANGIRLEN!! STOP HET!!!! okey het gaat al weer een beetje. waarom ben ik.niet de hele tijd aan het fangirlen? IK KIJK MET ONE DIRECTON NAAR THIS IS US!!!!! waarom flip ik niet helemaal? okey nu ga ik gezellig this is us kijken en ik heb er vreselijk veel zin in! halverwege stopt Eefje de film "foodbreak" zegt ze, en loopt naar de keuken om eten te halen. ze komt terug met nog een zak popcorn en een pak koekjes. Bij eefje hebben ze altijd veel in huis zodat als eefje een keer lange tijd alleen is (wat best vaak voorkomt) heeft ze genoeg te eten. maar op een avond als dit is het ook handig om veel eten in huis te hebben. ze gooide de popcorn richting niall,liam en zayn die op een bank zaten en nam de koekjes mee naar louis en harry die samen met haar op een bank zaten. ik zag haar hele ogen stralen en mijn ogen stonden ook helemaal blij. ik zit gewoon this is us te kijken met one direction! opeens zette Harry hem op pauze en zei "Amy pay attention, and you to efjuh" haha harry sprak eefjes naam zo grappig uit! waarom zou ik weer op mioeten letten? ik wist het niet dus lette ik maar extra goed op. "Nee! Eefje dat zijn wij!" harry had hem al op pauze gezet. en keek naar onze reactie.
p.o.v. harry
ik zette de film op pauze toen Amy en Eefje aan de beurt waren en ik keek naar hun reactie. haha amy keek eerst heel vesmrschrikt en toen super blij. ik kon aan haar zien dat ze het lastig vond om niet te gaan fangirlen. toen keek ik naar eefje die met een big smile naar de tv zat te staren. haha geweldige reactie. ik voel me warm worden van binne.ln. is dit nou waarom ik zo graag naar nederland wilde? ik denk het maar heel zeker weet ik het nog niet. wat heeft ze toch mooie ogen! zo blauw en mooi. opeens zie ik een hand voor mijn ogen. ik schrik op uit mijn gedachten. huh wat? "maybe you can continue the movie instead of dreaming about whatever you where dreaming about." zei louis die naast me op de bank zat. "ow, eum... wel, o jeah sure" en ik zette de film weer aan. shit ik moet echt ophouden met dromen... niet iedereen hoeft dit te weten... ik zag amy een eefje weer blij verder kijken. best apart, ze kwamen in de film en ze hadden hem zelf nog niet eens gezien!! waarom zou ze het niet mogen zien van haar vader? waarom heeft ze zo mooi haar? welke shampoo gebruikt ze? ik ruik het hier. zooo lekker. ik kan de kuiltjes in haar wangen zien als ze lacht. wat is ze toch mo-. STOP MET DENKEN HARRY, HET IS EEN FAN... DAT WORD NOOIT WAT!!! JE MAG TROUWENS NIET MET FANS DATEN VAN MANAGEMENT... de film was afgelopen en Eefje draaide zich om zodat ik haar mooie ogen kon zien. die mooie helder blauwe ogen van ha-. HARRY NOU DOE JE HET ALWEER. STOP NUU! okey... ik moet evht ophouden met dromen over haar ogen... maar ze zijn zooo mooi! NEE HARRY, HET KAN NIET! ZIJ WOONT IN NEDERLAND JIJ BENT STEEDS OP TOUR HET KAN NIET. ik probeerde van de gedachte af te komen. het maakte me een beetje verdrietig maar het kon echt niet!!
heey weer een nieuw hoofdstuk :) ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn verhaal te lezen. als je tips hebt om mijn verhaaal beter te maken zou ik het graag horen, dus plaats ook de slechte punten in de comments! xxx Joëlle
JE LEEST
i will never stop loving him (a dutch one direction fan fic)
FanfictionEefje word gepest op school, maar wat gebeurt er nadat haar hele leven in een keer veranderd? stopt het pesten of wordt het erger? en heeft ze wel het recht om verliefd te zijn?